Snelle service

Erg klantvriendelijk

Zo als gewoonlijk een goede service.

Alle contacten met Bosch Car Service Garage Horjus en mij verlopen altijd goed. Deskundige hulp en er wordt altijd een oplossing voor de problemen van de auto gezocht. Snel en correct wordt er hier gewerkt.

Perfecte service

Garage Horjus staat altijd voor je klaar. Verleend goede service en kwaliteit.

Goede en snelle levering.

Prima aflevering van de auto.

Top, erg tevreden!

Ik ben erg tevreden, niks op aan te merken!

Vriendelijke,gemoedelijke sfeer en fijn geholpen met aanschaf auto.

Zie boven!

Prima garage, eerlijke benadering

Bij toeval tijdens dagje Makkum deze garage binnengelopen, niet specifiek op zoek naar een occasion maar onze interesse werd wel gewekt. Na een leuk gesprek met Jan, er een nachtje over geslapen waarna werd besloten tot inruil en aankoop. Alles werd prima afgehandeld. De vriendelijkheid, service, bereidwilligheid en kundigheid maakt deze garage tot bevelenswaardig.

geen woorden, maar daden.

Zeer goed en vakkundig

Zeer goed en vakkundig. Auto met vertrouwen vervangen.

Prima service van het gehele team

Probleem ondanks dat het onderdeel niet meer te leveren was vakkundig hersteld.

Klant vriendelijk ,uitstekende service ,door gebruik van leen auto,konden we onze vakantie ge woob doorzetten. Ben dus geen rechtstreekse familie ,ben geheel neutraal .

Helemaal goed.

Ik heb ervaring met Garage Horjus sinds 1986 en ben altijd tevreden klant geweest. Weinig aan toe te voegen.

GEWELDIG

Jullie hebben mij fantastisch geholpen en ben jullie zeer dankbaar voor mijn mooie auto! Hebben jullie goed voor mij opgespoord :D

Mijn ervaring is, dat garage Horjus een vertrouwd adres is

Goed geregeld

Eerlijk..betaalbaar.. vakkundig

Doen het spreekwoorelijke stapje extra en daarbij nog eens weg vriendelijk, niet gehaast. Ik zou er zo weer een auto kopen, maar deze is zo goed die blijft nog lang rijden.. Aanrader deze garage.

Ik ben altijd zeer tevreden over Garagebedrijf Horjus. Wij hebben er diverse auto’s gekocht, welk ook daar in onderhoud zijn. Wij hebben het gevoel dat je niet bedonderd worden.

Prima service, heel prettig in de omgang.

Heb zelf geen verstand van auto's en motoren dus kan niet oordelen over de uitgevoerde werkzaamheden, maar mijn indrukken en ervaringen zijn prima bij deze garage.

Ben goed en snel geholpen

Helemaal tevreden!

goede service betrouwbare garage en mensen

mijn ervaring is prima

Eerlijk, vriendelijk en hele goede service.

Al jaren klant bij deze garage waarbij ik 6 auto's heb gekocht.

Over de communicatie, afspraken en de uitvoering ben ik zeer content.

De eenvoudige en persoonlijke bereikbaarheid is zeer plezierig. Adviezen en uitvoering adequaat. Afronding en afrekening volgens afspraak.

Klantvriendelijk en correct

Afspraken zijn helder Onderlinge communicatie / terugkoppeling goed Het is een kwestie van meedenken wat er gebeuren moet / kan

Oog, oor en hart voor de klant.

zie boven.

Top service!

De medewerkers staan altijd voor ons en leveren een goede service!

Suderseewei 7 8754GK Makkum