• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben een auto gekocht bij dit autobedrijf, hele vriendelijke mensen, wij moesten 1.5 uur rijden maar ook echt de moeite waard! Wij hadden een klein probleempje met de auto we moeten het ff aan kijken of het probleem blijft, toen ik ze een app stuurde kreeg ik gelijk antwoord terug, en ik hou ze echt op de hoogte hoe het gaat met de auto, want het probleem begon al toen we net de auto hadden, we zijn bij onze garage geweest en ze dachten eerst dat er vuil in de bezine tank zit, dus hebben ze het schoon gemaakt, maar nu merk ik dat het probleem terug komt, dus houden wij zeker contact met B Ten Over , want je komt er echt wel uit met ze als het toch wat anders is. Het is echt een top bedrijf! Wij zetten even een nieuwe een review neer omdat het net niet goed ging met de cijfers. En we konden het niet veranderen ­čśŐ

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vorige week een Citro├źn C3 uit 2010 gekocht.\r\nTijdens de proefrit bleek dat hij bij het optrekken naar rechts trok. Aangezien er nog een nieuwe apk opkwam zou hier ook gelijk naar gekeken worden.\r\nTijdens de apk bleek dat er een kapotte veer op zat en nog wat kleine dingen. Dit is allemaal gerepareerd.\r\nNadat ik hem gehaald had bleken er nog wat dingetjes aan te mankeren die mij tijdens de proefrit niet opgevallen waren zoals, een schurend geluid bij het remmen, de automatische airco bleef op volle kracht blazen, geen zonneklep aan de bestuurders kant, een kapot deurrubber aan de bestuurders kant. Dus ik de volgende dag terug. \r\nReparatie was geen probleem, 2 dagen later de Citro├źn teruggebracht en er stond een leen auto klaar.\r\nS\'middags telefoon dat de auto klaar was. Deze gaan halen en alle punten waren gerepareerd/vervangen. Vanwege het schuurende geluid bij het remmen zijn er nieuwe remblokken opgezet.\r\nSindsdien heb ik ongeveer 1000 kilometer gereden met deze auto en geen andere problemen ontdekt!\r\nTot nu toe kan ik niets anders zeggen dan dat ik over de geboden service helemaal tevreden ben!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer vriendelijk en service gericht bedrijf.\r\nHeb afgelopen weekend een auto hier gekocht waarbij alles werd gedaan om een mooie betrouwbare occasion af te leveren.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeker een aanrader!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk geholpen, duidelijke uitleg en goede afspraken gemaakt en ook nagekomen. En uiteraard een fijne auto!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heb mijn auto hier gekocht. Zeer vriendelijk en erg behulpzaam!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben zeer tevreden over dit bedrijf duidelijkheid over de prijs en bereid om savonds en op zondag open te gaan voor de klant

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb hier reeds 2 occasions gekocht. Zeer tevreden over de service, vooraf en achteraf.\r\nJe wordt er vriendelijk geholpen en er is tijd voor de klant.

Over Autobedrijf B Ten Oever