Van harte aan te bevelen!

Vanaf de proefles direct vriendelijk ontvangen, Ton neemt goed de tijd voor elke leerling en zijn/haar benodigdheden. Zoals het schetsten en uitleggen van een specifieke verkeerssituatie. Alhoewel hij tijdens de lessen gefocust blijft is er ook ruimte voor een grapje en een leuk verhaal. Aan het einde van de lessen is de korte evaluatie ook erg prettig. Wanneer de examens in zicht komen behandeld hij de voorbereiding en organisatie ook zeer goed. Kortom, Persoonlijk en Professioneel!

Top rijschool!

Ik ben heel erg tevreden met de lessen die ik heb gehad. Ton dacht erg goed mee over wat ik nodig had om te ontwikkelen en paste zijn uitleg en les invulling daarop aan. Hij heeft verstand van wat hij doet en legt alles duidelijk en goed uit. Ik vond de lessen erg gezellig en heb me altijd op mijn gemak gevoeld. Echt een aanrader.

voldoende, een redelijke ervaring

• Uitleg/instructie
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wat heb ik Toplessen gehad, en ook nog is in een keer geslaagd! Altijd gezellig. Bedankt voor de fijne tijd.

• Uitleg/instructie
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn ervaring bij autorijschool TonTon zijn vooral gezelligheid, duidelijkheid en rijden met plezier. Ik voelde mij meteen op mijn gemak. \r\nMijn gevoel zei al dat alles voorspoedig zou lopen en dat is gebeurt. Ik heb mijn rijbewijs binnen anderhalve maand gehaald. Superr chill!

• Uitleg/instructie
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De rijlessen bij Ton waren erg fijn. Hij is erg geduldig en geeft je ook het vertrouwen dat het wel goed komt. Hij is ook altijd bereid om iets nog een keer uit te leggen. Daarnaast was het ook erg gezellig en zou ik iedereen rijschool TonTon aanraden!

• Uitleg/instructie
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Enorm veel van de lessen genoten! Ton is altijd erg aardig, goed in zijn humeur en heeft veel humor. Hij heeft altijd veel geduld met me gehad en hij liet me alles in mijn tempo doen. Zo gingen we pas de snelweg op wanneer ik me hier zeker genoeg voor voelde. Hij legt erg prettig uit en zorgt ervoor dat je maximaal bent voorbereid voor je examen, daarom heb ik ook in één keer mogen slagen! Ik raad hem enorm aan, zeker als je faalangst hebt zoals ik of gewoon niet erg zeker bent in het rijden. Ik heb het altijd erg naar mijn zin gehad en ging er met plezier naar toe, ik had me geen betere instructeur kunnen wensen!

• Uitleg/instructie
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb een hele goede tijd gehad bij rijschool TonTon. Ik heb erg genoten van alle lessen. Ik vond het leren rijden best moeilijk en stressvol, maar Ton heeft me hier heel goed doorheen geholpen, en heeft ontzettend veel geduld met me gehad. De lessen waren erg leerzaam, maar daarnaast ook altijd erg gezellig. Zeker een rijschool die ik aan zou bevelen!

• Uitleg/instructie
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede rijschool, ik ben er in een keer geslaagd. Altijd gezellige en leerzame lessen gehad.

• Uitleg/instructie
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed, nauwkeurig in de regels en rij-instructeur blijft rustig in alle omstandigheden. Eerlijk in lesuren en een goede prijs.\r\nFlexibel in afspraken en wil graag dat je slaagt.\r\nSociale rij-instructeur en begrip voor angst e.d.

• Uitleg/instructie
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De lessen bij TonTon zijn heel erg leerzaam maar vooral heel gezellig. Ik voelde me erg prettig tijdens het rijden. Ik werd goed voorbereidt op mijn examen en ben gelukkig ook in 1 keer geslaagd. Ik kan TonTon iedereen aanraden!

• Uitleg/instructie
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn ervaring met Ton Ton is zeer aangenaam het was een leuke en leerzame tijd en een super aardige man die houd van grapjes maar als het moet ook heel serieus kan zijn.\r\nOok als je vragen hebt over iets of een bepaalde verkeerssituatie die je hebt gehad gaat hij die grondig met jou bespreken zodat je volgende keer precies weet wat je moet doen of wat je te wachten staat.\r\nal met al een super goeie en leuke rijschool die ervoor heeft gezorgd dat ik in een keer zonder problemen ben geslaagd ;).

• Uitleg/instructie
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel prettig. Duidelijke uitleg en ondertussen een lach op je gezicht hebben

• Uitleg/instructie
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een goede rijschool met een goede instructeur, die je leert door goed uit te leggen, maar in sommige gevallen waar het kan je ook laat leren door het zelf uit te vogelen.

• Uitleg/instructie
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Via een vriendin van mij kwam ik bij TonTon terecht. Ik heb toen een proefles aangevraagd en hierna wist ik al zeker dat ik door zou blijven gaan bij deze rijschool. Door rustig te beginnen, leer je stap voor stap autorijden. Elke les bespreekt Ton met jou de dingen die goed gingen en de verbeterpunten. Deze notities worden ook genoteerd in de app waarmee je je rijlessen kan inplannen. Zo kan je je eigen vorderingen altijd bekijken. TonTon heeft mij veel geleerd en heeft gezorgd dat ik mijn rijbewijs gehaald heb.

• Uitleg/instructie
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na een vervelende ervaring met een andere rijschool, was ik op zoek naar een betrouwbare instructeur. Ik zag de lesauto van TonTon al een keer rijden en nam een kijkje op de website. Hier kreeg ik veel informatie over Ton en sprak zijn passie voor dit beroep mij erg aan. Ik maakte telefonisch een afspraak voor een proefles en het klikte meteen goed! Ton is een erg vriendelijke en spontane man met humor en gaf me een veilig gevoel. Ik had erg veel moeite om het rijden onder de knie te krijgen en emoties speelde dan soms hoog op, maar Ton nam dan altijd de tijd voor me en legde alles op een rustige manier nogmaals uit. Dankzij Ton heb ik dan ook mijn rijbewijs gehaald en zou heb bij iedereen aanbevelen, want hij is gewoon de beste!!

• Uitleg/instructie
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ton is een gezellige, geduldige en eerlijke rij instructeur. Hij is optimistisch ingesteld en straalt dat uit: Ton gelooft oprecht dat iedereen zijn rijbewijs kan halen en doet daar dus ook enorm zijn best voor. Maar hij zal dit nooit ten koste laten gaan van veiligheid of kwaliteit, als hij denkt dat je ergens aan moet werken dan is dat vaak ook zo (doe je dat niet, dan hoor je het wel terug op je rijexamen ;)). Daarnaast geeft hij goede uitleg en is hij niet bang om feedback te vragen over zijn manier van lesgeven.\r\n\r\nIk ben heel erg blij en dankbaar dat ik bij Autorijschool Tonton mocht lessen. Het was niet altijd makkelijk in mijn geval, maar ik heb op elke mogelijke manier steun gekregen en dat heeft zeker bijgedragen aan het feit dat ik nu tóch mijn rijbewijs heb. Ik raad Autorijschool Tonton aan iedereen aan!

• Uitleg/instructie
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel veel geduld, toewijding en goede uitleg. In één keer geslaagd:)

Over Autorijschool TonTon