Goed en relaxed

Ton geeft goed les en hij legt het goed uit

Geweldig!

Een aantal jaar geleden heb ik bij een andere rijschool mijn rijbewijs gehaald. Door een vervelende ervaring na het behalen van mijn rijbewijs, durfde ik de weg niet meer op. Ton heeft mij ontzettend geholpen om het vertrouwen in mijzelf, de auto en het verkeer weer terug te krijgen. Zijn vertrouwen en rust hebben ervoor gezorgd dat ik na een aantal lessen weer alleen de weg op durfde en mijn vrijheid hierin terug kreeg. Mocht je met hetzelfde probleem zitten dan raad ik je Ton van harte aan!

• Contact en bereikbaarheid

Ton is een hele fijne instructeur en denkt altijd mee!

Iedere les heb ik dankzij Ton weer iets nieuws geleerd. Hij legt het goed en rustig uit. Tijdens het rijden was er altijd ruimte voor een grap!

• Contact en bereikbaarheid

In één keer mijn rijbewijs gehaald!

Ik kwam bij Autorijschool TonTon terecht via een vriend van me en kwam van een andere rijschool af waar het niet echt lekker liep. Ton is een vriendelijke instructeur en iemand waarmee je snel een goede band mee opbouwt. Geeft goede opbouwende kritiek en houd van een grapje tussendoor zo nu en dan. Kortom.. een aanrader!

Leerzaam en gezellig

Niet alleen om te slagen, maar ook om dagelijks veilig thuis terug te komen.

• Contact en bereikbaarheid

Erg leuk, gezellig en leerzaam natuurlijk :)

Erg gezellige tijd achter de rug met Ton wat altijd leerzame lessen waren, waar je echt iets aan had. En in één keer geslaagd!

Super chille lessen

Als eerste ben ik in 1 keer geslaagd door zijn goede uitleg en zijn instructies. Tijdens de rijlezen veel gelachen.ik vijd hem een aanrader omdat hij je gerust stelt en heel aardig is.

Top opleiding

Kort geleden heb ik mijn rijbewijs gehaald . Hij is netjes beleeft komt altijd op tijd legt goed en duidelijk uit . Met andere worden en sterke aanrader

• Contact en bereikbaarheid

Ik heb bij Tonton goed leren rijden op mijn eigen tempo

Lessen zijn makkelijk in te plannen en een appje sturen kan altijd. Je wordt goed voorbereid op bijvoorbeeld bijzondere verrichtingen en Ton is nooit te beroerd om het nog een keer uit te leggen. Ik heb hier fijn gelest en ben ik 1 keer geslaagd!

• Contact en bereikbaarheid

Super gezellig en leerzaam en zeer betrouwbaar!

Na super leuke en leerzame lessen ben ik in 1x geslaagd! Ik raad Ton zeker aan!

• Contact en bereikbaarheid

Fijne en leerzame tijd gehad!

Ik kan Autorijschool TonTon zeker aanbevelen. Ik heb een super fijne en leerzame tijd gehad. Ton is vriendelijk en heeft op zijn tijd ook de juiste humor. Hij heeft veel geduld en als je het niet snapt legt hij het graag nog een keer uit, desnoods 3 keer net zolang tot je het snapt. Ik heb nogal faalangst en veel onrust, Ton heeft mij met rijden weer het zelfvertrouwen en beetje rust weten te geven wat ik miste en nodig had. Op een rustige en geduldige manier. Het is ook heel fijn en makkelijk dat je via de app PlanGo afpraken kan inplannen, en je vorderingen kan inzien en tips kan terug lezen. Kortom ik heb een toptijd gehad en veel geleerd. Bedankt voor alle wijsheid Ton en ik ga onze ritjes wel missen!

• Contact en bereikbaarheid

Een even leuke en leerzame tijd!

Ik heb mijn tijd bij autorijschool TonTon als zeer positief ervaren. Ton was altijd heel vriendelijk en geduldig. Wanneer ik iets niet begreep, nam hij altijd de tijd om mij dit uit te leggen en dat vond ik fijn. Ton geeft opbouwende feedback, maar valt je nooit af. Kortom, autorijschool TonTon is zeker een aanrader!

• Contact en bereikbaarheid

Gezellig en op een leuke manier leren.

Ik had altijd heel veel zin om te gaan rijden, Ton was een hele gezellige instructeur en maakte altijd wel grapjes. Door allerlei trucjes die Ton mij aanleerde, leerde ik de bijzondere verrichtingen snel en goed. Ik had een hele leuke tijd bij Ton, er hing altijd wel een gezellig en relaxte sfeer in de auto doordat hij zo rustig was.

Uitstekend!

Ton is een rustige en vriendelijke man. Hij probeert je op een rustige manier alles bij te te brengen met een vleugje humor. Dus als je op zoek bent naar iemand die z’n tijd neemt met en voor jou dan zit je bij Ton Ton helemaal goed!

