Goed geregeld

Zitten er boven op om alles goed te regelen

Super snelle service en alles is netje geregeld

Dit is allemaal netjes en super geregeld

goed geholpen

snel en goed geholpen

Soepel en goed geregeld

Zowel met proefritten maken als goede begeleiding met de aankoop, ook een goede duidelijke financiering.

Goed bedrijf

Alles snel en goed geregeld, fijne groep om mee te werken!

Goed voorgelicht duidelijke en goed geholpen.

Ben normaal niet van het leasen maar soms kan je niet anders als je bedrijf snel groeit en je wil je bedrijf gezond houden. Wat ik zeg ik combinatie het bedrijf waar ik de bus gekocht en lease maatschappij... Ben goed voorgelicht en de mensen dachten met je mee kan niet meer dan zeggen ben goed geholpen en het geheel!!

Gewoon goed geregeld

Snelle en duidelijke afhandeling

Binnen een paar dagen de deal rondgemaakt. Dus tevreden betreft de service.

Het was rommelig maar goed!

Action Lease heeft ons prima geholpen. Er hangt een vrije gezellige sfeer. Zo gaat het ook met de levering. Rommelig maar goed. Personeel is TOP!

Geweldige service

Als startende ondernemer is het lastig een eerste bedrijf auto te kopen. Ik wert hierin geweldig geholpen en kosten nog moeite werden gespaard. Zeker een aanbeveling waard! En een vaste klant erbij. Bedankt namens Dons en Linnen uit Limburg

Top geregeld

zonder problemen konden we zo wegrijden... super geregeld

Klantvriendelijk en snelle afhandeling!!!

Rij inmiddels in een Renault master en heb nog geen seconde spijt.

super!!! alles was binnen 2 dagen helemaal geregeld!!!

zeker en aanrader en top service!

Super vriendelijk en snel met regelen voor de klant

Ik heb door het snelle geregel van actionlease binne 1 week een nieuwe bus waar ik blij mee ben.

Goed zeer betrouwbare bedrijf

Ik was meteen goed ontvangen , Goede service . Was altijd iemand klaar voor me om te helpen of om een antwoordt te geven . Telefonisch ook bereikbaar . Dus top bedrijf . Rij ik nu blij in mijn mooie busje

Bedrijfsauto

Top bedrijf, snelle hulp en duidelijk.

Prima service en snel geregeld

Top geregeld

Snel en duidelijke afhandeling van alle

Erg netjes en goed geholpen. Alles was ook duidelijk en goed geregeld van begin tot levering van mijn nieuwe bedrijfsbus

Heel goed geholpen en rij nu in een geweldige auto.

Prettige vriendelijke service

Prettig geholpen met een transparante uitleg en vriendelijke hulp!

Goed geholpen,

Goed geholpen, duidelijke afspraak, snel geregeld, fijn personeel Bedankt

Snelle service , doen wat ze beloven !

Geen poespas, duidelijke afspraken en komen na wat ze beloven, een aanrader voor de ZZP-er!

Dr. C Lelyweg 5 A

6827BH Arnhem

262030560

Over Action Lease

Action Lease is jouw betrouwbare en onafhankelijke partner in Financial- en Operational Lease. Wij helpen je graag met onze duidelijke en transparante vorm van werken naar de juiste overeenkomst. Een overeenkomst waar je na de leaseperiode tevreden op terug kan kijken! Wat bieden wij aan? - Een leasevoorstel op maat: Jij geeft zelf de leaseperiode, maandtermijn en eventuele slottermijn aan - Rijd binnen 24 uur je nieuwe (bedrijfs-) auto: Wij zorgen voor een zo snel mogelijke acceptatie en behandeling van jouw voorstel - Eigen voorraad van 400+ bedrijfswagens verdeeld over 2 locaties: Voor elk type ondernemer een passende bedrijfswagen - Betrouwbaar en onafhankelijk - Deskundig advies