Ik kom hier NOOIT meer!

Grootste fout ooit om hier naartoe te rijden. Beloofden mij een auto met enkele gebruik sporen. Na een lange weg rijden aangekomen en zien dat er schade zit aan deze auto. Stond niet vermeld in de advertentie. Terwijl ik wel al een aanbetaling heb gedaan (overigens zonder koopcontract te hebben getekend.) Besproken via de telefoon om een proefrit te maken. En bij aankomst horen dat dit nooit is besproken en wij de auto direct zouden meenemen. Klinklare onzin! Wie koopt er nou een auto zonder proefrit?! Geven aan het te willen overspuiten en dat ik de auto dan mee kan nemen. Dit wou ik niet! Ik wil geen auto die meer heeft dan enkele gebruik sporen! Geeft aan dat ik mij hierover heen moet zetten en niet overdreven moet doen. Spuiten is zo gedaan geeft meneer aan. Maar dit is niet op voorhand afgesproken. Super klantonvriendelijk om dit tegen je klant te zeggen! Nee is nee en klant is koning ( wat hier dit niet het geval is bij deze garage). Daarna lange discussie over mijn aanbetaling dat ik het niet terug krijg. Na een lange lap tekst met de wetten uiteindelijk mijn aanbetaling terugkregen. Beloofden mij een auto zonder schade en hier zat DUIDELIJK schade aan. Weet wat je rechten zijn anders word je er zo ingeluisd! Gelukkig heb ik mijn aanbetaling uiteindelijk terug gekregen. Overigens bij binnenkomst geen gedag. Telefoon werd eerst opgenomen en de auto’s werden eerst even gepoetst voordat er een hallo van af kon! Mijn dag was verpest door hun arrogante houding en gedrag. Ik zet hier nooit meer een stap binnen!!!

• Faciliteiten wachtruimte

Gesprek met verkoper, hr. V.d. Steen, verliep in groot vertrouwen.

In december 2021 werden we tijdens een bezoek aan de showroom in Spijkenisse, beiden “verliefd” op een Daihatsu Terios uit 2008, die daar zijn best stond te doen indruk op ons te maken. De heer V.d. Steen gaf ons een laatste zetje en met groot vertrouwen werd het “wagentje” de onze. Hij liep en loopt als een zonnetje en het is een feest om er in te rijden, alom door bewonderende blikken gadegeslagen. Er rest een vraag die ons blijft achtervolgen, want niet duidelijk uit de documentatie: hoeveel kilometer gaat de distributieketting mee?

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Auto gekocht met gebreken, zonder oplossing

Auto met startproblemen gekocht. Dit in garantieperiode. Dit werd niet opgelost en de auto werd ondanks verzoek niet teruggekocht. Slechte service en klantvriendelijkheid.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Gekeken voor meerdere auto’s bij Troost. Correct, snel en vriendelijk geholpen en er werd naar onze wensen geluisterd. Leuke auto’s op voorraad.

Keurig geholpen, afspraak = afspraak

Netjes geholpen in Hellevoetsluis door Thomas, mooie inruil voor de oude auto en de "nieuwe" (Kia Picanto uit 2014) auto netjes volgens afspraak geleverd. Volgende keer weer naar Troost!

• Faciliteiten wachtruimte

Een goed auto bedrijf met gastvrije werknemers en een gezellige sfeer

Ik werd goed geholpen en heb mijn tijd gekregen om rustig rond te kijken en te vinden waar ik naar opzoek ben.

• Faciliteiten wachtruimte

Hoog serviceniveau en klantgerichtheid, een winnende combinatie

Na een "kleine" tegenslag, keurig meegedacht en een prima oplossing verzorgt. Serviceniveau wat je tegenwoordig niet veel meer meemaakt. Dikke pluim voor Firma. Troost.

• Faciliteiten wachtruimte

Nooit meer Troost garage.

