• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Deze Week een auto gekocht bij Thijs. Auto stond heel scherp geprijsd waardoor ik bijna ging twijfelen aan de auto. Toch gaan kijken met een onafhankelijke monteur van mijnautocoach.nl. \r\nAuto stond er heel goed bij en is elke cent waard werd me verteld. \r\nInruilauto voor een hele schappelijke prijs in kunnen leveren en dus waren we er zo uit. \r\nHeel fijn bedrijf!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf prima kwaliteit prima inruil prettige service

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super mooie Audi S6 gekocht bij Dealerauto\'s Rosmalen. Ik was meteen verkocht. Auto was keurig zoals beschreven en voor een prijs waar ik hem in Duitsland niet voor kon halen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Dank je wel voor de fijne service! We zijn erg blij met onze auto

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top bedrijf! Hebben erg mooie auto\'s voor scherpe prijzen. Ik heb hier een Audi S6 gekocht en ben er erg tevreden over.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bijzonder goed behandeld bij Dealerauto\'s Rosmalen. Na de proefrit een prettig gesprek gehad met verkoper Thijs. Geen agressieve verkooptechnieken maar gewoon normaal. We mochten er rustig over nadenken en Thijs reserveerde de auto voor ons voor 2 dagen. uiteindelijk over gegaan tot aankoop en nu al 2 maanden erg blij met mijn auto!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf \r\nzojuist\r\n\r\nVoor mijn vader hier een auto gekocht. Erg leuk bedrijf. Heeft mooie auto\'s staan, voor ieder wat wils en is bovenal betrouwbaar. Garage bied een eerlijke inruilprijs en verder geen gekkigheid. Zeker een aanrader dus. Ook als je zoals ons 1.5 uur ervoor in de auto moet zitten.\r\n\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij dit bedrijf werden wij vriendelijk ontvangen en konden wij met de uitgekozen auto een uitgebreide proefrit maken. De prijs was zeer scherp, zodat wij meteen tot aankoop hebben besloten. De auto is enkele dagen later conform afspraak opgehaald, waarbij mijn oude wagen is ingeruild en achtergebleven

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na een online zoektocht een mooie auto bij Dealerauto’s Rosmalen gezien. Afspraak gemaakt om te komen kijken en de auto stond netjes klaar, na de proefrit nog het eea over de auto besproken en zonder te pushen werd de auto even gereserveerd voor ons zodat we bedenktijd hadden.\r\n\r\nDe aanbieding leek te mooi om waar te zijn, maar op zich hadden we er een goed gevoel bij. We hebben een aankoopkeuring laten uitvoeren om de twijfelingen te laten controleren en hieruit bleek dat de auto prima in orde was. De kleine puntjes die er uit kwamen zijn netjes opgelost.\r\n\r\nLang verhaal kort, prima plek om een mooie auto te kopen! Thijs denkt goed mee en geeft fijne medewerking. Veel succes verder en we zien graag hoe het eruit ziet na de verbouwing!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prachtige Fiesta gekocht voor een eerlijke prijs!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekend geholpen bij de aankoop van een prachtige Jaguar XJ V8 uit 2005. Goede afspraken kunnen maken die ook werden nagekomen. Geen garage-opdringerigheid maar in alle rust kunnen overwegen en besluiten. Keurig bedrijf met keurige eigenaar met kennis van zaken.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Geweldig geholpen bij Dealer Auto\'s Rosmalen. De verkoper toonde zich erg betrokken en weet waar hij over praat. De door ons in te ruilen auto had wat gebreken maar we kregen een eerlijke prijs voor onze auto die ook onderbouwd werd door de kosten die zij moesten maken om de auto te kunnen verkopen. Bedankt en zeker tot ziens!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super fijne Seat Leon gekocht! Netjes complete historie erbij en mijn eigen auto ingeruild.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf 2 dagen na onze aankoop kregen we een algemene storing. Dit werd direct opgepakt en we konden naar de aangesloten garage komen voor diagnose. Hier werd een sensor vervangen en het probleem was opgelost. Top!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg fijn bedrijf. Kleinschalig met een zeer persoonlijke benadering.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg prettig bedrijf

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een maand geleden een auto gekocht bij dit bedrijf. Vriendelijke eigenaar. Makkelijk en snel een afspraak geregeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gewoon netjes. De auto was ons opgevallen door de scherpe prijs en stond er keurig bij. We rijden de nu 2 maanden en zijn er erg blij mee.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eerlijke verkoop, alles goed besproken. Ook vragen achteraf netjes beantwoord gekregen. Auto rijdt geweldig, zeer blij mee. Erg tevreden met dit bedrijf.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Netjes te woord gestaan en prima geholpen door de eigenaar. Onderhoudgeschiedenis van de auto die ik kocht was aanwezig en hij rijdt super!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer tevreden! Ik ben hier erg goed geholpen en heb een fijne Mondeo gekocht. Verkoper is zeer betrokken, ook na de aankoop.