Op eigen niveau snel rij ervaring op doen

Fijne rij instructeur, Goeie ervaring in het behalen van mijn rijbewijs, alles op een rustige fijne manier uitgelegd gekregen zeker een aanrader.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Heel fijn en relaxed, vooral in een korte tijd veel geleerd.

Ik heb mijn herexamen bij verkeerschool Dordt gedaan en dat heb ik als zeer fijn ervaren. De lessen inplannen gaat makkelijk en als je ineens niet kan is dat geen probleem. Ook zijn de lessen zelf heel relaxt en heb je het gevoel dat je elke les weer een stukje groeit. Het was voor mij heel duidelijk wat ik per les ging doen en dat hielp heel erg met mijn zelfvertrouwen tijdens het rijden. Bij verkeerschool Dordt zijn ze eerlijk tegen je, maar niet demotiverend en dat heeft mij echt verder geholpen.

Zeer goeie rijschool

Altijd gezellig in de auto er word goed uitgelegd hoe en wat. De instructeur geeft goeie aanwijzingen op wat je goed en fout doet. Helemaal prima!

Leuke en leerzame lessen

Ik heb tijdens mijn lessen veel geleerd en het was tegelijkertijd gezellig en leuk.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Top. Binnen een paar lessen klaargestoomd voor mijn examen

Furkan is open, eerlijk en duidelijk en blijft altijd vriendelijk.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Precies wat je verwacht van een rijschool

Rustig omgaan met fouten, uitleggen en verbeteren. In 1x geslaagd!

Fijne rijschool

Fijne rijschool met zeer flexibele rij-instructeurs. Ze leren je echt autorijden zodat je zelfverzekerd en zelfstandig de weg op kunt.

Uitstekende ervaring

Ik ben later halverwege de rijopleiding bij deze Verkeersschool gekomen en alles was perfect

Direct en duidelijk

Ik ben vanuit een andere rijschool gekomen. Ik vind het fijn dat hij heel geduldig was maar toch ook wel direct. Ik heb faalangst en ik vond het wel relaxed om bij hem in de auto te zitten.

Duidelijk en effectief

Tijdens de lessen is alles altijd duidelijk verteld en aangeleerd, en er wordt gedemonstreerd waarom bepaalde handelingen juist belangrijk zijn.

Tevreden

Ik heb faalangst en furkan van rijschool dordt heeft mij met al het geduld van de wereld hierdoor heen gesleept

Goede rijschool goede instructeur

Altijd netjes optijd Goede uitleg over het rijden Goede instructeur dus wat wil je nog meer Dus ik raad verkeersschool dordt zeker aan bij de mensen

Relax

Hele goede lessen gehad bij Furkan! Heel relaxed en hij heeft alle vertrouwen in je! In 1x geslaagd!!

uitstekend en leerzaam

Instructeur is heel vriendelijk en duidelijk met de verrichtingen, heel leerzaam voor je basis kennis met het auto rijden.

• Deskundigheid/Vakmanschap

ik heb hele leuke lessen gehad en het rijden ging ook super goed!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede begeleiding voor een goede prijs

Ik ben bij deze rijschool gaan lessen nadat ik gezakt was bij een andere rijschool. De kosten vallen mee in vergelijking tot andere rijscholen. De rij instructeur geeft heel efficiënt les en is ook een leuke gozer. Nu ben ik geslaagd dus ik ben dik tevreden!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Na een aantal blokken heb ik in 1 keer mijn rijbewijs kunnen halen. Ik heb de lessen als educatief en leuk ervaren. Alles werd goed uitgelegd en er werd geen druk op je gelegd. Ik raad deze rijschool zeker aan!!

Gezellig

Ik vond het een fijne rijschool en heb er veel bij geleerd! Bij verkeerschool dordt was het ook leuk om te leren want de lessen draaide niet alleen om het leren maar er werdt ook aandacht geschonken en jou en wat je kon

• Deskundigheid/Vakmanschap

Heel fijne instructeur en veel van kunnen leren!

Instructeur is heel vriendelijk en is duidelijk met de verrichtingen. Hij legt aandacht op de goede punten en vertelt duidelijk wat je evt fout doet maar ook wat je goed doet.

Leerzaam en heel fijn

Leuke instructeur leert je de belangerijke punten van het auto rijden fijne ervaring

• Deskundigheid/Vakmanschap

De beste rijschool in de Drechtsteden

goede Lessen alles was goed uitgelegd In een korte periode me rijbewijs gehaald

• Deskundigheid/Vakmanschap

Duidelijk uitleg rondom verkeer en veilig!

De uitleg was goed en duidelijk. Heb er goed gebruik van gemaakt op de weg. Prijs was op relatief laag in vergelijking met de kwaliteit lessen. Zeker een aanrader om een les aan te vragen bij deze rijschool.

Gezellige en goed rijlessen

Ik heb mijn herexamen bij verkeersschool dordt gedaan, dus heb maar een paar lessen gehad. De lessen die heb gehad zijn mij zeer goed bevallen zowel Rewin als Furkan zijn bijde hele spontane en gezellige Rijinstructeurs. Ook zijn zij heel duidelijk in de instructies die ze geven en in wat er van jou wordt verwacht. Kortom heb ik een hele goede rijervaring gehad bij deze rijschool.

Geduld en duidelijkheid

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vandaag geslaagd voor mijn rijbewijs dankzij mijn fantastische rij instructeur!

Ik ben zeer tevreden met verkeersschool Dordrecht. Ik heb alle lessen als prettig ervaren. Mijn rijinstructeur was altijd duidelijk, geduldig en rustig. Ik kan iedereen deze rijschool aanbevelen.