Fijne en leerzame tijd gehad!

Ik kan Autorijschool TonTon zeker aanbevelen. Ik heb een super fijne en leerzame tijd gehad. Ton is vriendelijk en heeft op zijn tijd ook de juiste humor. Hij heeft veel geduld en als je het niet snapt legt hij het graag nog een keer uit, desnoods 3 keer net zolang tot je het snapt. Ik heb nogal faalangst en veel onrust, Ton heeft mij met rijden weer het zelfvertrouwen en beetje rust weten te geven wat ik miste en nodig had. Op een rustige en geduldige manier. Het is ook heel fijn en makkelijk dat je via de app PlanGo afpraken kan inplannen, en je vorderingen kan inzien en tips kan terug lezen. Kortom ik heb een toptijd gehad en veel geleerd. Bedankt voor alle wijsheid Ton en ik ga onze ritjes wel missen!

• Contact en bereikbaarheid

Een even leuke en leerzame tijd!

Ik heb mijn tijd bij autorijschool TonTon als zeer positief ervaren. Ton was altijd heel vriendelijk en geduldig. Wanneer ik iets niet begreep, nam hij altijd de tijd om mij dit uit te leggen en dat vond ik fijn. Ton geeft opbouwende feedback, maar valt je nooit af. Kortom, autorijschool TonTon is zeker een aanrader!

• Contact en bereikbaarheid

Gezellig en op een leuke manier leren.

Ik had altijd heel veel zin om te gaan rijden, Ton was een hele gezellige instructeur en maakte altijd wel grapjes. Door allerlei trucjes die Ton mij aanleerde, leerde ik de bijzondere verrichtingen snel en goed. Ik had een hele leuke tijd bij Ton, er hing altijd wel een gezellig en relaxte sfeer in de auto doordat hij zo rustig was.

Uitstekend!

Ton is een rustige en vriendelijke man. Hij probeert je op een rustige manier alles bij te te brengen met een vleugje humor. Dus als je op zoek bent naar iemand die z’n tijd neemt met en voor jou dan zit je bij Ton Ton helemaal goed!

• Contact en bereikbaarheid

Fijne rijschool, een absolute aanrader

Op aanraden van een vriendin ben ik mijn rijopleiding bij Autorijschool TonTon gestart. Ik heb de lessen altijd met plezier gereden. Ton heeft een fijne, positieve, rustige en duidelijke manier van lesgeven. Op eigen tempo werk je naar het examen toe. Daarnaast werkt hij met de PlanGo app waarmee je zelf een les kunt inplannen en je jouw vorderingen en aantekeningen in terug kunt vinden, die je samen met Ton na elke les geëvalueerd hebt. Autorijschool TonTon is zeker een aanrader!

• Contact en bereikbaarheid

Prettig persoon, die fijn les geeft, hierdoor in één keer geslaagd!

Ik heb met veel plezier gelest bij Ton. Het waren hele leuke, gezellige, maar ook zeker hele leerzame leerzame lessen. Alles wordt goed en duidelijk uitgelegd en wordt op jouw eigen tempo behandeld. Dit alles heeft ervoor gezorg dat ik in één keer ben geslaagd!

Autorijschool TonTon is geduldig en plezierig om bij te lessen. Met veel geduld en een geintje. Ton neemt de tijd en legt het perfect uit. Ga je te hard over een drempel dan schiet Ton opvallend naar voor, daarna vergeet je het niet meer. Autorijschool TonTon krijg van mij een compliment en een dikke 👍

Van harte aan te bevelen!

Vanaf de proefles direct vriendelijk ontvangen, Ton neemt goed de tijd voor elke leerling en zijn/haar benodigdheden. Zoals het schetsten en uitleggen van een specifieke verkeerssituatie. Alhoewel hij tijdens de lessen gefocust blijft is er ook ruimte voor een grapje en een leuk verhaal. Aan het einde van de lessen is de korte evaluatie ook erg prettig. Wanneer de examens in zicht komen behandeld hij de voorbereiding en organisatie ook zeer goed. Kortom, Persoonlijk en Professioneel!

Top rijschool!

Ik ben heel erg tevreden met de lessen die ik heb gehad. Ton dacht erg goed mee over wat ik nodig had om te ontwikkelen en paste zijn uitleg en les invulling daarop aan. Hij heeft verstand van wat hij doet en legt alles duidelijk en goed uit. Ik vond de lessen erg gezellig en heb me altijd op mijn gemak gevoeld. Echt een aanrader.

voldoende, een redelijke ervaring

• Uitleg/instructie

Wat heb ik Toplessen gehad, en ook nog is in een keer geslaagd! Altijd gezellig. Bedankt voor de fijne tijd.

• Uitleg/instructie

Mijn ervaring bij autorijschool TonTon zijn vooral gezelligheid, duidelijkheid en rijden met plezier. Ik voelde mij meteen op mijn gemak. Mijn gevoel zei al dat alles voorspoedig zou lopen en dat is gebeurt. Ik heb mijn rijbewijs binnen anderhalve maand gehaald. Superr chill!

• Uitleg/instructie

De rijlessen bij Ton waren erg fijn. Hij is erg geduldig en geeft je ook het vertrouwen dat het wel goed komt. Hij is ook altijd bereid om iets nog een keer uit te leggen. Daarnaast was het ook erg gezellig en zou ik iedereen rijschool TonTon aanraden!

