Wij kunnen niets anders zeggen dan dat we vanaf het proefrijden, onderhandelen, plaatsen van de bestelling en aflevering fantastisch zijn geholpen. Daarom nogmaals onze dank hiervoor aan de afdeling Verkoop ( Pepijn Houtman ).

Zeer servicegericht en vriendelijk

Bij het ophalen van de auto hartelijk ontvangen en voorzien van duidelijke instructies over de voor een wat oudere koper echt niet eenvoudige bediening. Gewoon top dus!

Uitstekende service!

Tweede paasdag, op zoek naar een nieuwe auto. Overal geweest maar laten we ook even langs Kreijne Amersfoort gaan, vorige keer daar zo vriendelijke geholpen. Daar aangekomen, vriendelijk begroet maar laten ons eerst even netjes rondkijken. Daarna en vriendelijk praatje gemaakt met als gevolg een nieuwe auto gekocht. Super vriendelijk, behulpzaam en totaal geen opdringerigheid.

Fijne garage met oog voor de klant

Bij deze garage krijg je de aandacht die je als klant verdient.

Trotse Mazda liefhebbers

Mensen hebben veel plezier in hun werk en zijn trots op Mazda. Persoonlijk contact goed. Ondanks best groot bedrijf kun je als klant makkelijk het gevoel krijgen speciaal te zijn. Sterk in advies.

Fantastisch!!

Ondanks dat ik een jaar op de auto moest wachten heeft Pepijn me steeds goed op de hoogte gehouden. Van de overdracht vanmorgen wist hij een echt feest te maken. Hiervoor mijn hartelijke dank.

Zeer goed en fijn geholpen op een vriendelijke en gastvrije manier.

Gastvrij ontvangen met een flesje water, bakje koffie door een vriendelijke verkoper (Leon). Goed geholpen, geen "dwingende" verkoper maar mensen met die je rustig laten kijken/proefrijden. De tijd word gegeven om over de koop na te denken en de aflevering gebeurd netjes na aankoop. Al met al een fijn dealerschap!

Zeer goed ervaring.

Bij Kreijne staat de klant op 1 dat merk je aan alles iedereen is behulpzaam en vriendelijk. Heel goed contact met Leon wat ik als erg prettig ervaar wat een fijne man. Of je nou komt voor onderhoud of een nieuwe auto ophalen het is altijd fijn om bij Kreijne binnen te lopen.

Goede service, goede deal

Voor ons was het voor het eerst dat we naar een Mazda gingen kijken, maar we werden op goede en deskundige wijze wegwijs gemaakt met onze vragen en geholpen; er was een goede deal mogelijk m.b.t. het inruilen van onze Toyota; de afspraken waren helder en duidelijk, en zijn ruimschoots nagekomen; we zijn tot nog toe erg tevreden over deze aanschaf en over de auto zelf.

Leon Peek heeft de verkoop uitstekend begeleid. Ook de monteurs hebben tijd genomen om onze technische vragen te beantwoorden. Kortom, Mazda Kreijne bevelen we van harte aan.

Perfecte service van begin tot eind

Wij zijn super tevreden met de service en klantgerichtheid van het team van Kreijne Hoogland.

Prima server

Uitstekend van begin tot eind!

Elf jaar na aankoop (ook bij Kreijne) van mijn inmiddels ingeruilde Swift heb ik afgelopen week mijn nieuwe Vitara Full Hybrid kunnen ophalen. In juli deze besteld na een testrit. Het hele proces is begeleid door Stefan Roels. Dit heb ik (wederom) als zeer prettig ervaren. Niets was ze teveel qua informatie, aanpassingen aan de auto etc.

Voortreffelijk geholpen door Stefan, uitstekende service

Mijn ervaring is zeer positief, in advies, afhandeling, inruil en dienstverlening. Ik zou deze verkoper zeker aanraden

Goede service, heldere communicatie, klantvriendelijk.

Ik kom al tientallen jaren bij Kreijne voor onderhoud. Ik heb recent een nieuwe auto gekocht. Een fijn bedrijf met meedenkend, klantvriendelijk personeel.

Uitstekend bedrijf

Gewoon een uitstekend bedrijf. Geen slechte ervaringen gehad. Tot nu toe dan. Twee auto’s in onderhoud. En deze worden daar prima onderhouden.

Zeer vriendelijke ontvangst, en geholpen door Pepijn Houtman.

Meerdere keren geweest, altijd even vriendelijk voor ons.

Fantastisch!

Vandaag hebben wij mijn nieuwe Mazda mogen ophalen in Amersfoort. Wat was het een feestje! Leon heeft er alles aan gedaan om te zorgen voor een 9+ klantervaring van begin aanschaf tot het uiteindelijk ophalen van de auto. Het zit hem in de kleine dingen die je als klant het gevoel geven geen nummer te zijn. Van een filmpje van de monteur tot een auto die als een waar kadootje met alle extra’s erbij op je staat te wachten in de showroom. We kunnen dan ook niet anders zeggen dan dank je wel voor alle goede zorgen en service!

Een prima ervaring en netjes geleverd

Vriendelijk, deskundig en goed geholpen

Geholpen door een vriendelijke en deskundige verkoper.

Vriendelijk en deskundig geholpen

Duidelijke uitleg en hulp bij instellen functies bij aankoop nieuwe auto.

Goed bedrijf.

Vriendelijk personeel, goeie service, behulpzaam. En verrassend!

Zoals de score: Uitstekend!

Van het begin af aan prima ervaringen met verkoper Leon. Aardige vent! Duidelijke gesprekken en belangrijk >gemaakte afspraken zijn nagekomen. Ook erg leuk van zijn kant: een stukje feedback middels een foto van de auto of een belletje in de aanloop naar de aflevering van mijn Mazda CX5. Ook voor de aflevering werd alle tijd genomen. Goede uitleg over de bediening van de auto etc. Mooie opmerking: bel als iets niet duidelijk is! Kortom: helemaal tevreden!

Zoals de score: Uitstekend!

Vanaf het begin af aan prima ervaringen. Duidelijke gesprekken en (belangrijk!) gemaakte afspraken werden nagekomen. Erg leuk van zijn kant: een stukje feedback middels een foto/belletje in de aanloop naar de aflevering van m'n Mazda CX5. Aflevering is overigens prima verlopen! Kortom: helemaal tevreden!

Zoals de score: Uitstekend!

Vanaf het begin af aan prima ervaringen met verkoper Leon. Duidelijke gesprekken en (belangrijk!) gemaakte afspraken werden nagekomen. Erg leuk van zijn kant: steeds een stukje feedback met een foto/belletje in de aanloop naar de aflevering van m'n Mazda CX5. Aflevering is overigens prima verlopen! Kortom: helemaal tevreden!