Na een aantal blokken heb ik in 1 keer mijn rijbewijs kunnen halen. Ik heb de lessen als educatief en leuk ervaren. Alles werd goed uitgelegd en er werd geen druk op je gelegd. Ik raad deze rijschool zeker aan!!

Gezellig

Ik vond het een fijne rijschool en heb er veel bij geleerd! Bij verkeerschool dordt was het ook leuk om te leren want de lessen draaide niet alleen om het leren maar er werdt ook aandacht geschonken en jou en wat je kon

• Deskundigheid/Vakmanschap

Heel fijne instructeur en veel van kunnen leren!

Instructeur is heel vriendelijk en is duidelijk met de verrichtingen. Hij legt aandacht op de goede punten en vertelt duidelijk wat je evt fout doet maar ook wat je goed doet.

Leerzaam en heel fijn

Leuke instructeur leert je de belangerijke punten van het auto rijden fijne ervaring

• Deskundigheid/Vakmanschap

De beste rijschool in de Drechtsteden

goede Lessen alles was goed uitgelegd In een korte periode me rijbewijs gehaald

• Deskundigheid/Vakmanschap

Duidelijk uitleg rondom verkeer en veilig!

De uitleg was goed en duidelijk. Heb er goed gebruik van gemaakt op de weg. Prijs was op relatief laag in vergelijking met de kwaliteit lessen. Zeker een aanrader om een les aan te vragen bij deze rijschool.

Gezellige en goed rijlessen

Ik heb mijn herexamen bij verkeersschool dordt gedaan, dus heb maar een paar lessen gehad. De lessen die heb gehad zijn mij zeer goed bevallen zowel Rewin als Furkan zijn bijde hele spontane en gezellige Rijinstructeurs. Ook zijn zij heel duidelijk in de instructies die ze geven en in wat er van jou wordt verwacht. Kortom heb ik een hele goede rijervaring gehad bij deze rijschool.

Geduld en duidelijkheid

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vandaag geslaagd voor mijn rijbewijs dankzij mijn fantastische rij instructeur!

Ik ben zeer tevreden met verkeersschool Dordrecht. Ik heb alle lessen als prettig ervaren. Mijn rijinstructeur was altijd duidelijk, geduldig en rustig. Ik kan iedereen deze rijschool aanbevelen.

alles duidelijk

Rij instructeur verteld alles duidelijk en met een fijne toon. Alles stapsgewijs goede uitleg. Vriendelijk.

super ervaring

Ik heb in een half jaar tijd met deze rijschool mijn rijbewijs in een keer gehaald, ik vond de lessen altijd fijn en had nooit een probleem. Hij is ook zeker heel eerlijk wat hij uit de lessen ziet zegt hij gewoon duidelijk zodat je er aan kan blijven werken. Ik heb hier een super ervaring gehad en raad het echt aan !!

• Deskundigheid/Vakmanschap

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf geweldige ervaring!. De instructeur weet precies waar hij het over heeft. Neemt alle tijd voor je, legt ook alles op een rustige en nette manier uit. Zeker een aanrader voor iedereen!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel fijne rijervaring. Top instructeur

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ben heel te vreden over de ervaringen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ben heel te vreden over de ervaringen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede nette rijschool met duidelijke begeleiding

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gezellige en goede rij instructeur. Prijs kwaliteit kan naar mijn idee niet beter.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede rijlessen gehad. Wat ik moeilijker vond werd gewoon veel herhaald zodat ik het niet meer moeilijk vond, heldere goede uitleg! Aanrader

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn ervaring is goed, had goede relatie met de instructeur Hij legde alles duidelijk en eventuele vragen zo goed mogelijk uit. Ik mocht zelfs naar mijn moeder rijden die in roosendaal woonde.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goeie lessen en zeer aardige instructeur

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heb er een tijdje gereden en was niet de snelste met het oppakken van dingen. De instructeur was gelukkig rustig en nam zijn tijd mij dingen aan te leren. Ook kan je zien dat hij zoekt naar methodes die passen bij de leerling. Daarbij is hij ook sociaal. Je krijgt dus geen formele piet (is ook handig als je een tijd met die persoon in de auto zal zitten). Heb zeker kunnen genieten van het rijden daar en ik raad het ook aan.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb de rijlessen als erg prettig ervaren. Er was een goede sfeer en hij gaf goede adviezen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ze leren het je goed ik heb niks alleen maar goede dingen mee gemaakt

Over Verkeersschool Dordt

Verkeersschool Dordt is in 2017 opgericht in Dordrecht. Wij geven rijles in Dordrecht, Zwijndrecht, Hendrik Ido Ambacht, Alblasserdam, Papendrecht en Sliedrecht. In de loop der jaren hebben we ons naar de best beoordeelde rijschool in de regio Dordrecht weten te werken. Ons doel is ervoor te zorgen dat jij veilig en zelfstandig de weg op kan. Dit doen we in een informele en leuke sfeer in de auto waardoor jij je bij ons op je gemak zal voelen.