je wordt goed geholpen

prima afspraken maken

Goed meedenken en oplossingen zoeken. Bedankt voor de goede service

Servicegericht

Denken met je mee. Snelle afspraak en van tevoren duidelijk wat ze gaan doen.

Staan altijd klaar.

Staan altijd klaar als er iets is.

betrouwbaar en goede service

wij hebben 2 autos in onderhoud bij Combi. Ouderwets goed bedrijf!

Gedaan wat er verlangt werd

Prettig geholpen Goed personeel

Zeer klantvriendelijk en efficiënt

De mensen bij combi auto zijn altijd vriendelijk en behulpzaam. Het is makkelijk om een afspraak te maken en je hoeft nooit lang te wachten om geholpen te worden. Prijs kwaliteit is ook prima. Hele goede en prettige garage!

Altijd goed

Zeer vriendelijke medewerkers, ik kom er al jaren. Altijd op tijd, leveren kwaliteit , afspraken worden na gekomen en eventuele reparatie of vervangingen in goed overleg.

prima adres voor je auto onderhoud

ik kom alweer flink wat jaren bij Combi auto's en ben altijd zeer tevreden geweest. Goed advies, flexibele opstelling en faire prijzen én een uitstekende bediening!

Fijne garage, goed advies, denken mee om de prijs betaalbaarste houden

Kom er al jaren, nooit gedoe, altijd goede service en goed werk. Ook goede prijzen voor huurauto. Kan er altijd terecht, eigenaar denkt altijd mee. Helemaal top!

klant vriendelijk

Zeer bekwame monteurs.Klant vriendelijk.Komen afspraken na.

Zeer goede ervaring

Stond onderweg stil omdat koppeling 's probleem had en kon de auto door elektronische beveiliging niet meer starten. Werd na tel contact snel opgehaald. De reparatie goeds uitgevoerd. Contact met de monteurs is heel prettig en krijg goede uitleg van de uitgevoerde werkzaamheden. Top

Onderhoud prima / maar eerlijkheid?

Kom er al enige jaren tot volle tevredenheid voor onderhoud en APK. Maar pas op met de leen auto's die je meekrijgt! Ze hebben sinds dit jaar 3 vrijwel identieke gele autootjes voor uitleen. Toen ik belde voor de APK vroeg ik om het kenteken van de leen auto. Dat werd mij opgegeven, zodat ik de leenauto de avond te voren kon aanmelden op mijn bezoekers vergunning in mijn woonplaats Amsterdam. Dat bleek een Peugeot 107 te zijn. Toen ik mijn auto de volgende dag voor de APK bracht, kreeg ik een vrijwel identiek geel autootje mee, maar zoals later bleek, met een ander kenteken. Dat heb ik hier voor de deur geparkeerd, omdat ik mijn leenauto al had aangemeld. Helaas kwamen er later bonnen binnen van de gemeente Amsterdam bij Combi auto's. Baas Norman belde mij er over op. Hij zou mij de bonnen opsturen. Helaas nooit ontvangen. Nog 2 keer via een e-mail geprobeerd het onderling op te lossen. Helaas geen reactie. Toen een verweerschrift geschreven naar parkeerbeheer en aangetekend verstuurd. Na weken kwam er antwoord. Ik werd volledig in mijn gelijk gesteld en hoefde de bonnen niet te betalen. Want het eerder opgegeven kenteken van de Peugeot stond vermeld in de parkeer app van de gemeente Amsterdam. Jammer, maar het vertrouwen is weg!

Goed bedrijf

Goede zou ik zeker aanraden

Snel geholpen, prima geregeld als vanouds

Betrouwbaar adres voor uw auto-onderhoud

Heel tevreden

komt afspraken na Vriendelijk personeel

Grote schade gehad aan auto niks meer van te zien zeer keurig en snel gemaakt vakmanschap

Top service!

Top service!

Goed geregeld

Bus om kwart over 8 neergezet voor APK; even over negenen al gebeld dat hij gekeurd was. Keurig!

Prettig bedrijf

Eerlijk, oplossend, no nonsens dus een heel prettig bedrijf

Denken mee

Helemaal top.

Professioneel ontvangst, prima service.

Altijd goede ervaringen. Er wordt kritisch gekeken naar de mankementen.

Alles prima.