Na eerdere slechte ervaringen hen laten weten geen klant meer te willen zijn, krijgen we van de chef werkplaats/verkoper J.L. een brief dat we geen klant waren maar een fijne klant en als we weer kwamen kregen we een bedrag van E. 50.00 toegezegd. Gisteren olieverversbeurtje laten doen en achterruiten wisser vervangen kosten totaal €246.00. We hadden dit jaar maar 2600 kilometer gereden met deze auto dat hebben we ook gezegd maar toch was de luchtfilter ook vervangen, wat volgens KIa Nederland pas om de 20.000 kilometer hoeft! De rekening is dus goed opgeklopt en de €50.00 werd ook niet verrekend, de rekening was al gemaakt en de computer kon het €50.00 niet verwerken volgens J.L. Geen een man een man een woord een woord dus.Nu een brief naar de garage en HR.J.L gestuurd OOK naar Kia Nederland zodat deze ook weten hoe zij als Kia vertegenwoordigd worden door Troost Spijkenisse.

mooie bedrijven

elke vestiging die ik heb bezocht fijn geholpen.

Zeer slechte ervaring

Heb er een auto gekocht waar later behoorlijk wat aan mankeerde. Paar keer gebeld ze zouden terug bellen wat niet gebeurt is. Auto naar de mercedes dealer gebracht en daar blijkt dat er nogal wat aan mankeerde. De ruitenwissers begaven het blijkt dus dat er water in het zekeringenhuis te staan,vervolgens weer gebeld ik moest hem maar brengen ja makkelijk met een auto die het niet meer doet. Dit was 1 keer een auto hier maar nooit weer.

• Faciliteiten wachtruimte

Verbazend en kwetsend en zeker niet verwacht

Ik heb er een aantal dagen over nagedacht, want tot nu toe waren de 2 andere contactmomenten positief, weliswaar waren deze met een ander persoon, maar deze ervaring heeft alles van tafel geveegd en mij zodanig gekwetst dat ik niet anders kan doen dan een review achter laten. I.v.m. een reparatie en garantie werden wij vanuit Spijkenisse doorverwezen naar Hellevoetsluis. Op de dag van de reparatie kregen wij een leenauto mee. Diezelfde ochtend bij het wegbrengen van de auto kreeg mijn man de instructie dat wij de leenauto afgetankt terug in moesten leveren, wat op zich de normale procedure is. Ik kon helaas niet zelf mijn auto wegbrengen, omdat ik die nacht in het ziekenhuis had doorgebracht bij mijn vader, helaas is hij ook op de dag van de reparatie overleden, waardoor we de gehele dag in een roes hebben geleefd met heel veel verdriet. Helaas, door alle commotie van de dag waren wij helemaal vergeten dat we de auto moesten aftanken. Wij waren al bij de garage, dus hebben wij dit gelijk netjes aangegeven, want het is normaal dat wij dit moeten betalen, dus hebben wij gevraagd of de kosten doorberekend konden worden. We hadden totaal 34 km gereden. We moesten ook weer snel naar huis i.v.m. de uitvaartverzorger. Helaas de man achter de balie gaf aan dat dit pertinent niet ging. Nu is dat niet erg, als je gewoon vriendelijk blijft, maar hij had me toch een asociale, geen respectvolle houding die absoluut verre van klantvriendelijk was. Hij gaf alleen maar aan dat zijn instructies toch duidelijk waren die ochtend, dus wij hebben nog getracht uit te leggen hoe het zo is gekomen, maar zijn reactie was "mijn vader ligt ook op sterven, maar dat is toch geen excuus". Op dat moment voelde ik mij zo gekwetst en onbegrepen. Nu snap ik dat ik erg emotioneel was op dat moment, maar je had ook begrip kunnen tonen. Mijn man is uiteindelijk gewoon gaan tanken, wat 9 euro heeft gekost. Het is geen ramp, maar deze woorden vergeet ik nooit meer.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

TOP autobedrijf met zeer goede service.

Mijn auto was snel en vakkundig gerepareerd na schade en de leenauto was gratis i.v.m. schadeverhaal op tegenpartij.