• Contact en bereikbaarheid

Fijne rijschool, een absolute aanrader

Op aanraden van een vriendin ben ik mijn rijopleiding bij Autorijschool TonTon gestart. Ik heb de lessen altijd met plezier gereden. Ton heeft een fijne, positieve, rustige en duidelijke manier van lesgeven. Op eigen tempo werk je naar het examen toe. Daarnaast werkt hij met de PlanGo app waarmee je zelf een les kunt inplannen en je jouw vorderingen en aantekeningen in terug kunt vinden, die je samen met Ton na elke les geëvalueerd hebt. Autorijschool TonTon is zeker een aanrader!

• Contact en bereikbaarheid

Prettig persoon, die fijn les geeft, hierdoor in één keer geslaagd!

Ik heb met veel plezier gelest bij Ton. Het waren hele leuke, gezellige, maar ook zeker hele leerzame leerzame lessen. Alles wordt goed en duidelijk uitgelegd en wordt op jouw eigen tempo behandeld. Dit alles heeft ervoor gezorg dat ik in één keer ben geslaagd!

Autorijschool TonTon is geduldig en plezierig om bij te lessen. Met veel geduld en een geintje. Ton neemt de tijd en legt het perfect uit. Ga je te hard over een drempel dan schiet Ton opvallend naar voor, daarna vergeet je het niet meer. Autorijschool TonTon krijg van mij een compliment en een dikke 👍

Van harte aan te bevelen!

Vanaf de proefles direct vriendelijk ontvangen, Ton neemt goed de tijd voor elke leerling en zijn/haar benodigdheden. Zoals het schetsten en uitleggen van een specifieke verkeerssituatie. Alhoewel hij tijdens de lessen gefocust blijft is er ook ruimte voor een grapje en een leuk verhaal. Aan het einde van de lessen is de korte evaluatie ook erg prettig. Wanneer de examens in zicht komen behandeld hij de voorbereiding en organisatie ook zeer goed. Kortom, Persoonlijk en Professioneel!

Top rijschool!

Ik ben heel erg tevreden met de lessen die ik heb gehad. Ton dacht erg goed mee over wat ik nodig had om te ontwikkelen en paste zijn uitleg en les invulling daarop aan. Hij heeft verstand van wat hij doet en legt alles duidelijk en goed uit. Ik vond de lessen erg gezellig en heb me altijd op mijn gemak gevoeld. Echt een aanrader.

voldoende, een redelijke ervaring

• Uitleg/instructie

Wat heb ik Toplessen gehad, en ook nog is in een keer geslaagd! Altijd gezellig. Bedankt voor de fijne tijd.

• Uitleg/instructie

Mijn ervaring bij autorijschool TonTon zijn vooral gezelligheid, duidelijkheid en rijden met plezier. Ik voelde mij meteen op mijn gemak. Mijn gevoel zei al dat alles voorspoedig zou lopen en dat is gebeurt. Ik heb mijn rijbewijs binnen anderhalve maand gehaald. Superr chill!

• Uitleg/instructie

De rijlessen bij Ton waren erg fijn. Hij is erg geduldig en geeft je ook het vertrouwen dat het wel goed komt. Hij is ook altijd bereid om iets nog een keer uit te leggen. Daarnaast was het ook erg gezellig en zou ik iedereen rijschool TonTon aanraden!

• Uitleg/instructie

Enorm veel van de lessen genoten! Ton is altijd erg aardig, goed in zijn humeur en heeft veel humor. Hij heeft altijd veel geduld met me gehad en hij liet me alles in mijn tempo doen. Zo gingen we pas de snelweg op wanneer ik me hier zeker genoeg voor voelde. Hij legt erg prettig uit en zorgt ervoor dat je maximaal bent voorbereid voor je examen, daarom heb ik ook in één keer mogen slagen! Ik raad hem enorm aan, zeker als je faalangst hebt zoals ik of gewoon niet erg zeker bent in het rijden. Ik heb het altijd erg naar mijn zin gehad en ging er met plezier naar toe, ik had me geen betere instructeur kunnen wensen!

Over Autorijschool TonTon

Autorijschool TonTon is dé rijschool uit Leusden met de ambitie om jou, door middel van een goede en helemaal op jou afgestemde rijopleiding, voor te bereiden op het rijexamen volgens de nieuwste eisen van het CBR. Geen leerling is gelijk en daarom krijg je samen met je vaste instructeur Ton te Winkel op een prettige en ontspannen manier je eigen specifieke rijopleiding en gaan we samen op weg zodat jij straks veilig én vol vertrouwen aan het verkeer kunt deelnemen. Kwaliteit, flexibiliteit en service staan met hoofdletters geschreven. Een rijopleiding kost tegenwoordig veel geld en daarom mag je naast een uitstekende rijopleiding uitgebreide service verwachten.