Top bedrijf netjes en goed geholpen

Top bedrijf goed ontvangen en netjes geholpen. Goede sfeer en deskundig advies. Wim neemt de tijd voor je en geeft goed advies, de auto stond er piekfijn bij en alles werd goed uitgelegd. Ondanks dat we goed om de auto heen waren gelopen was er een plekje die nog aangepast moest worden wij hadden dit niet gezien. maar werd ons vertelt dat dit door hun werd opgelost voordat ik hem mee kreeg. Dat is pas service en ik kreeg een eerlijke prijs voor mijn auto terug. Ik kan niet anders zeggen een topbedrijf, en Wim Schellekens bedankt voor alles.

zo fijn gastvrij en eerlijk

Geholpen door zeer vriendelijke mensen die niet dwangmatig willen verkopen, maar meedenken.

Wim een topper!!!

We hebben vandaag een auto gekocht daar. Toen we aankwamen werden we meteen vriendelijk ontvangen. Hebben even moeten wachten op andere klanten die geholpen werden begrijpelijk natuurlijk gastvrijheid was echt top. Voertuig zag er spik en span uit net als op de foto's we hadden afgesproken om de voertuig morgen te halen alleen hebben ze ervoor gezorgd dat het toch klaar was vandaag. Top in alle opzichten. En de strik erop was ook leuk bedankt nogmaals!!!

Goeie service!

Eerlijk, duidelijk en zorgvuldig advies over de aankoop van de auto. Extra beurt en nieuwe banden zonder extra kosten.

Uitstekende en super vriendelijke service!

Wat een fijn bedrijf. Goed geholpen en ook nog eens heel gezellig. Super mooie tweedehands auto gekocht. Echt heel erg blij mee. Helemaal vanuit Rijpwetering naar Schijndel, maar meer dan de moeite waard. Zou het zo weer doen. De vriendelijkheid, de gezelligheid, de service is top!

Goed en vriendelijk geholpen

Wij hebben eerder al een auto gekocht bij dit bedrijf, dat was goed bevallen. Ook nu weer een mooie auto voor een goede prijs gekocht. Fijn geholpen door Robert, Ook de after sales is goed.

Een fijne, professionele zaak!

Een zeer goede ervaring gehad. De service was top en de wagen zag er zeer netjes uit. Na aankoop had ik toch nog een aantal vragen en dit hebben ze netjes voor mij uitgezocht. Op de dag van ophalen ook een mooie bos bloemen ontvangen. Super!

Ik ben blij dat ik hier mijn auto heb gekocht. Uitstekende service.

Prima bedrijf

Aangekocht Audi A3 nette auto. Schoon en compleet opgeleverd

Kwaliteit staat bij hun op nr 1

Ik werd zeer goed geholpen. Bij het halen van de auto zat er een kras op de auto. Ze geven zelf aan dat ze de auto niet zo willen meegeven. Vervolgens hebben ze op korte termijn een deel van de auto laten over spuiten zodat de kras niet meer te zien is. Ze leveren de auto netjes af en geven zo aan dat ze de kwaliteit van de auto belangrijk vinden.

Super service, klantvriendelijk

Wij hebben onlangs onze auto bij van boxtel gekocht. Zeer goede service en heel vriendelijke mensen.

Zeer uitstekende afhandeling

Nieuwe auto gekocht, deze garagehouder heeft voor zover ik kan zien alleen zeer nette auto's waar de onderhoudshistorie compleet is. Eigenlijk de eerste keer dat ik langs een garage houder ben gegaan en van te voren al wist dat het vrijwel zeker is dat de auto meegenomen kan worden.

Net autobedrijf met goede service!

Wij zijn super geholpen door vriendelijk personeel! Auto stond schoon en droog klaar zodat wij deze goed konden bekijken. Na het rijden hadden we een paar puntjes en deze zijn allemaal netjes verholpen. Koffie staat klaar en een bos bloemen en strik om de auto bij ophalen. Het was zeker de moeite waard om hier een uur voor te rijden! Zou dit bedrijf zeker aanraden!!

