Zoals de score: Uitstekend!

Vanaf het begin af aan prima ervaringen met verkoper Leon. Duidelijke gesprekken en (belangrijk!) gemaakte afspraken werden nagekomen. Erg leuk van zijn kant: steeds een stukje feedback met een foto/belletje in de aanloop naar de aflevering van m'n Mazda CX5. Aflevering is overigens prima verlopen! Kortom: helemaal tevreden!

Prima geholpen

Wij keken, kochten en zijn prima geholpen niets geen aanmerkingen

Prima geholpen

Wij keken, kochten en zijn prima geholpen niets geen aanmerkingen

Betrouwbaar bedrijf

Goede eerste ervaring met dit bedrijf, lijkt betrouwbaar en professioneel. Aflevering van de auto was een feestje.

Geweldige service

Geweldig advies en service van Leon tijdens de aankoop van mijn auto. Topervaring. In de showroom hangt een prettige sfeer, werknemers zijn vriendelijk en behulpzaam.

Goed!

Fijne ervaring bij het kopen van onze auto. Er wordt tijd voor je genomen en alles wordt goed en enthousiast uitgelegd. Auto stond onder een doek klaar bij ophalen met een goede fles wijn. Echt een leuk moment! Bedankt!!

Erg klantvriendelijk en denken met je mee

Goed geluisterd en geholpen met andere auto. Betrouwbare garage en medewerkers!

Vriendelijk en een goede uitleg van de auto.

Vakkundig, klantgericht bedrijf met top medewerker(s)

Onze eerste ervaring met zowel Mazda als Kreijne was top! Uitstekend geholpen door Leon Peek met het samenstellen van onze droomauto. Levering vond sneller plaats dan gedacht, super service!

Een zeer positieve ervaring op bedrijf en Mazda adviseur(Leon Peek)

Een prettige ontvangst en behulpzaam advies van Leon Peek resulterend in een uiterst tevreden gesloten deal mbt de aankoop van de Mazda CX5. Opvallend was de betrokkenheid van de monteur(Alex) die de auto technisch afleverings gereed heeft gemaakt en mij middels een filmpje hierover informeerde.Heel positief!!! Tenslotte: een nieuwe klant is geworven!

Positieve ervaring

Prettige sfeer en communicatie. De inruil van mijn auto en de aankoop van de nieuwe verliep soepel en vlot. Dank Stefan en collega's voor het prettige verloop!

Uitstekende ontvangst en prettige gesprekken met Leon Peek

Wij zijn heel blij met de aanschaf van onze Mazda CX5 occasion. Meer dan goed verliep de onderhandeling met Leon Peek. Wij zijn ontzettend vriendelijk en prettig te woord gestaan en uiterst tevreden over de manier waarop wij onze auto hebben kunnen aanschaffen. Leon is een prettige verkoper, dat hebben wij zeer op prijs gesteld. Dus wij blijven klant bij Kreijne Amersfoort.

Dit bedrijf is top!!!

Prima geholpen, niet opdringerig en goed meegedacht met onze wensen. Toen we onze auto op gingen halen, werd er de tijd genomen om alles uit te leggen.

Klantvriendelijk, klantgericht en geduldig bij aanschaf en aflevering

In februari een nieuwe CX-5 Sportive besteld. Half jaar levertijd. In augustus inderdaad afgeleverd en wat een verschil! Ook na bestelling goed en fijn contact met de verkoop in vestiging Amersfoort. Zoom Zoom - Driving Together.......

Vakkundig en zeer betrouwbaar bedrijf

Ik heb de aanschaf en afhandeling van mijn auto als zeer prettig ervaren. Ook na de aanschaf werd er zelfs s’avonds en op zondag nog gereageerd op mijn vragen. Ik kan dit bedrijf van harte aanbevelen.

Zeer netjes en correct geholpen

Wij werden er heel netjes en correct geholpen door de verkoper. Alle mogelijkheden werden besproken. Wij zijn in het verleden ook zeer goed geholpen

Zeer goed met de heer vreken

Goed ontvangen en de koffie smaakte goed

Heel professioneel en klantvriendelijk.

Vriendelijk en correct

Meerdere malen Mazda en al jaren tevreden met de garage. Zowel bij aankoop, garantiezaken, onderhoud en schadeafwikkeling.

Zeer fijne service

We hebben een tweedehands suzuki gekocht en zijn zeer tevreden over de service die verleend wordt. De verkoper is rustig en zeer vriendelijk, geen gladde verhaaltjes..

Maandlander 7

3824MN Amersfoort