Prima afspraken mee te maken en zeer correct geholpen

Als collega garage houder hier door de telefoon een auto gekocht. Snel, correct en alles zoals afgesproken.

• Faciliteiten wachtruimte

Ondanks de wind en regen een zonnige dag!

Vanmiddag voor de 4e keer bij dit bedrijf een auto gekocht. Ik had een afspraak voor een APK en zag een mooie andere auto. Geweldig geholpen door John de Labije. Hij heeft alles in het werk gesteld om mij een tevreden en blij gevoel over mijn keuze te geven. Kortom een hele fijne autogarage met hartelijke medewerkers.

Geen zin

Diep triest dat je na drie weken nog geen afspraak kan maken voor een kleine beurt Terwijl je een 4 jaar geleden een nieuwe auto hebt gekocht Ga voortaan wel ergens anders heen 7 jaar garantie op wat Rot op troost

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Leuk,fijn,behulpzaam familiebedrijf!

Heb hier afgelopen week mijn nieuwe auto aangeschaft naar volle tevredenheid! Na een leuke onderhandeling over de deal ging ik met een heel fijn gevoel weg bij Johan dit was de eigenaar die de zaak samen met zijn broer over heeft genomen van hun vader. Fijne mensen allemaal met een hoop vakbekwaamheid! Ik zou via deze weg willen zeggen:Mannen van Troost ga zo door! De hartelijke groeten vanuit Renesse! Gerard Bosman

top service

top service

• Faciliteiten wachtruimte

er waren wat problemen met mijn auto en ik belde ze en ze hebben dit fantastisch opgelost

Waardeloos.

Hier een auto gekocht,na een week gaf hij een storing door op de display. Gelukkig een jaar garantie afgesloten. Contact gezocht met de garage, eerste onderzoek wees storing in de automaten bak. Remmen en remschijven vervangen,airco bijgevuld, deze was leeg, lamp kapot en daarna auto naar specialist gebracht voor de automaten bak reparatie, auto totaal 4x weg geweest. Geen vervangende auto, na aanvraag daarvan werd er botweg gezegd, die hebben we niet. Voor een auto van nog geen 2 maanden in mijn bezit wel heel veel reparaties. In een zin deze auto had zo nooit afgeleverd mogen worden bij de verkoop, 15.000 euro is toch een aardig bedrag voor een occasion. Het voertuig is nu gerepareerd en ik hoop dat het zo blijft, maar het vertrouwen is weg. Dus!!!!!!!! Ik koop bij dit bedrijf geen auto meer.

• Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Super geholpen met snelle levering

Mooie auto gekocht en leuk geholpen ga zeker weer terug! Als er wat mee is kan je altijd even bellen.

• Faciliteiten wachtruimte

Je wordt niet of slecht geholpen

Vandaag langs geweest om een auto te kopen. Wij hadden interesse om een auto te kopen. Verkoper Steve zit vastgeplakt op zijn stoel en heeft niet de intentie om een auto te verkopen. Ik denk, dat wij zeker een auto gekocht hadden, als de verkoper zich een beetje had ingezet. Vroeger waren er tv reclames over klantvriendelijkheid enz. Maar dat is ver te zoeken bij de vestiging van Troost in Rotterdam. Gauw een advertentie plaatsen voor een nieuwe verkoper is mijn advies.

• Faciliteiten wachtruimte

Proffesionel, vriendelijke medewerkers, afspraak is afspraak

Bij binnenkomst vriendelijk ontvangen. Proffesionele begeleiding bij beoordeling aankoop. Zelfs de moeite genomen om mijn aankoop op zondag thuis af te leveren. chapeau! Afspraak is afspraak ik ben zeer tevreden. Jeroen Kaijen Huizen

Fijne zaak

Vertrouwd en gezellig word goed geholpen

gewoon goed altijd....

top John en Peet

top

aardige mensen en goed geholpen

niet netjes behandeld

5 maanden geleden Daihatsu sirion2 gekocht grote auto in geleverd betaald 4450 euro hebben er al 5x mee stil gestaan ze wilden hem nakijken maar moest dan wel betalen want garantie is bij aankoop vanaf 4500 euro wist ik niet bij een andere garage laten maken kosten 416 euro .wilde een persoonlijk gesprek maar meneer belde af geen tijd stuur maar een brief