Vriendelijk, deskundig en geen poespas

We waren al een tijdje op zoek naar een specifieke auto. Uiteindelijk kwam die bij Van Boxtel voorbij en dus direct daarheen gereden. We werden vriendelijk ontvangen en samen met Wim de auto bekeken. Direct werd er in alle eerlijkheid op de kleine krasjes op bumper gewezen. Het had geregend dus voor het blote oog wat moeilijker zichtbaar maar de krasjes zouden worden weggehaald bij eventuele koop. Dit gaf ons direct vertrouwen. Na de bezichtiging tijd voor een proefritje, ook daar werd niet moeilijk over gedaan. We kregen de sleutel en kijk maar wanneer je terug bent. Voor ons was dit een fijne ervaring. Na de proefrit samen door de onderhoudsbeurten en geschiedenis van de auto gelopen. Wim was grondig en beantwoorden alle vragen direct. De waarde van onze toenmalige auto werd ook voor ons gunstig ingeschat (hoger dan bij de grotere autodealers). Dus met een goed gevoel en een goede prijs direct besloten de auto aan te schaffen. Wij komen zeker weer kijken voor een volgende auto.

Vriendelijke en behulpzaam

Een auto gekocht bij E van Boxtel auto's in Schijndel Geholpen door Robert. Vanaf het eerste moment netjes en goed te woord gestaan. Ondanks de grote drukte neemt Robert de tijd voor zijn klanten. Komen afspraken goed na. Al met al een prettige ervaring.

FANTASTISCHHH.

Goeie service atent. Goed mooi gewassen auto ontvangen ondanks het aan het regen was dus gewoon TOP!!!!

Een positieve ervaring

Gisteren heb ik mijn eerste auto gekocht, en ik ben goed geholpen door Wim. Ze komen hun afspraken na, top service!

Zeer prettige ervaring!

We zijn erg hartelijk ontvangen door Wim. Een vriendelijke, eerlijke en professionele verkoper. De MINI die wij hebben gekocht is in zeer goede staat en werd aangeboden voor een nette prijs. Daarnaast kon ik mijn oude auto inruilen en ook hier heb ik een mooie prijs voor gekregen. Van de proefrit tot het moment van wegrijden in onze nieuwe auto, was alles super geregeld!

Zeer vriendelijk

Geholpen door Wim. Zeer vriendelijk, eerlijk en professioneel. Goede inruilprijs gekregen. Alles netjes afgehandeld en zeer blij met de aankoop van de Mini!

Goeie service voor een goeie prijs

Goede ervaring fijne mensen netten auto voor een mooie prijs ben blij met mijn aankoop

Ben heel netjes geholpen, heb een super nette auto bij dit bedrijf gekocht alles klopt, volledig betrouwbaar!

Super fijn geholpen, geweldige service en een hele nette zaak.

Afgelopen week mijn auto ingeruild voor een volkswagen Tiguan wegens gezinsuitbreiding. We zijn geholpen door Wim, we mochten al onze spullen (kinderstoel, wandelwagen etc.) in de auto plaatsen en passen om te kijken of de auto geschikt was. En dat is hij zeker, we zijn heel fijn geholpen. Bij binnenkomst meteen een goed gevoel bij deze zaak en ook bij Wim. Wordt echt met je meegedacht en leveren snelle service. Ook hebben wij een mooie prijs teruggekregen voor mijn oude auto. Kortom, nette zaak, fijne mensen en zeker aan te raden.

Geweldige service en klantvriendelijkheid

Hele uitgebreide omschrijving op de site met veel foto's. Vanwege werk na telefonisch contact in de avond mogen komen kijken en proefrijden. Alles werd open en eerlijk verteld over de auto. Na aankoop afgesproken om de auto over een paar dagen opgehaald. Alle puntjes waren perfect afgewerkt en super tevreden. Echt een topbedrijf!!

Ik heb een prachtige Mercedes GLA 250 gekocht bij het familie bedrijf van Boxtel de manier hoe ze daar met mensen omgaan is zeer gemoedelijk en nemen de tijd ervoor voor een goede uitleg over de aankoop van de auto.Ik wil ook zeker de verkoper Wim bedanken voor de manier hoe hij omgaat met de klanten.Het is zeker een aanrader, indien U een goede tweedehands wilt kopen om een keer bezoekje te brengen aan dit bedrijf.

Vriendelijke & goede service

Ongeveer anderhalve week geleden hier een prachtige BMW X2 gekocht, vriendelijk geholpen met alle tijd en aandacht. Uiteindelijk dezelfde dag de auto nog mee kunnen nemen! Zijn met een goed gevoel geholpen en rijden nu een prachtige auto.