Vriendelijk en snel geholpen

Top! Zeker aan te raden.

Goede service en altijd vriendelijk!

Snelle en goede service.

Prima service en vriendelijk

Prima en correct geholpen

Komen afspraken na

Zeer betrouwbaar en professioneel

Mocht er iets met mijn auto aan de hand te zijn ga ik altijd naar deze autobedrijf. zeer vriendelijk en correct. Ze overleggen altijd met de eigenaar over de kosten voordat de reparatie.

Wederom prima service

Mijn Focus gebracht voor een kleine beurt. Alles goed aangepakt. Ook de storing voor de park-pilot aangepakt. En alles voor een prima prijs. Vriendelijke heren die verstand van zaken hebben.

Beurt gehad, prima in orde

Auto beurt gehad, ik ben keurig even gebeld toen luchtfilter en remvloeistof en bandjes ook vervangen moesten worden. Dik tevreden, dit wordt mijn vaste garage!

Goede service, duidelijke afspraken

Makkelijk online een afspraak geregeld. Onderhoud conform afspraken. Uitstekende service

TOP !!

vriendelijke mensen die proberen zo snel als mogelijk, je problemen op te lossen.

Zeer vriendelijke vakmannen

Aangeschafte 2e hands auto laten keuren op gebreken. Nette prijs, goede uitleg en duidelijke afspraken. Ook online afspraak inplannen is heel gemakkelijk.

reeds jaren voor mij en bekenden een vertrouwd adres

betrouwbaar korte lijnen duidelijk

prima service

Mijn ervaring is zo als ik gewend ben direct hulp.

Betrouwbaar en goede service!

Grote beurt en apk. Auto rijdt weer super fijn.

Goede service bij het keuren van mijn oldtimer

Goede service bij het keuren van mijn oldtimer. Netjes op de afgesproken tijd

Apk

Mijn Apk onderhoud

Wordt hier altijd keurig en eerlijk geholpen.

Goede service en klantvriendelijk

Eerlijke prijzen, goede service, vriendelijk

Eerlijke prijzen, goede service, vriendelijk en doen net dat stapje extra

Super garage

Snelle service,goede diagnose en snelle vervolgafspraak

uitstekend !

Mijn auto vertrouw ik deze mensen toe.

Vriendelijk en vakkundig

Na lang zoeken eindelijk een garage gevonden die zelfstandig en zorgvuldig de hele auto nakijkt. Eén ding vergeten: de bandenspanning was niet gecalibreerd in de boordcomputer na montage van nieuwe banden. Graag tot volgende keer.

Uitstekend!

Een heel goed auto bedrijf. Ik kom er al jaren. Je weet waar je aan toe bent. Als er dingen vervangen moeten worden, gaat dit in goed overleg. Geen verassingen achteraf op je rekening. Vriendelijk personeel. Tijdens het wachten van de reparatie kon ik een kopje koffie krijgen, en was het probleem van mijn auto zo opgelost!

Geen commentaar.

Altijd prima service

Altijd prima volgens afspraak en zo nodig hulp tussen door.