wij zijn tevreden

Enige weken geleden onze ford Ka uit 2010 ingeruild voor een nieuwere uit 2015. Uitstekend geholpen door Humphrey Veenstra, vestiging Hellevoetsluis. Afspraak is afspraak zowel bij de onderhandelingen als bij het afleveren. Ook al wonen wij niet in de buurt, een aanrader voor iemand die op zoek is naar een occasion. Onze complimenten voor deze vestiging.

• Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte

Prima service Troost auto's Rotterdam

Reeds mijn Kia Rio Superpack bij Troost auto's in Rotterdam aangeschaft. Hierbij werd een prima service verschaft en heeft Nick mijn prima geholpen en altijd netjes te word gestaan bij al mijn vragen. Hij heeft de juiste ervaring, communiceert netjes en is is eerlijk. Bij eventuele problemen kan ik altijd terecht, al met al een prima bedrijf!

• Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte

Ontvangst, deskundigheid, behulpzaamheid en vriendelijkheid staan hier bovenaan. Voor de 3e keer een auto gekocht en ontzettend blij mee. Dank jullie wel.

lastig maar goed

Corsa gekocht van jaar oud,eerste weekend al met pech op de vluchtstrook. Volgende dag gelijk terug gegaan,auto achtergelaten en leenauto mee (demo sportage). Na 6 !! weken auto terug, bleek gescheurd motorblok, afleverbeurt niet goed uitgevoerd (wat kan er mis zijn met een auto van jaar oud en 7800km?) Nieuw motorblok 5700km en nieuwe computer erin. Weer rijden,koplampen richting de sterren en dashboard valt uit ppfff. Weer terug DIRECT auto naar binnen en opgelost binnen uur. Baliemedewerkers en monteurs super vriendelijk. Maar blijft knagen,zal voor mij nooit meer een fijne auto worden! Vandaag terug geweest en andere auto aangeschaft,veel praten en ondehandelen want het is tenslotte een keuze gebaseerd op emotie. Heel netjes afschrijving E500,- en een i20 aangeschaft van jaar oud. Iedereen bleef altijd vriendelijk en behulpzaam dus kom hier zeker weer terug.

Heel fijn geholpen

Zeer blij met mijn aankoop En de goede gang van zaken.

Vriendelijk

Heb na diverse proefritten voor een vw golf gekozen :-)

mooie auto's voor redelijke prijzen

service is goed

afgelopen zaterdag geweest en het was zeer druk en we zijn goed ontvangen en geholpen.

Goed geholpen

Ik was op zoek naar een Daihatsu Cuore en had er een gevonden bij autobedrijf Troost aan de Mizarstraat. Helaas was hij net verkocht. De verkoper ging gelijk online op zoek en meldde dat maandag een cuore binnenkwam. Een week later besloot ik hem te kopen. Ben er heel blij mee, omdat ik door mijn beperking het beste in dit model kan rijden. Mijn vorige cuore heb ik ook daar gekocht.

Zeer slecht en waardeloos bedrijf

Kwam voor een mercedes e-coupe en Glc. Eerst gebeld voor de beschikbaarheid. Aangekomen bleek de binnenzijde in het midden enorm beschadigd. Dus hier wat gezegd. Gelijk 3 man, maar ja hij is scherp geprijsd. En vervanging is voor de consument. Dan is hij niet meer zo scherp geprijsd als Troost het zegt. En zo scherp geprijsd was hij niet. Ineens was de Glc verkocht. Nu nog staat deze te koop. Troost Hellevoetsluis is totaal niet klantvriendelijk, niet deskundig, niet oplossingsgericht, geef niet de juiste informatie welke de waarheid is. Waardeloos bedrijf en totaal geen aanrader voor consumenten. Nog nooit meegemaakt bij het bezoeken van vele autobedrijven.

Mijn ervaring is zeer klantvriendelijk accuraat in alle opzichten . Als je de showroom binnenkomt wordt je ook gezien . Als er klachten zijn worden ze correct afgehandelt.

mijn huidige auto verkocht voor de juiste prijs en netjes afgehandeld.

Vandaag geweest voor mijn eerste beurt netjes geholpen, prijs zoals afgesproken.

We waren opzoek naar een betaalbare tweede auto onze keuze is gevallen op een Kia Picanto deze hebben wij bij Troost in Hellevoetsluis gekocht. Super geholpen door heer de Best.

Twee jaar gelden overgestapt na een vervelende ervaring met mijn Kia dealer in Schiedam naar Troost is Spijkenisse. Nu zeer tevreden! Vanochtend even langsgereden met een kapot lampje zonder te wachten en afspraak even tussendoor dat noem ik klantvriendelijkheid.

Al meer dan 25 jaar trouwe klant en al 25 jaar een dik tevreden Daihatsu rijder. Ik heb me eerste Daihatsu bij Troost gekocht toen ze nog in Rockanje zaten. Laatste oud alweer 7 jaar geleden gekocht maar kom elk jaar voor me beurtje en apk.

Leuke auto kocht enkele maanden geleden bevalt nog steeds goed, ruime keuze, snelle afhandeling.

Nieuwe Kia Sportage gekocht ben er zéér tevreden mee evenals met Troost.

Al jarenlang een zeer tevreden klant !

een leuke occasion gekocht en binnen 1 week afgeleverd.