Beter kan het niet!

Service: 100% Klantvriendelijkheid: 100% Kwaliteit van de auto: 100%

Fijne ervaring

Ik ben ontzettend blij met mijn nieuwe Opel adam. Goed contact gehad en alles netjes geregeld.

Super netjes geholpen!

Mooi bedrijf! Netjes geholpen. Zeer tevreden met mijn nieuwe auto. Goede service.

Alles gerepareerd wat afgesproken was. Heel tevreden!

Goed geholpen door Wim

Leuk ontvangst en goed gesprek over de auto en de inruilauto. Prima onderhandelingen over de verkoopprijs. De auto is prachtig afgeleverd, zelfs onder de motorkap met een grote strik op de auto. We hebben er een heel goed gevoel aan overgehouden.

Netjes en vriendelijk

Auto ziet er goed uit. Mooi schoon gemaakt van binnen en buiten. Ze hebben een paar puntjes opgelost die ik aangaf en rijd nu erg goed.

Perfecte service, geweldige auto

Wij hebben hier laatst onze nieuwe auto gekocht en dat kunnen we iedereen aanbevelen. Na het doorlopen van ons wensenlijstje kwam Erik & Wim met een aantal geschikte opties. We rijden er nu ruim 2 maanden in en zijn er echt heel tevreden over. Voor iedereen een absolute aanrader.

Fijne mensen, fijn bedrijf

Zeer tevreden over de topservice van de heer Schellekens en de heer van Boxtel. We hadden een VW Tiguan Allspace gezien en ze hebben ervoor gezorgd dat we snel de weg op konden in deze in topstaat afgeleverde auto. Erg prettige en vriendelijke mensen en ze denken ook met je mee (er hangt trouwens ook een mooie klok in het kantoor ;-)). Ik kan iedereen dit bedrijf aanbevelen.

Voor de tweede keer hier een auto gekocht en wederom perfect geholpen door Wim!! Nette verkoopprijs en nette inruilprijs dus de deal weer snel gesloten. Ik kan iedereen dit bedrijf aanraden want het zijn allemaal zeer vriendelijke een eerlijke mensen en ze denken super met je mee. Ik hoop lang plezier te hebben van de nieuwe aankoop maar mocht ik toch weer iets anders willen ga ik zeker weer bij E. van Boxtel Auto's langs.

Top garage!!!!

Ben hier heel erg goed geholpen. Vooral de persoonlijke aanpak en geen vraag was hun teveel. Dachten heel goed mee. Ben heel blij dat ik voor deze garage heb gekozen en zal dat in de toekomst zeker weer doen!!!

Geweldig bedrijf en super service

Geweldig bedrijf, met persoonlijke service. Snel pak geregeld en konden op zondag de auto ophalen zelfs.

Goed geholpen en mooie auto’s

Super snelle service aardige medewerkers

Fijn bedrijf heel goed geholpen. Goed personeel fijne uitleg,goede service. Zeker aan te bevelen .

Superrrrr!!

Was weer eens opzoek naar iets anders,groter! Zag de mooie Peugeot 308 sw advertentie ! Een uurtje rijden,ff kijken, mooi bedrijf,geen massale dealer..persoonlijk contact en uiteraard mooie deal gesloten met Wim…wimpie!! goed gevoel gehad van h moment contact sms,mail tot ophalen…koop vaak en graag auto’s, als h contact niet ok…zoek k verder! Maar dit is er een voor in de boeken !! Gr Monique

Top bedrijf

Vorige week mijn auto gekocht en we zijn heel fijn geholpen. Toen we aankwamen werd de auto gelijk van achter gehaald en konden we een proefrit maken. Teruggekomen van de proefrit werd ons een kop koffie aangeboden en hebben we alles besproken. Mijn ¨oude ¨ auto ingeruild en de koop gesloten. Toen we naar buiten liepen om de auto mee te nemen lag er een leuke strik op! Ik zou zeker terug gaan naar dit bedrijf als ik weer een auto nog heb en ook zeker dit bedrijf aanbevelen bij andere mensen. Nogmaals dank Wim Schellekens.