• Uitleg/instructie

Enorm veel van de lessen genoten! Ton is altijd erg aardig, goed in zijn humeur en heeft veel humor. Hij heeft altijd veel geduld met me gehad en hij liet me alles in mijn tempo doen. Zo gingen we pas de snelweg op wanneer ik me hier zeker genoeg voor voelde. Hij legt erg prettig uit en zorgt ervoor dat je maximaal bent voorbereid voor je examen, daarom heb ik ook in één keer mogen slagen! Ik raad hem enorm aan, zeker als je faalangst hebt zoals ik of gewoon niet erg zeker bent in het rijden. Ik heb het altijd erg naar mijn zin gehad en ging er met plezier naar toe, ik had me geen betere instructeur kunnen wensen!

• Uitleg/instructie

Ik heb een hele goede tijd gehad bij rijschool TonTon. Ik heb erg genoten van alle lessen. Ik vond het leren rijden best moeilijk en stressvol, maar Ton heeft me hier heel goed doorheen geholpen, en heeft ontzettend veel geduld met me gehad. De lessen waren erg leerzaam, maar daarnaast ook altijd erg gezellig. Zeker een rijschool die ik aan zou bevelen!

• Uitleg/instructie

Zeer goede rijschool, ik ben er in een keer geslaagd. Altijd gezellige en leerzame lessen gehad.

• Uitleg/instructie

Goed, nauwkeurig in de regels en rij-instructeur blijft rustig in alle omstandigheden. Eerlijk in lesuren en een goede prijs. Flexibel in afspraken en wil graag dat je slaagt. Sociale rij-instructeur en begrip voor angst e.d.

• Uitleg/instructie

De lessen bij TonTon zijn heel erg leerzaam maar vooral heel gezellig. Ik voelde me erg prettig tijdens het rijden. Ik werd goed voorbereidt op mijn examen en ben gelukkig ook in 1 keer geslaagd. Ik kan TonTon iedereen aanraden!

• Uitleg/instructie

Mijn ervaring met Ton Ton is zeer aangenaam het was een leuke en leerzame tijd en een super aardige man die houd van grapjes maar als het moet ook heel serieus kan zijn. Ook als je vragen hebt over iets of een bepaalde verkeerssituatie die je hebt gehad gaat hij die grondig met jou bespreken zodat je volgende keer precies weet wat je moet doen of wat je te wachten staat. al met al een super goeie en leuke rijschool die ervoor heeft gezorgd dat ik in een keer zonder problemen ben geslaagd ;).

• Uitleg/instructie

Heel prettig. Duidelijke uitleg en ondertussen een lach op je gezicht hebben

• Uitleg/instructie

Een goede rijschool met een goede instructeur, die je leert door goed uit te leggen, maar in sommige gevallen waar het kan je ook laat leren door het zelf uit te vogelen.

• Uitleg/instructie

Via een vriendin van mij kwam ik bij TonTon terecht. Ik heb toen een proefles aangevraagd en hierna wist ik al zeker dat ik door zou blijven gaan bij deze rijschool. Door rustig te beginnen, leer je stap voor stap autorijden. Elke les bespreekt Ton met jou de dingen die goed gingen en de verbeterpunten. Deze notities worden ook genoteerd in de app waarmee je je rijlessen kan inplannen. Zo kan je je eigen vorderingen altijd bekijken. TonTon heeft mij veel geleerd en heeft gezorgd dat ik mijn rijbewijs gehaald heb.

• Uitleg/instructie

Na een vervelende ervaring met een andere rijschool, was ik op zoek naar een betrouwbare instructeur. Ik zag de lesauto van TonTon al een keer rijden en nam een kijkje op de website. Hier kreeg ik veel informatie over Ton en sprak zijn passie voor dit beroep mij erg aan. Ik maakte telefonisch een afspraak voor een proefles en het klikte meteen goed! Ton is een erg vriendelijke en spontane man met humor en gaf me een veilig gevoel. Ik had erg veel moeite om het rijden onder de knie te krijgen en emoties speelde dan soms hoog op, maar Ton nam dan altijd de tijd voor me en legde alles op een rustige manier nogmaals uit. Dankzij Ton heb ik dan ook mijn rijbewijs gehaald en zou heb bij iedereen aanbevelen, want hij is gewoon de beste!!

• Uitleg/instructie

Ton is een gezellige, geduldige en eerlijke rij instructeur. Hij is optimistisch ingesteld en straalt dat uit: Ton gelooft oprecht dat iedereen zijn rijbewijs kan halen en doet daar dus ook enorm zijn best voor. Maar hij zal dit nooit ten koste laten gaan van veiligheid of kwaliteit, als hij denkt dat je ergens aan moet werken dan is dat vaak ook zo (doe je dat niet, dan hoor je het wel terug op je rijexamen ;)). Daarnaast geeft hij goede uitleg en is hij niet bang om feedback te vragen over zijn manier van lesgeven. Ik ben heel erg blij en dankbaar dat ik bij Autorijschool Tonton mocht lessen. Het was niet altijd makkelijk in mijn geval, maar ik heb op elke mogelijke manier steun gekregen en dat heeft zeker bijgedragen aan het feit dat ik nu tóch mijn rijbewijs heb. Ik raad Autorijschool Tonton aan iedereen aan!

Over Autorijschool TonTon

Autorijschool TonTon is dé rijschool uit Leusden met de ambitie om jou, door middel van een goede en helemaal op jou afgestemde rijopleiding, voor te bereiden op het rijexamen volgens de nieuwste eisen van het CBR. Geen leerling is gelijk en daarom krijg je samen met je vaste instructeur Ton te Winkel op een prettige en ontspannen manier je eigen specifieke rijopleiding en gaan we samen op weg zodat jij straks veilig én vol vertrouwen aan het verkeer kunt deelnemen. Kwaliteit, flexibiliteit en service staan met hoofdletters geschreven. Een rijopleiding kost tegenwoordig veel geld en daarom mag je naast een uitstekende rijopleiding uitgebreide service verwachten.