Onderhoud prima / maar eerlijkheid?
Kom er al enige jaren tot volle tevredenheid voor onderhoud en APK. Maar pas op met de leen auto's die je meekrijgt! Ze hebben sinds dit jaar 3 vrijwel identieke gele autootjes voor uitleen. Toen ik belde voor de APK vroeg ik om het kenteken van de leen auto. Dat werd mij opgegeven, zodat ik de leenauto de avond te voren kon aanmelden op mijn bezoekers vergunning in mijn woonplaats Amsterdam. Dat bleek een Peugeot 107 te zijn. Toen ik mijn auto de volgende dag voor de APK bracht, kreeg ik een vrijwel identiek geel autootje mee, maar zoals later bleek, met een ander kenteken. Dat heb ik hier voor de deur geparkeerd, omdat ik mijn leenauto al had aangemeld. Helaas kwamen er later bonnen binnen van de gemeente Amsterdam bij Combi auto's.
Baas Norman belde mij er over op. Hij zou mij de bonnen opsturen. Helaas nooit ontvangen. Nog 2 keer via een e-mail geprobeerd het onderling op te lossen. Helaas geen reactie. Toen een verweerschrift geschreven naar parkeerbeheer en aangetekend verstuurd. Na weken kwam er antwoord. Ik werd volledig in mijn gelijk gesteld en hoefde de bonnen niet te betalen. Want het eerder opgegeven kenteken van de Peugeot stond vermeld in de parkeer app van de gemeente Amsterdam. Jammer, maar het vertrouwen is weg!