Brabantse gastvrijheid

Na vriendelijk telefonisch contact afgesproken om vrijblijvend te komen kijken. Bij aankomst gezellig een kopje koffie gedronken en daarna een proefrit gemaakt. Na enig onderhandelen over de inruil van mijn auto zonder enige aandrang en geheel vrijblijvend toch besloten de deal te maken. Bedrijf gaf mij een heel vertrouwd gevoel, en heb er een fijne auto gekocht.

Deze garage maakt alle beloftes waar!

Auto ingeruild bij deze vriendelijke garage. Onderweg terug wat problemen met de nieuwe auto. Goed contact geweest met de verkoper en hun hebben alle problemen voor mij opgelost van een verre afstand. Dit is een garage die te vertrouwen is en hun werk goed uitvoert. Hun zorgen ervoor dat de klant echt tevreden is. Deze mensen mogen zichzelf een goede autodealer noemen! Wij zijn zeer tevreden en zijn heel blij met de auto die we hebben gekocht bij deze garage!

Zeer fijn geholpen bij aanschaf Golf Cabrio!

Afgelopen vrijdag onze Seat Leon ingeruild voor een Golf Cabrio. Cabrio stond buiten te shinen, strik erop, heel leuk! Prettig geholpen door Robert met de hele transactie, geen onduidelijkheden en gewoon lekker "open" communicatie. Zou zeker aanraden hier eens te gaan kijken; was onze rit van ruim een uur méér dan waard!

Top service!

Feest in de Fiësta

Ook voor mijn tweede auto naar van Boxtel gegaan en wederom super geholpen. Ik kom over heel wat haar zeker terug voor een volgende auto! Heel persoonlijk en een uitstekende service. Super blij met mijn nieuwe aankoop.

Super goede service!!!

Goede uitleg 'Mankementen' aan auto werden netjes opgelost En bij het ophalen auto stond hij netjes met strik klaar!!

Zeer gastvrij en goede service

We waren op zoek naar een mooie BMW X1 en hebben deze gevonden bij EVB. Het was voor ons uit het noorden een stukje rijden maar echt de moeite waard! Heel blij met onze nieuwe auto, goed geholpen en zeer gastvrij ontvangen! Blij met de service!

Dit bedrijf en de mensen die er werken zijn supervriendelijk, straight to the point, geen flauwekulverhalen, zodat je weet waar je aan toe bent. Wij zijn echt heel tevreden met de afhandeling en de aankoop van onze "nieuwe" auto. Nogmaals superbedankt!

Doen wat ze beloven, fijn en betrouwbaar adres

Een aanrader! Bij het eerste bezoek had ik meteen een goed gevoel bij Robert. Hij gaf eerlijk advies en ik merkte aan alles dat hij het beste voor had en een hoge kwaliteit nastreeft. Ik kocht een Toyota Auris. Toen de auto last had van een tikkend geluid bij de wielen heeft Robert hem meteen teruggenomen en de auto helemaal perfect gemaakt met aanvullend een goede servicebeurt. Alle kosten heeft hij op zich genomen, dat was voor hem vanzelfsprekend en voor mij het bewijs dat mijn gevoel juist zat. Goede nazorg is belangrijk maar het is altijd maar afwachten of een bedrijf nog thuis is als de deal gesloten is. Bij E van Boxtel auto's weet ik nu uit ervaring dat ze nakomen wat ze beloven. Ze hebben een uitstekende service. Dus absoluut 5 sterren waard.

Goede service! Fijne auto hier gekocht

Ik heb een auto hier gekocht en werd super geholpen, na een maandje hoorde ik het een en ander aan de auto en had ze opgebeld. Ik mocht langskomen en hun gingen kijken wat er aan de hand was. Dit hebben ze ook gemaakt. Echt hele goede service!