Prima service, dito prijs!

Voor de eerste keer m’n auto bij Autoservice Veendam gebracht voor een grote beurt en Apk. Zeer tevreden over de klantvriendelijkheid en de service. De prijs was precies zoals aangegeven. Hier kom ik zeker weer terug!

vriendelijk, behulpzaam en kundig

Schandalig

Staan zeker niet voor wat ze verkopen!! Oplossen van klachten word maar een beetje weggelachen.

Een hele nette en goed service echt een aanrader!

een hele nette garage bedrijf wat gewoon goed is en waar ik in vervolg mijn auto of bus v/d zaak breng zowel voor onderhoud alsmede reparatie!

Zeer goede ervaringen.

Goede ervaring Reperatie die er gedaan moeten worden wordt eerst overlegt Zeer vriendelijk personeel Ga zo door

Het was prima

Het was goed op tijd klaar we komen volgende keer weer

Priema service.

IK HEB EEN GOEDE ERVARING MET DE UITVOERING VAN DIVERSE REPARTIES AAN MIJN AUTO. VLOTTE BEDIENING.

Goede service.

Altijd goed geholpen.

Autoservice met hoofdletter

Zoals reeds vele jaren het adres voor uitstekende autoservice voor vele merken.

Top service van vakmannen!

Echte vakmannen die een top service bieden! Zeker een aanrader!

Misselijke medewerkers

We kwamen daar om een voorkeuring te doen voor onze auto hij kijkt naar buiten enigste wat dulue zegt is heb ik geen belang bij terwijl er op bordje staat alle merken

goeie service en erg meedenkend

ontzettend goeie service en erg begripvolle, meedenkende mensen. doen hun werk gewoon goed

Voorlopig het voordeel van de twijfel.

Al eerder had ik mijn auto naar deze garage toegebracht wegens een melding i.v.m. bandenspanning. Dit toen tijdelijk verholpen, maar kennelijk een erger euvel niet opgemerkt. Aanleiding voor dit bezoek was een klapband. Meteen maar winterbanden laten monteren, wat prima is gebeurd. Had ook nog de vraag gesteld of een winterbeurt aan de orde was, maar dit is niet gebeurd. Is echter ook niet terug gecommuniceerd. Verder echter toch het gevoel van een betrouwbare garage.

Prima garage, afspraak is afspraak en meerwerk in overleg.

Prima garage, afspraak is afspraak en meerwerk in overleg.

Top garage c

Enige tijd geleden apk en airco laten vullen..airco werkte nadien niet optimaal. Bij de garage teruggeweest en daar werd zonder moeilijk te doen een nieuwe service aan de airco gedaan , nu werkt hij weer super. Ik zou deze garage van harte aanbevelen , hier word nog echt naar de klant geluisterd en mee gedacht. Echt top

Super garage! Specialist in Dynamo revisie!

Op vrijdag voor kerst ging het lampje van de dynamo op het dashboard van mijn MB branden. Foute boel dus. ’s Middags de dynamo uit de auto gehaald en toen autoservice Mulder gebeld. Het was al tegen half vier, maar de monteur zei ‘kom nog maar even langs’. Vervolgens is de dynamo met een snelheid en een vakkundigheid gerepareerd, zoals ik zelden heb gezien. Dynamo compleet uitelkaar, de oude sleepringen los gesoldeerd, nieuwe gemonteerd en op de draaibank afgedraaid en de dynamo vervolgens voorzien van nieuwe koolborstels en spanningsregelaar. Het Formule 1 team zou hier jaloers op zijn. En wat super was, alle onderdelen waren gewoon op voorraad. En dat alles voor een nette prijs. Ik kan deze garage iedereen aanbevelen!

Goede, kundige service door sympathieke mannen!

Ik krijg altijd eerlijk advies over de problemen waar ik voor kom. Ik voel me altijd serieus genomen en de prijzen voelen eerlijk aan. Deze zijn tevens erg transparant opgebouwd op de factuur. De vriendelijkheid, eerlijkheid en kundigheid van de monteurs is voor mij reden om steeds weer terug te komen. Ik zal niet snel meer naar een andere garage overstappen!

goede service, goed behandeld

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik denk dat ik niets hoef te zeggen. Ben al 30 jaar klant, dus dat zegt genoeg.

goede service, goed behandeld

voldoende, een redelijke ervaring

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer vriendelijke mensen die altijd graag meedenken met hun klanten om een zo goed mogelijk plan van aanpak te realiseren.\r\nHierbij staat de wens van de klant en veiligheid voorop.\r\nEen van de weinige bedrijven waar ik het idee heb dat het echtgaat om écht helpen ipv mensen wat aansmeren.

Boven Westerdiep 17 9641LA Veendam