top

aardige mensen en goed geholpen

niet netjes behandeld

5 maanden geleden Daihatsu sirion2 gekocht grote auto in geleverd betaald 4450 euro hebben er al 5x mee stil gestaan ze wilden hem nakijken maar moest dan wel betalen want garantie is bij aankoop vanaf 4500 euro wist ik niet bij een andere garage laten maken kosten 416 euro .wilde een persoonlijk gesprek maar meneer belde af geen tijd stuur maar een brief

• Faciliteiten wachtruimte

Ongeveer 7 maanden geleden een occasion gekocht. Met Bovag (6 maanden) en onderhoudsbeurt. Dan blijkt....lekkage, de vloer echt drijfnat. Eerst Humphrey gebeld van de afdeling verkoop. Kom maar terug, de onderzoekskosten neem ik voor mijn rekening. Daaruit blijkt....de parafaan verstopt. De “ schuldvraag” kan niet gesteld....immers...wanneer en hoe is dit ontstaan? Alles met elkaar is de garage er wel een uur of 5 mee bezig geweest....met drogen en schoonmaken. Ondertussen krijg ik ook nog een leenauto mee...alles zeer vanzelfsprekend. En bij het ophalen zegt Michael van after Sales....u hoeft niets te betalen. Alles en iedereen is daar even vriendelijk en behulpzaam. Voor mij een topbedrijf.

• Showroom N.v.t.
  • Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte

Tot je betaald heb doen ze alles voor je. De aftersales, zijn heel slecht

Nu 3 maanden verder na de koop van onze auto, hoor je niets meer van ze, ondanks ze toch echt belooft hebben dat het navigatiesysteem geüpdatet zal worden. Ook zou de auto gepoetst en schoongemaakt zijn, als de auto geleverd zou worden. Nou hij is door de wasstraat gegaan meer niet, ook lag er onder de matten nog mais en pennen van de vorige eigenaar

wij zijn tevreden

Enige weken geleden onze ford Ka uit 2010 ingeruild voor een nieuwere uit 2015. Uitstekend geholpen door Humphrey Veenstra, vestiging Hellevoetsluis. Afspraak is afspraak zowel bij de onderhandelingen als bij het afleveren. Ook al wonen wij niet in de buurt, een aanrader voor iemand die op zoek is naar een occasion. Onze complimenten voor deze vestiging.

Prima service Troost auto's Rotterdam

Reeds mijn Kia Rio Superpack bij Troost auto's in Rotterdam aangeschaft. Hierbij werd een prima service verschaft en heeft Nick mijn prima geholpen en altijd netjes te word gestaan bij al mijn vragen. Hij heeft de juiste ervaring, communiceert netjes en is is eerlijk. Bij eventuele problemen kan ik altijd terecht, al met al een prima bedrijf!

• Faciliteiten wachtruimte

Ontvangst, deskundigheid, behulpzaamheid en vriendelijkheid staan hier bovenaan. Voor de 3e keer een auto gekocht en ontzettend blij mee. Dank jullie wel.

lastig maar goed

Corsa gekocht van jaar oud,eerste weekend al met pech op de vluchtstrook. Volgende dag gelijk terug gegaan,auto achtergelaten en leenauto mee (demo sportage). Na 6 !! weken auto terug, bleek gescheurd motorblok, afleverbeurt niet goed uitgevoerd (wat kan er mis zijn met een auto van jaar oud en 7800km?) Nieuw motorblok 5700km en nieuwe computer erin. Weer rijden,koplampen richting de sterren en dashboard valt uit ppfff. Weer terug DIRECT auto naar binnen en opgelost binnen uur. Baliemedewerkers en monteurs super vriendelijk. Maar blijft knagen,zal voor mij nooit meer een fijne auto worden! Vandaag terug geweest en andere auto aangeschaft,veel praten en ondehandelen want het is tenslotte een keuze gebaseerd op emotie. Heel netjes afschrijving E500,- en een i20 aangeschaft van jaar oud. Iedereen bleef altijd vriendelijk en behulpzaam dus kom hier zeker weer terug.

Heel fijn geholpen

Zeer blij met mijn aankoop En de goede gang van zaken.

Vriendelijk

Heb na diverse proefritten voor een vw golf gekozen :-)

mooie auto's voor redelijke prijzen

service is goed

afgelopen zaterdag geweest en het was zeer druk en we zijn goed ontvangen en geholpen.

Ik was op zoek naar een Daihatsu Cuore en had er een gevonden bij autobedrijf Troost aan de Mizarstraat. Helaas was hij net verkocht. De verkoper ging gelijk online op zoek en meldde dat maandag een cuore binnenkwam. Een week later besloot ik hem te kopen. Ben er heel blij mee, omdat ik door mijn beperking het beste in dit model kan rijden. Mijn vorige cuore heb ik ook daar gekocht.

Zeer slecht en waardeloos bedrijf

Kwam voor een mercedes e-coupe en Glc. Eerst gebeld voor de beschikbaarheid. Aangekomen bleek de binnenzijde in het midden enorm beschadigd. Dus hier wat gezegd. Gelijk 3 man, maar ja hij is scherp geprijsd. En vervanging is voor de consument. Dan is hij niet meer zo scherp geprijsd als Troost het zegt. En zo scherp geprijsd was hij niet. Ineens was de Glc verkocht. Nu nog staat deze te koop. Troost Hellevoetsluis is totaal niet klantvriendelijk, niet deskundig, niet oplossingsgericht, geef niet de juiste informatie welke de waarheid is. Waardeloos bedrijf en totaal geen aanrader voor consumenten. Nog nooit meegemaakt bij het bezoeken van vele autobedrijven.

perfect, zeker aan te bevelen

Mijn ervaring is zeer klantvriendelijk accuraat in alle opzichten . Als je de showroom binnenkomt wordt je ook gezien . Als er klachten zijn worden ze correct afgehandelt.

• Reden bezoek Andere reden

perfect, zeker aan te bevelen

mijn huidige auto verkocht voor de juiste prijs en netjes afgehandeld.

• Reden bezoek Andere reden

goede service, goed behandeld

Vandaag geweest voor mijn eerste beurt netjes geholpen, prijs zoals afgesproken.

goede service, goed behandeld

We waren opzoek naar een betaalbare tweede auto onze keuze is gevallen op een Kia Picanto deze hebben wij bij Troost in Hellevoetsluis gekocht. Super geholpen door heer de Best.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

goede service, goed behandeld

Twee jaar gelden overgestapt na een vervelende ervaring met mijn Kia dealer in Schiedam naar Troost is Spijkenisse. Nu zeer tevreden! Vanochtend even langsgereden met een kapot lampje zonder te wachten en afspraak even tussendoor dat noem ik klantvriendelijkheid.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

perfect, zeker aan te bevelen

Al meer dan 25 jaar trouwe klant en al 25 jaar een dik tevreden Daihatsu rijder. Ik heb me eerste Daihatsu bij Troost gekocht toen ze nog in Rockanje zaten. Laatste oud alweer 7 jaar geleden gekocht maar kom elk jaar voor me beurtje en apk.

goede service, goed behandeld

Leuke auto kocht enkele maanden geleden bevalt nog steeds goed, ruime keuze, snelle afhandeling.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Faradayweg 10 3208 KS Spijkenisse