perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hartstikke goed!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf 1 woord : Super!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Angsten en onzekerheden omtrent verkeer of situaties in t verkeer worden heel serieus genomen en goed aangepakt. Door gesprekken met je aan te gaan hierover en te laten zien dat deze angsten of onzekerheden niet nodig zijn voelde ik me heel snel veilig en zelfverzekerd binnen het verkeer! Fouten maken mag als je er maar van leert is toch echt een motto dat hier erg nageleefd word!\r\n\r\n

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super goed!!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Leerzame lessen en een enthousiaste instructeur.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het waren goede en duidelijke lessen. Een eerlijke rijinstructeur die je laat leren van je fouten. Goede en gezellige lessen gehad!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top prima gozer gezellig en direct. Werkt samen met jouw om het beste ervan te maken.\r\nLekkere wagen ook.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer vriendelijk, en heel deskundig.\r\n

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede rijschool met goeie instructeurs :)

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een goede en nette rijschool waar ik zonder problemen mijn tussentijdsetoets in de eerste keer heb gehaald en erna in 1x mijn rijbewijs. Ook waren mijn rijlessen in een hele mooie golf 7

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een kundige rijschool. Heb hier zelfverzekerd leren rijden. En de instructeur laat je goed op je gemak voelen waardoor je een gecontroleerde rijstijl ontwikkeld.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het was een top tijd ! \r\nNiet alleen het les geven maar ook de band was top en dat vond ik het fijnst

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Neemt goed de tijd om dingen te leren en begrijp je het niet legt hij het keurig nog een keer uit, heel sociaal, netjes

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Supper gezellig !

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Supper gezellig !

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ben je op zoek naar doelbewuste/productieve lessen, dan zou ik zeker Verkeersschool Dordt aanraden. Tijdens mijn periode ben ik door Furkan op een relaxte maar zeer leerzame manier begeleid richting het praktijkexamen. Vrijwel alle inhoudelijke informatie en tips komen tijdens- en na het examen terug in de praktijk. Mijn ervaring is dat Furkan inspeelt op jouw wensen en behoeftes en hier duidelijke, schriftelijke afspraken over maakt. Zo heb je zelf ook deels controle over hoeveel progressie je na elke les maakt. Ben jij bereid om te leren dan is Verkeersschool Dordt bereid jou hier zo goed mogelijk in te begeleiden!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ferry is beste rij instructeur die ik ooit heb gehad. Hij is zo geduldig en vakkundig. Hij begeleidt je goed en geeft super uitleg. Hij is geen instructeur maar wordt een vriend.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Great service, highly recommend, very beautiful price too. I like this school because the instructor is very easy going, relaxed, funny too. Teaching is very easy to understand, no stress at all, i guess that\'s very important for students.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zelf ontzettend perfectionistisch en faalangstig maar rijinstructeur nam goed de tijd hiervoor. Niet te serieus waardoor het uiteindelijk leek alsof je met een vriend meereed. Uiteindelijk zelfs in 1 keer geslaagd zonder faalangstregeling!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg goede ervaringen, altijd duidelijk met instructies, altijd vriendelijk, goede lessen

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Rijbewijs gehaald. Leerzame rijlessen gehad. Goede instructeur met veel geduld. Bedankt voor de leuke rijlessen!