Top garage, betaalbare kwaliteit

Norman is een goede vent, denkt mee om kosten laag te houden. Leen auto ook altijd mogelijk. Eerlijk advies en goed werk, dat vind je tegenwoordig niet vaak meer. Ga daar nooit meer weg.

Toppp

fantastisch geholpen

Aardige mensen en vaklieden

Prettige behandeling en met vakmanschap de controle van de auto uitgevoerd.

Bij het onderhoud van mijn auto maak ik al jaren gebruik van de garage Combi-Auto's. Dit onderhoud werd altijd met volle tevredenheid uitgevoerd. De autobezitter moet erop kunnen vertrouwen dat zowel reparaties, als bijvoorbeeld de jaarlijkse controle, deskundig wordt uitgevoerd. Daar ben ik bij Combi Auto's al jaren zeer tevreden over. J.L.Glijn Julianaweg 25 1241 VV Kortenhoef.

Top bedrijf

Doen altijd hun best voor me.

Vakkundig en vriendelijk

Snel en vakkundige hulp, kom er al jaren en altijd goede service.

Auto kan afgeleverd worden op een plaats en tijd die prettig is en wordt na reparatie weer terugbezorgd. Wat een service!

Topservice!

Norman en zijn team lossen je autoprobleem voor je op, denken met je mee. Ook mijn toch wat ingewikkelder Mercedes GL wordt hier onderhouden en gerepareerd wanneer nodig. Scherpe tarieven. Aanrader!

Altijd snel geholpen en zonder overbodige werkzaamheden

Vriendelijk, professioneel en met goede uitleg. Al jaren komen wij hier

Wij zitten voorlopig weer droog.

Richard heeft op de late vrijdagmiddag nog even het dakje van de Fiat 500c cabrio gekalibreerd, onze dank hiervoor met deze regen. een 10

goede afhandeling

kon gelijk terecht top

Goede spuiter :)

Goede spuiter / plaatwerker tegen schappelijke prijs.

Fijne garage met uitstekend en deskundig personeel

heel goed

Heel goede ervaring

Top geregeld, weer lekker cool in de autos

Onze 3 auto’s hadden alle drie een niet werkende airco en dat is weer prima gefixt!

Goed geregeld en snelle service

Net bedrijf leuk personeel Prijs kwaliteit is goed Ik kom weer terug de volgende keer

prima service

Altijd weer een stap verder met de goede service

er wordt goed materiaal gebruikt en de monteurs weten wat ze doen. handig die leenfiets met bakkie

Alles conform afspraak

Vlot, persoonlijk, professioneel

Vakkundige garage!

Goede service en zeer klantvriendelijk! Ik word hier altijd goed geholpen en de rekening valt ook altijd mee. Ik breng mijn auto altijd met een gerust hart naar Combi Auto's. Een aanrader voor ieder die opzoek is naar een goede en betrouwbare auto specialist.

tevreden

tevreden

Goede service en praktisch meedenken

Wordt praktisch meegedacht en goede service.

Altijd goeie service.

Sinds ik klant ben heb ik geen klagen bij combi. Wordt altijd perfect geholpen. En me klachten worden netjes verholpen. Geen reparatie is te gek voor hun

Altijd goede informatie en goed contact

Altijd goed geholpen en netjes in het werk als het contact.

Altijd heel behulpzaam

IK ben al jaren klant, omdat iedereen heel behulpzaam is. Meestal kan een defect aan de auto ook snel verholpen worden. De service is uitstekend.