Fijn bedrijf!

Mijn bus had een aantal mankementen en deze werden direct opgelost, vriendelijk personeel!

Snel geregeld

Toppertje

Super aardige mensen, goede service. En alles is super snel geregeld.

Top en dan ook echt top

Heel fijn contact via app reageren heel snel en handelen heel snel echt goed bedrijf zeker aanrader

Geweldige Top bedrijf Er is geen enkel ander bedrijf als deze TOPPERS

Zeer leuke en eerlijke adviseurs die echt hun woird nakomen. Geweldige autobedrijf . Alles doen ze voor je als klant. Je word als mens behandeld eerlijkheid en glashelder Ik heb deze ervaring recent ondervonden bij deze Topbedrijf. Ik kan zeggen dat ik bij deze klant de mooiste bestel bus van NL heb hahaha.. Mijn volgende bus word echt daar weer besteld Ik wil geen ander bedrijf als deze. Tot slot aan alle medewerkers Bedankt voor jullie snelle en correct afleveren van mijn nieuwe bus jullie zijn TOPPERS

Ik ben geholpen in gehele proces door Mallou! Wat een aardig persoon is dat zeg kon haar altijd bereikem en was altijd bereidt om mij te helpen!

Super geregeld allemaal, snel en professioneel afgehandeld.

Voor herhaling vatbaar in de toekomst!!!!

Uitstekend geholpen door Malou

Malou heeft namens Action lease alles goed geregeld en ben zeer tevreden over haar. Aanwinst voor het bedrijf vind ik persoonlijk. Alles netjes en naar wens , dankzij haar de perfecte auto gevonden die ze voor mij gezocht heeft.

Gewoon top

Mijn ervaring van deze persoon 8s gewoon top ,service tot de laatste gesprek, vriendelijke op en top.

Supper snel geregeld goede service

Snel geregeld duidelijke afspraken gemaakt Zou zeker aanbevelen

Ze hebben me geweldig geholpen en een hele goede service echt top ben heel tevreden

Heel persoonlijke en goed geholpen

Heel snel en goed geholpen ik blijf zeker zaken doen met jullie ik ben 100% tevreden

Zal het iedereen aanraden !

Vriendelijk personeel en alles goed uitgelegd. Binnen een week had ik me bus voor de deur. Alles snel en goed geregeld. Toppers !!!

Snelle en fijne service

Super fijn geholpen; in deze tijden toch grote uitgaven doen best spannend, maar via telefoon en foto’s toch een super toffe auto besteld! Heel fijn!!

Super geregeld snelle service!!!

15-4-2021 Een Renault master aangeschaft. Alles super snel voor mekaar en geregeld. Goede uitleg klantvriendelijkheid op en top. En zeer zeker aanrader voor bedrijven of ZZP'Rs om een nieuwe bus aan te schaffen. Goede service en top dat ze thuis bezorgen. Helemaal happy met me nieuwe bus!!

Betrouwbaar en vlot

Dankzij Malou de financiering kunnen regelen voor mijn bestelbus. Super gegaan, goede communicatie en erg tevreden over de inzet.

Hele goede service en geleverd door nog betere mensen

Ik was totaal onbekend met het lassen van bestelauto's. Maar bij het eerste contact met action lease was het als en trein die begon te rijden. Het liep allemaal zo netjes en snel. En met een leuke sfeer Je voelt je meteen op je gemak. Ik ben zeer te spreken over action lease Milou, Peter, Samuel bedankt en tot ziens

Perfecte service!

ActionLease bood ons de beste service bij het zoeken van bedrijfswagens om te leasen. Met name Marloe!

Zwaar tevreden over malou van empel

Ik ben ontzetten tevreden ik ben vorige week geholpen wat een ontzettend leuke en spontane vriuw is malou van empel . Heel duidelijk en transparant . Je weet binnen 10 minuten waar je aan toe bent . Echt een groot compliment waard ! Jullie mogen blij zijn dat jullie zo n vrouw in dienst hebben ! Irene

Ben zeer goed geholpen

Malou heeft mij goed geholpen. En heeft zeker altijd tijd voor mij gehad. Alle vragen waren goed beantwoord.

Mooie deal

Fijne ervaring, vriendelijke adviseurs en een mooie deal!

Snelle en goede service

Mijn interesse in een andere bedrijfswagen lag er al heel erg lang. Door de corona, en ik wil het niet voor iedereen een crisis noemen, had ik besloten toch maar even geen andere bus aan te schaffen. Toen kwam er een bus voorbij op internet die ik niet kon laten schieten en perfect bij mij paste. Bij Action lease calculator een offerte aangevraagd en meteen groen licht gekregen.... Dus hup die bedrijfswagen halen ;) Action Lease doet z'n naam eer aan. Blijf dit doen zou ik zeggen

Super bedrijf

Top bedrijf, op maandag contact gehad woensdag al rijden met een nieuwe VW crafter. Staan voor je klaar helpen je snel vooruit en na een paar weken bellen ze zelfs nog even of alles naar wens is. Kan iedereen dit bedrijf aanbevelen

Een super service met dank aan Action Lease

Met mijn aanvraag waren er wat problemen omdat ik een 2ling broertje heb, had gebeld en er kwam meteen actie en ben meteen super geholpen!

Super goed geholpen en zeer tevreden

Over Action Lease

Action Lease is jouw betrouwbare en onafhankelijke partner in Financial- en Operational Lease. Wij helpen je graag met onze duidelijke en transparante vorm van werken naar de juiste overeenkomst. Een overeenkomst waar je na de leaseperiode tevreden op terug kan kijken! Wat bieden wij aan? - Een leasevoorstel op maat: Jij geeft zelf de leaseperiode, maandtermijn en eventuele slottermijn aan - Rijd binnen 24 uur je nieuwe (bedrijfs-) auto: Wij zorgen voor een zo snel mogelijke acceptatie en behandeling van jouw voorstel - Eigen voorraad van 400+ bedrijfswagens verdeeld over 2 locaties: Voor elk type ondernemer een passende bedrijfswagen - Betrouwbaar en onafhankelijk - Deskundig advies