Goed bedrijf en heel vriendelijk !

En een heerlijk kopje cappuccino aangeboden De auto zag er prachtig uit ! Goede service!

Eerlijk bedrijf, goede service !

Erg fijn bedrijf goede service, prachtige zaak met nette auto s, eerlijke prijs vóór inruil, niet opdringerig hebben alle tijd voor je….. kortom niet verder zoeken en je nieuwe auto kopen bij van Boxtel. Gr Fam van Tol

Vriendelijk mensen en een net bedrijf

Fijn gelopen door de mensen en goede service

Perfect!

Robert heeft uitstekende service aan ons verleend en al onze vragen netjes beantwoord. Maandag gebeld voor een proefrit en bij aankomst stond die al netjes klaar. Na het rijden paar problemen overlegd maar die zijn bij het afleveren netjes verholpen. We hadden een probleem met betalen maar Robert was geduldig en dacht mee aan een oplossing. Als je hier een auto wilt kopen zit je zeker goed!

super geholpen

Ik heb mijn auto gehaald bij E. van Boxtel en ben super geholpen. Alles ging heel flot en spontaan en voelde mij dan ook zeer welkom. Mocht ik weer voor een andere willen hebben zal ik zeker kijken wat E. van Boxtel te koop heeft staan

Snelle service, kortom topbedrijf! Aanrader!!

Heb onlangs een zeer mooie golf 7 gekocht bij E. van Boxtel auto’s. Woensdagavond gekocht en vrijdags rijden! De auto kreeg nog een onderhoudsbeurt en nieuwe all seizoen banden, dus snelle service! Ondanks dat ze het razend druk hadden, alleen maar lof over dit bedrijf en verkoper Wim, nogmaals dank!!

Vriendelijke ontvangst, blij met onze auto!

We zijn erg tevreden met onze aankoop, we hebben onze auto nu een maand en zijn er erg tevreden over!

Zeer vriendelijke ontvangst en er wordt ruim tijd genomen voor goede service.

Zeker een bedrijf waar ik vaker zou komen voor een auto. gastvrij ontvangen ondanks de maatregelen vanwege corona. ik kan dit bedrijf van harte aanbevelen aan pottenciele auto-kopers.

Zeer vriendelijke ontvangst en er wordt ruim tijd genomen voor goede service.

Goed geholpen door Wim en duidelijke afspraken zonder gezeik.

Super klantvriendelijk

Wim heeft mij geholpen met mijn eerste auto. Hij is super klantvriendelijk en laat je enorm vrij in je keuze. Uiteindelijk kon ik de auto super snel ophalen en waren de punten van aandacht verbeterd! Daarnaast kon ik Wim tussendoor nog even bellen mocht er iets zijn of wanneer ik vragen had. Wim, bedankt!

Prima ervaring

Hier een Nissan X-trail gekocht voor een nette prijs, vakkundig en vriendelijk geholpen. Was de moeite van de trip uit het hoge noorden waard.

Betrouwbaar en goede service

Op zoek naar een Audi A1 en hier de perfecte gevonden. Een goede prijs voor een complete auto. Het is een toegewijde zaak met passie voor hun vak maar ook de klant en service echt belangrijk vinden.

Prettig bedrijf en mensen met hart voor service

Vorige week een mooie slk gekocht,na een prettig gesprek met wim. Er waren wat puntjes van aandacht ( de auto is uiteraardgebruikt),die super zijn opgelost door evb. Bedrijf is een aanrader voor ieder die een fijne goede auto kan waarderen.

Zeer goed geholpen door Wim!

Vorige week belde ik of we langs konden komen om een Kia Sorento te bekijken. We werden heel hartelijk ontvangen door Wim en de auto stond al klaar. Na een proefrit nam hij de tijd om ons advies en informatie te geven. Het voelde meteen vertrouwd en we zijn heel tevreden over de service die we hebben gekregen!

Met een goed gevoel een auto gekocht bij E. Van Boxtel. Super vriendelijk geholpen door Wim. Heel behulpzaam en niks is te veel gevraagd. Nog wat kleine puntjes werden meteen opgelost. Zeker een aanrader

Prettige ervaring.

Vanaf het eerste telefoongesprek/contact tot het afsluiten van de deal als vertrouwd en prettig ervaren. Goed ontvangen bij aankomst en uitgebreid uitleg gekregen. Mijn vrouw en kinderen konden in de sfeervolle wachtruimte wachten die is voorzien van een bar/tv en een mini koelkast. Zowel van binnen als buiten (onder de motorkap) ziet de auto er verzorgd uit. Dit garagebedrijf heeft terecht louter positieve reviews. Vanaf het begin tot het einde contact gehad met Wim. Fijne gast;-))

Uitstekende service en goed geholpen!