Fantastisch

Ongeveer 7 maanden geleden een occasion gekocht. Met Bovag (6 maanden) en onderhoudsbeurt. Dan blijkt....lekkage, de vloer echt drijfnat. Eerst Humphrey gebeld van de afdeling verkoop. Kom maar terug, de onderzoekskosten neem ik voor mijn rekening. Daaruit blijkt....de parafaan verstopt. De “ schuldvraag” kan niet gesteld....immers...wanneer en hoe is dit ontstaan? Alles met elkaar is de garage er wel een uur of 5 mee bezig geweest....met drogen en schoonmaken. Ondertussen krijg ik ook nog een leenauto mee...alles zeer vanzelfsprekend. En bij het ophalen zegt Michael van after Sales....u hoeft niets te betalen. Alles en iedereen is daar even vriendelijk en behulpzaam. Voor mij een topbedrijf.

• Faciliteiten wachtruimte

Tot je betaald heb doen ze alles voor je. De aftersales, zijn heel slecht

Nu 3 maanden verder na de koop van onze auto, hoor je niets meer van ze, ondanks ze toch echt belooft hebben dat het navigatiesysteem geüpdatet zal worden. Ook zou de auto gepoetst en schoongemaakt zijn, als de auto geleverd zou worden. Nou hij is door de wasstraat gegaan meer niet, ook lag er onder de matten nog mais en pennen van de vorige eigenaar

wij zijn tevreden

Enige weken geleden onze ford Ka uit 2010 ingeruild voor een nieuwere uit 2015. Uitstekend geholpen door Humphrey Veenstra, vestiging Hellevoetsluis. Afspraak is afspraak zowel bij de onderhandelingen als bij het afleveren. Ook al wonen wij niet in de buurt, een aanrader voor iemand die op zoek is naar een occasion. Onze complimenten voor deze vestiging.

Prima service Troost auto's Rotterdam

Reeds mijn Kia Rio Superpack bij Troost auto's in Rotterdam aangeschaft. Hierbij werd een prima service verschaft en heeft Nick mijn prima geholpen en altijd netjes te word gestaan bij al mijn vragen. Hij heeft de juiste ervaring, communiceert netjes en is is eerlijk. Bij eventuele problemen kan ik altijd terecht, al met al een prima bedrijf!

• Faciliteiten wachtruimte

Ontvangst, deskundigheid, behulpzaamheid en vriendelijkheid staan hier bovenaan. Voor de 3e keer een auto gekocht en ontzettend blij mee. Dank jullie wel.

lastig maar goed

Corsa gekocht van jaar oud,eerste weekend al met pech op de vluchtstrook. Volgende dag gelijk terug gegaan,auto achtergelaten en leenauto mee (demo sportage). Na 6 !! weken auto terug, bleek gescheurd motorblok, afleverbeurt niet goed uitgevoerd (wat kan er mis zijn met een auto van jaar oud en 7800km?) Nieuw motorblok 5700km en nieuwe computer erin. Weer rijden,koplampen richting de sterren en dashboard valt uit ppfff. Weer terug DIRECT auto naar binnen en opgelost binnen uur. Baliemedewerkers en monteurs super vriendelijk. Maar blijft knagen,zal voor mij nooit meer een fijne auto worden! Vandaag terug geweest en andere auto aangeschaft,veel praten en ondehandelen want het is tenslotte een keuze gebaseerd op emotie. Heel netjes afschrijving E500,- en een i20 aangeschaft van jaar oud. Iedereen bleef altijd vriendelijk en behulpzaam dus kom hier zeker weer terug.

Heel fijn geholpen

Zeer blij met mijn aankoop En de goede gang van zaken.

Vriendelijk

Heb na diverse proefritten voor een vw golf gekozen :-)

mooie auto's voor redelijke prijzen

service is goed

afgelopen zaterdag geweest en het was zeer druk en we zijn goed ontvangen en geholpen.

Goed geholpen

Ik was op zoek naar een Daihatsu Cuore en had er een gevonden bij autobedrijf Troost aan de Mizarstraat. Helaas was hij net verkocht. De verkoper ging gelijk online op zoek en meldde dat maandag een cuore binnenkwam. Een week later besloot ik hem te kopen. Ben er heel blij mee, omdat ik door mijn beperking het beste in dit model kan rijden. Mijn vorige cuore heb ik ook daar gekocht.