Highly recommend it!

I was taking lessons here for few month and I always feel support and safe. I learn very useful tips to make driving easier and safer. He was always flexible and every lesson on time. Very professional and kind.

• Betrouwbaarheid

Een leuke en erg leerzame verkeerschool

Tijdens mijn lessen werd ik erg op m’n gemak gesteld. De opbouw was ook erg goed. Ik heb nooit het gevoel gekregen dat ik het niet kon. Richting mijn examen heb ik goede examen ritten gereden waardoor ik 100% voorbereid was en ik in één keer kon slagen.

Heel fijn en leerzaam!

Mijn rijlessen bij Verkeersschool Dordt gevolgd. Hele fijne en aardige begeleider. Altijd gezellig in de auto, maar leert je ook veel. Geeft je goede tips en zelfvertrouwen voor achter het stuur. Instructeur was erg geduldig en flexibel.

Fijne rijschool

Ik heb een lange tijd autorijles gehad bij Verkeersschool Dordt. Furkan heeft me heel goed geholpen. Hij heeft veel geduld en kan goed uitleggen. Ook is hij eerlijk in wat hij vindt, dat is juist goed, want zo kan je jezelf steeds verbeteren. Ik raad deze rijschool zeker aan!

Good driving lessons

It was good driving lessons. I am an experienced driver from Afghanistan, instructor teached me how to recognize signs on the road , the bords. And driving on navigation was new for me we practiced a lot and finally I got my license! Good experience with this driving school!

• Betrouwbaarheid

Very strict but very helpfull

The driving instructor is very strict , but it was very usefull and made it easy for me at the exam

• Betrouwbaarheid

De instructeur geeft om zijn leerlingen.

Stap voor stap leer ik alle vaardigheden nodig te zijn om te rijden. Wanneer op niveau, heb ik een rijtest gedaan voor de gezondheidsverklaring en vervolgens oefenen tot de geplande datum voor de rijexamen. Simpelweg de algemene procedure. De instructeur is makkelijk om te gaan en helpt je waar je tekort in komt. Hij doet zijn best om zijn leerlingen te laten slagen.

• Betrouwbaarheid

Een super rijschool en rij instructeur!!

Mijn ervaring bij de rijschool was super goed! Het waren leuke en leerzame lessen waardoor ik in een keer mijn theorie, tussentijds toets en praktijk heb gehaald! Als ik een rijschool moet aanraden is het zeker deze, je voelt je zeker op je gemak waardoor je ook op je gemak doet auto rijden en alles lekker vlot op pakt

• Betrouwbaarheid

Fijne flexibele lessen. Legt goed uit en een ervaren instructeur

Fijne flexibele lessen. Legt goed uit en een ervaren instructeur.

Goeie uitleg

Leuke leerzame lessen.

Het zijn leuke leerzame lessen niet duur en je kan altijd terecht voor zonder een wachtrij. Zeker een aanrader!

Uitstekende rijschool

Leuke en leerzame lessen, legt alles goed uit. Geeft eerlijke feedback. Al met al een super rijschool. Is echt aan te bevelen!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Het is een goede rijinstructeur hij leg alles goed en rustig uit en heb veel geduld

geweldig

hij leert het op je eigensnelheid je wordt met eerlijkheid gehandeld en hij is eerlijk tegen je

• Deskundigheid/Vakmanschap

Top rij instructeur en fijne lessen

Hele leuke lessen. Hij legt alles duidelijk uit. Hij is niet de moeilijkste vaak met hem kunnen lachen maar ook serieus geweest.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Hele fijne en prettige ervaring

De ervaring was zeer prettig ik voelde me op mijn gemak tijdens de lessen, er worden goede instructies gegeven Ook was de theorie cursus duidelijk en handig voor het examen

Top!!!

Furkan is een top rij instructeur. Voelde erg op mn gemak en met veel zelfvertrouwen in 1x geslaagd. Alles word rustig aan je uitgelegd en je krijgt een goede feedback! Deze rijschool is zeker aan te raden!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Top rijschool! Ik zou je zeker aanrijden hier te gaan rijden. Alles word duidelijk uitgelegd en er word goed verteld wat je goed en fout doet.

Gewoon geweldig!

Super leuke en leerzame tijd gehad. Een rij instructeur die gewoon de tijd neemt voor je om het nog een keer uit te leggen. Ga je beginnen met je rijlessen dan is dit zeker een aanrader.

Leuke en gezellige ervaring

Er was altijd een gezellige sfeer en de rijinstructeur past zich goed aan aan de leerlingen

• Deskundigheid/Vakmanschap

Een hele fijne ervaring, ik had het nergens anders willen leren!

Ik heb hier hele fijne rijlessen gehad, ik voelde me hier 100% op mijn gemak en heb hier ook veel meer zelfvertrouwen gekregen. In 1 keer mijn praktijk examen behaald. Ja, fantastisch! Ik zou deze rijschool aan iedereen aanraden!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Fijne instructeur, fijne communicatie, prettige lessen gehad snel door alles heen gelopen

• Deskundigheid/Vakmanschap

Een hele goede en leuke rijschool

Ik vind Verkeersschool dordt een hele goede rijschool omdat de rijinstructeur je alles heel goed en duidelijk verteld/laat zien en alles heel duidelijk en eerlijk zegt

• Deskundigheid/Vakmanschap

Toen ik mijn eerste proefles kwam doen bij Furkan voelde het meteen vertrouwd. Verder in mijn lessen heb ik enorme lol met hem gehad en heb ik erg veel van m geleerd. We konden veel lol maken samen, maar als t serieus moest zijn dan hoorde ik dat ook. Door Furkan heb ik in 1 x mijn rijbewijs gehaald en ben ik hem meer dan dankbaar voor !! Geweldige ervaring met deze rijschool !

Duidelijke en gezellige rijinstucteur

Vandaag zo wat vlekkeloos afgereden en ben geslaagd!! Echt topp deze rijschool... ik had Furkan als rijintructeur. Ik voelde me helemaal me gemak en vond de duidelijke intructies helemaal topp. Ook heb ik tussen door nog een lockdown gehad en heb het daarna goed weer kunnen oppakken dus was echt chill. Hij weet precies wat nodig is dus zeker 5 sterren voor verkeersschool Dordt en ofc Furkan.

Over Verkeersschool Dordt

Verkeersschool Dordt is in 2017 opgericht in Dordrecht. Wij geven rijles in Dordrecht, Zwijndrecht, Hendrik Ido Ambacht, Alblasserdam, Papendrecht en Sliedrecht. In de loop der jaren hebben we ons naar de best beoordeelde rijschool in de regio Dordrecht weten te werken. Ons doel is ervoor te zorgen dat jij veilig en zelfstandig de weg op kan. Dit doen we in een informele en leuke sfeer in de auto waardoor jij je bij ons op je gemak zal voelen.