Super aardig en een goed bedrijf waar de mensen jou opweg helpen !

Een goed bedrijf heel snel geregeld en goede service mijn dank hier voor !!

Best goed ervaring en behulpzaam en geduldig.

Als volgt ik vind prima dat mij bedrijfs wagen te leasen via Action Lease en ik van plan om volgende periode via Action Lease te leasen.

Ik heb een bus geleast en ben zeer tevreden

Ik heb een bus geleast en ben er er blij mee het was snel geregeld en je wordt goed geholpen waar nodig top gasten

Heel goed snel en betrouwbaar

goed geregeld

Ik ben zeer tevreden over de financiële afhandeling van de aanschaf van mijn zakelijk voertuig door Action Lease. Recht door zee en snel afgehandeld. Zeker een aanrader!

ondanks tegenslagen, super flexibel geholpen.

Bus gehaald van 14.000 ( lease wel ) Had wat mankementen, terug moeten gaan en super vriendelijk geholpen. De mankementen van de bus kon het bedrijf niks aan doen ( stond te lang stil ) nu al 3 maanden ermee aan het rijden en nog geen enkele klacht gehad! Aanrader dus hier je bus te halen !

Goed en snel geregeld

Ik had spoed een klep wagen nodig Hun had op voorraad Ik kon gelijk rijden Zelfde de dag geregeld de leasing

Top waar een ander stopt gaan zij veder

Malou heeft alles.in het werk gesteld om mij te helpen dit is ook gelukt alles zat tegen maar zij gaf niet op dit is een top bedrijf waar je zeker zaken mee kunt doen of je nou starter bent of al wat langer op weg bent en het meest belangrijke van alles is ze zijn eerlijk komen hun belofte na en de aflevering van een auto is gewoon net als een soort schoolreisje alles is geweldig bedankt als u mij vraagt kom ik hier terug zeg ik zeker weten en raad ik hun aan ja zeker gewoon top malou nogmaals bedankt

Vlot en eenvoudig

Kreeg snel antwoord op mijn aanvraag, Daarna werd ik telefonisch benaderd om een en ander door te nemen.

Perfect.

Snel en goed antwoord

Super snel geweldig!

Binnen 1 dag akkoord je appt je mailt je krijgt antwoord

Top mensen helpen u indien alles in orde is ,had reeds eerder contact met hun ,en toen ging het niet , nu een jaar later geen enkel probleem op 1 dag was alles geregeld

top

top geregeld

Geweldige service en erg goed geholpen door het process

Een lease company die mij heeft geholpen aan een financial lease top geholpen en ondersteund!

Allemaal soepel verlopen

Als startende ondernemer is het lastig om een eerste bedrijf auto te kopen. Ik werd hiermee netjes geholpen, bij vragen kan je ook snel terecht en wordt je netje geholpen.

Goede nazorg

Bij de aanschaf geen opdringerigheid, gewoon rustig rond kunnen kijken en met het papierwerk, Op een casual manier goed geholpen en snel, alles werd uit handen genomen en het belletje achteraf hoe alles verloopt is ook fijn.

Top snel geregeld

Op maandag eennoffwrte aangevraagd binnen 20 min akkoord en precies 1 week later rijden. Dit is wat een ondernemer nodig heeft. Duidelijke communicatie korte lijnen en top service bis netjes thuus afgeleverd en de oude bus ingerolen en mee retour genomen . Ik weet waar ik voor de volgende bus naar toe ga

Toppers

Echt een aanrader

Nette en goede begeleiding

Een financiering zonder veel gedoe

Lekker makkelijk en goed geregeld! Goed meedenkend personeel met ervaring in het vak! Zeker aan te raden :)

Soepel verlopen allemaal

Na het afsluiten van het koopcontract van mijn bedrijfswagen heb ik verder geen omkijken gehad naar de financiering. Ook word het netjes en ruim van tevoren met een mailtje aangegeven wanneer het maandbedrag word geïncasseerd

Zeer profesioneel Super te vreden om

snel geregeld

geen poes pas veel mogelijk en snel geregeld

Duidelijk, kort maar krachtig

Over Action Lease

Action Lease is jouw betrouwbare en onafhankelijke partner in Financial- en Operational Lease. Wij helpen je graag met onze duidelijke en transparante vorm van werken naar de juiste overeenkomst. Een overeenkomst waar je na de leaseperiode tevreden op terug kan kijken! Wat bieden wij aan? - Een leasevoorstel op maat: Jij geeft zelf de leaseperiode, maandtermijn en eventuele slottermijn aan - Rijd binnen 24 uur je nieuwe (bedrijfs-) auto: Wij zorgen voor een zo snel mogelijke acceptatie en behandeling van jouw voorstel - Eigen voorraad van 400+ bedrijfswagens verdeeld over 2 locaties: Voor elk type ondernemer een passende bedrijfswagen - Betrouwbaar en onafhankelijk - Deskundig advies