Slecht

Renault clio aangeschaft bij aflevering Niet schoongemaakt dus snel een stofzuiger en een spuitbus er overheen Viel dus goed tegen.vor een prijs 10.950 Met bovag garantie en apk en beurt. Ben na al meer als een maand bezig Om een uitdraai van de beurt te krijgen Antwoord kan nog wel drie maanden Duren.dus als je betaald heb kan je het wel Vergeten met de service Is gewoon bizar.nooit meer

• Faciliteiten wachtruimte

Prima afspraken mee te maken en zeer correct geholpen

Als collega garage houder hier door de telefoon een auto gekocht. Snel, correct en alles zoals afgesproken.

• Faciliteiten wachtruimte

Ondanks de wind en regen een zonnige dag!

Vanmiddag voor de 4e keer bij dit bedrijf een auto gekocht. Ik had een afspraak voor een APK en zag een mooie andere auto. Geweldig geholpen door John de Labije. Hij heeft alles in het werk gesteld om mij een tevreden en blij gevoel over mijn keuze te geven. Kortom een hele fijne autogarage met hartelijke medewerkers.

Geen zin

Diep triest dat je na drie weken nog geen afspraak kan maken voor een kleine beurt Terwijl je een 4 jaar geleden een nieuwe auto hebt gekocht Ga voortaan wel ergens anders heen 7 jaar garantie op wat Rot op troost

• Service N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.

Leuk,fijn,behulpzaam familiebedrijf!

Heb hier afgelopen week mijn nieuwe auto aangeschaft naar volle tevredenheid! Na een leuke onderhandeling over de deal ging ik met een heel fijn gevoel weg bij Johan dit was de eigenaar die de zaak samen met zijn broer over heeft genomen van hun vader. Fijne mensen allemaal met een hoop vakbekwaamheid! Ik zou via deze weg willen zeggen:Mannen van Troost ga zo door! De hartelijke groeten vanuit Renesse! Gerard Bosman

top service

top service

• Faciliteiten wachtruimte

er waren wat problemen met mijn auto en ik belde ze en ze hebben dit fantastisch opgelost

Waardeloos.

Hier een auto gekocht,na een week gaf hij een storing door op de display. Gelukkig een jaar garantie afgesloten. Contact gezocht met de garage, eerste onderzoek wees storing in de automaten bak. Remmen en remschijven vervangen,airco bijgevuld, deze was leeg, lamp kapot en daarna auto naar specialist gebracht voor de automaten bak reparatie, auto totaal 4x weg geweest. Geen vervangende auto, na aanvraag daarvan werd er botweg gezegd, die hebben we niet. Voor een auto van nog geen 2 maanden in mijn bezit wel heel veel reparaties. In een zin deze auto had zo nooit afgeleverd mogen worden bij de verkoop, 15.000 euro is toch een aardig bedrag voor een occasion. Het voertuig is nu gerepareerd en ik hoop dat het zo blijft, maar het vertrouwen is weg. Dus!!!!!!!! Ik koop bij dit bedrijf geen auto meer.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Super geholpen met snelle levering

Mooie auto gekocht en leuk geholpen ga zeker weer terug! Als er wat mee is kan je altijd even bellen.

• Faciliteiten wachtruimte

Je wordt niet of slecht geholpen

Vandaag langs geweest om een auto te kopen. Wij hadden interesse om een auto te kopen. Verkoper Steve zit vastgeplakt op zijn stoel en heeft niet de intentie om een auto te verkopen. Ik denk, dat wij zeker een auto gekocht hadden, als de verkoper zich een beetje had ingezet. Vroeger waren er tv reclames over klantvriendelijkheid enz. Maar dat is ver te zoeken bij de vestiging van Troost in Rotterdam. Gauw een advertentie plaatsen voor een nieuwe verkoper is mijn advies.

• Faciliteiten wachtruimte

Proffesionel, vriendelijke medewerkers, afspraak is afspraak

Bij binnenkomst vriendelijk ontvangen. Proffesionele begeleiding bij beoordeling aankoop. Zelfs de moeite genomen om mijn aankoop op zondag thuis af te leveren. chapeau! Afspraak is afspraak ik ben zeer tevreden. Jeroen Kaijen Huizen

Fijne zaak

Vertrouwd en gezellig word goed geholpen

gewoon goed altijd....

top John en Peet