Mooi autobedrijf met een goede service!

Prettige occasiondealer

We hebben hier vorige week onze Renault Clio ingeruild voor een grotere Renault Mégane Estate. Robert gaf ons alle tijd en ruimte om de auto goed te bekijken, een proefrit te maken en informatie te verstrekken. Met Erik hebben we mooie deal kunnen sluiten qua inruil van onze oude auto. Bovendien gaf hij zonder probleem extra garantie op de voorruit van de auto (aangezien daar een ondefinieerbare plek op zit). Deze week de auto kunnen ophalen bij een zeer hartelijke Wim. We hopen veel plezier te hebben van onze rode Mégane.

Eerlijk is eerlijk en beloofd is beloofd.

Twee weken geleden een fraaie Audi A5 coupe gezien op de website van EVB. Even bellen en een afspraak gemaakt voor een bezichtiging, / proefrit. Een paar dagen later ; wij komen niet uit de buurt dus na een uurtje sturen werden wij hartelijk ontvangen met een kop goede koffie. De auto was voor ons weg gezet en werd direct gehaald en klaar gemaakt voor de proefrit. Het viel mij direct op dat de auto heel snel en oppervlakkig was gewassen. Sterker nog bij nadere inspectie stond de alg letterlijk in de deurstijlen , onder de motorkap lagen de resttanten van afgelopen herfst, vlekken in de leren bekleding en toen ik het brandstof deksel opende liep de bagger eruit. Ook zat er geen brandstof in de tank dus het ritje werd vrij kort. Als klant voelde ik mij niet serieus genomen. We hadden tenslotte een afspraak , komen niet uit de buurt en het ging ook niet om de goedkoopste auto. Ik heb het een en ander direct besproken met de heer Wim. Hij verontschuldigde zich uitgebreid en garandeerde mij dat de auto showroom staat zou worden afgeleverd. Na een korte onderhandeling kregen wij een goede prijs voor onze inruiler. Een paar dagen later konden wij de A5 ophalen en zoals beloofd , vers uit de poetscentrale , een nieuwe APK en een kwart tank brandstof. Absoluut geen extra kosten , wel goede koffie. Ondertussen terug van een weekje Sauerland. We hebben genoten van onze blinkende nieuwe auto. Zoals gezegd , EVB is een eerlijke zaak , een man een man, een woord een woord. Waar vind je dat nog. De heer Wim is een uitstekende verkoper die alle tijd voor je neemt daarnaast is hij het toonbeeld van Brabantse gastvrijheid en gezelligheid . We hopen nog lang van onze auto te genieten maar wat ons betreft tot de volgende keer.

Zeer goed autobedrijf.

Gisteren auto opgehaald. Perfecte service. Iedereen heel vriendelijk en attent. Auto heel netjes afgeleverd. Zo zien we het graag! Hele nette auto's tegen goede prijs.

Prima bedrijf!

Goede service. Goed geholpen door Wim. Snelle afhandeling van de in - en verkoop van onze auto. Zaterdag auto gekocht en vandaag opgehaald. Mooie auto's voor prima prijs! Zeker de moeite waard om een kijkje te nemen.

Ze zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen!

Een jaar geleden een hele fijne Fiesta titanium gekocht en op grond van deze goede ervaring weer naar van Boxtel. Vol vertrouwen weer naar Schijndel. Nu een MB180 gekocht. De auto is vlgns afspraak netjes afgeleverd en ik ben weer een blije rijder. Ik kan niet anders zeggen dan dat Wim Schellekens een oprecht eerlijke verkoper is die echt z'n best doet, niet alleen voor z'n werkgever maar ook voor de klant. Natuurlijk moet er verdient worden door van Boxtel maar het is echt niet t onderste uit de kan. Vertrouwd kunnen kopen is ook wat waard, niet dan? Ook de "aftersales" mag genoemd worden, als er echt iets is na aankoop kun je er ook terecht is mijn ervaring. Wim zal binnen de mogelijkheden altijd zoeken naar n oplossing

Erg klantvriendelijk

Onze derde auto hier gekocht. Erg fijn geholpen door Wim. Niets is te veel gevraagd .neemt alle tijd om te helpen. Wij zijn weer zeer tevreden over hoe alles is geregeld rondom de koop en verkoop van onze auto. Een transparant bedrijf. Open en eerlijk

Geweldig service bij E. Van Boxtel

Eric van Boxtel is een betrouwbare en goede autodealer. Je kunt daar goede auto's kopen. Wim is echt een betrouwbare en vriendelijke verkoper bij Eric van Boxtel. Mocht je advies of informatie nodig hebben, informeer SVP naar Wim. Hij is uiterst vriendelijk en aardige verkoper.