Altijd heel behulpzaam

IK ben al jaren klant, omdat iedereen heel behulpzaam is. Meestal kan een defect aan de auto ook snel verholpen worden. De service is uitstekend.

Altijd correct en betrouwbaar!

Duidelijke uitleg bij reparatie! Eerlijke behandeling. Hele aardige lui ook

Fijne garage

Prettige en goeie service en duidelijke uitleg over onderhoud, garage waar je je auto met een gerust hart voor onderhoud heen brengt.

Zeer goede en snelle service.

Altijd vriendelijk en snel geholpen. Geen rare fratsen.

Topservice, eerlijk en betrouwbaar!

Topservice, eerlijk en betrouwbaar

Betrouwbaar adres, goede service, aanrader!

Topbedrijf. Norman en zijn mannen gaan netjes met je auto om, geven goed, transparant advies en komen hun afspraken na. Ik rij er graag een paar kilometer voor om. Wél tijdig een afspraak maken; ze zijn altijd druk. Een goed teken!

Goede snelle service.

De service is goed en je auto is weer snel gereed. Heldere communicatie.

Vriendelijke, goede en kundige service

Goede en snelle service. Aardige mensen.

Zeer vlot geholpen.

Altijd prettig, tijd, oplossing gericht

Er is altijd een oplossing dat vind ik heel prettig

Ze denken altijd mee

De mensen van Combi auto's denken altijd met je mee, ook prijstechnisch. Als vrouw heb ik nooit het idee dat de klacht die ik heb over mijn auto niet serieus wordt genomen. Ze maken mijn auto altijd weer piek fijn in orde.

Prima keuze, zijn vriendelijk, wordt goed geholpen, prijsniveau is acceptabel. Afspraak maken via de website is zeer makkelijk. Eén klein minpuntje, volgens de site zou je teruggebeld worden om je afspraak te bevestigen. Is niet gebeurd. Afspraak is overigens wel doorgekomen en doorgegaan.

Zeer prettig, deskundig en eerlijk bedrijf. Zeker een aanrader

Vakmensen en aardige mensen!

Aandacht voor de klant en auto,en zo hoort het,de auto is weer prima in orde,t'koste wat,maar dan heb je ook wat! Minputje:beloofd de auto met een nieuwe olie te vervangen,als proefkonijn, niet nagekomen!,jammer.

Denken mee en gebruiken ook gereviseerde onderdelen

Persoonlijk. Monteurs kunnen allerhande autos en problemen aan. Persoonlijk verkies ik allround boven de merk-garages. Combi is voordeliger en veelzijdiger. Pragmatisch en oplossingsgericht. Niet altijd alles voor de hoofdprijs. Ik waardeer dat desgewenst er 2e hands onderdelen gezocht en gebruikt kunnen worden. Wel zo duurzaam om juist auto-onderdelen te hergebruiken ipv alles direct nieuw bij de merk-dealer.

Al jaren altijd een goede service

Ik kom al jaren bij deze garage en dit altijd tot volle tevredenheid.

snelle service en goede prijs kwaliteit verhouding

APK met kleine beurt.

Perfect!!

Gelijk geholpen, top service!

mijn ervaring is goed

omdat er geen lange wachttijden zijn. omdat er door de jaren heen een vertrouwensband is ontstaan omdat er in geval van nood ( busje van 30 jaar repareren en onderdelen zoeken) prima is geholpen. omdat ze verstand hebben voor alle type auto's

Goede service en kwaliteit, goed personeel!

Goed, snel en vriendelijk geholpen. Goede kwaliteit en service zonder extreem duur te zijn. Blijf daar zeker klant!

Altijd goed

Altijd goed geholpen en snelle sevice

Betrouwbaar en servicegericht

Ik wordt altijd goed geholpen en kan altijd terecht. Kosten kwaliteitverhouding zijn super.

Kwalitatief onderhoud voor een betaalbare prijs

Tijd voor duidelijk toelichting op de werkzaamheden. En meedenkend op zoek naar alternatieven.

Heel prettig .

Ze zijn snel, vakkundig en ook nog heel aardig

Goede ervaring, verkopen geen onzin, duidelijke communicatie

De VW Polo van mijn vriendin gebracht voor APK en beurt. Snel advies en geen onnodige zaken vervangen. Gewoon een helder verhaal. Ook wilde zij een bekerhouder (origineel) laten monteren, hiervoor was een onderdeel nodig dat best duur was. We zijn hier netjes over gebeld of we het zeker wisten. Daarnaast ook netjes de auto op het werk gehaald en weer terug gebracht.

Trapgans 7 a

1244RL Ankeveen