Zeer betrouwbaar en vriendelijke mensen die nog eerlijk zaken doen.

Ik heb een prachtige Mercedes gekocht en de heer Daniël was oprecht en behulpzaam zoals je vandaag de dag niet vaak meer tegenkomt. Ik koop hier zeker mijn volgende auto en weet dat ik dan zeker ben van een betrouwbare auto. Dank jullie voor de uitstekende service. Ik raad iedereen aan om eerst eens hier bij VSB te Waalwijk gaan kijken voor een auto. TOP !!!!!

Vriendelijk geholpen

Zijn goed geholpen en kwamen afspraken na , mooie voorraad auto’s , voor ieder een keus

Top bedrijf!

Leuk ontvangst, geen verkooppraatjes, kwaliteit auto’s! Maken waar wat er gezegd wordt.

Uitstekend geholpen, mooie auto aangeschaft , zeer tevreden 👍

Alles was goed geregeld

Ik heb hier twee weken een Mercedes c classe gekocht. Alle afspraken zijn nagekomen en mijn vrouw en ik zijn erg tevreden. Zeker voor herhaling vatbaar in de toekomst

Zeer klantvriendelijk

Heb hier een goede auto vandaan. De verkoper is zeer vriendelijk en heeft echt een goede en duidelijke uitleg gegeven.. Kom hier zeker terug om een auto te kopen!! Echt een aanrader

Goed autobedrijf.

Ik heb hier een paar maanden geleden een Auto gekocht die een stuk goedkoper was dan bij de dealer. Ik ben ook goed geholpen door de verkoper die verstand van zaken had en veel wist te vertellen over de auto's. In het begin een probleempje gehad maar dat werd netjes opgelost. Ik heb hier nu al meer dan 10000 km mee gereden zonder problemen. Ik kan mij ook totaal niet vinden in sommige reviews die mensen schrijven. Mijn volgende auto koop ik hier ook gewoon weer als ze de juiste auto hebben.

Geen auto kopen daar

Direct na na de koop gaf de auto aan een beurt nodig te hebben. Die beurt bleek ook hard nodig - bougies, filters etc waren nimmer of zeer lange tijd geleden vervangen. Al met al kostte de beurt €530. Nu, na 5 maanden zijn wielen vervangen en uitgebalanceerd waarbij ook bleek dat de auto zelden is onderhouden. De noodzaak van groot onderhoud direct na koop is niet passend bij een erkend verkoopbedrijf, maar ik had me niet gerealiseerd dat het ook geen erkend bedrijf is: het is niet aangesloten bij BOVAG. Daarnaast zei men dat de tweede sleutel ontbrak en ze die ook niet meer konden krijgen. Wij vonden die sleutel in het dashboard kastje, dus dat was nog zelfs teveel moeite geweest om even te openen. De auto bleek geimporteerd te zijn, en is dus zonder enige check op verkoper en auto doorverkocht. Op mijn bericht aan VSB was de letterlijke reactie: we kunnen niks met je achteraf verhaal. Blijf daar dus weg - koop elders een auto. Onbetrouwbare auto's en en vervolgens erg klantonvriendelijk.

Leuk autobedrijf

Leuk team,goed behandeld geen overdreven verkoop praatjes en nette auto's.

Mooie Mercedes gekocht goede service en als nieuw afgeleverd 👍👍👍

Top garage Mooie auto's met een gunstige prijs Zeker de moeite waard om te bezoeken als u een mooie auto zoekt

een vervelende nasmaak op een mooie koop.

In april heb ik met mijn vrouw een nissan quasqui gekocht bij VSB, binnen 3 maanden hebben we 3 keer langs de kant van de weg gestaan. Met als hoogtepunt onze vakantie naar Luxemburg waar we met een volledig kapot motorblok stonden. Waar de service bij de koop uiterst vriendelijk was, was dit bij het melden van de klacht een stuk zakelijker. Uiteindelijk hebben we juridisch geen recht (Auto is in Luxemburg naar een garage gegaan en in Nederland naar onze eigen garage). Toch lijkt het alsof we bij de koop niet voldoende geïnformeerd zijn over bepaalde gebreken en over de herkomst van de auto (Hier hebben wij na een aantal maanden erg onze twijfels over). Ook nadien kregen wij hier niks meer van te horen i.v.m. de Privacywetgeving. De totale kosten die we inmiddels al gemaakt hebben zijn ruim boven de 2000 euro en elke medewerking of meedenken vanuit VSB is uitgebleven. Hoe groot de kans is dat we hier ooit nog een auto gaan kopen lijkt me duidelijk.

Mooie auto's, goede prijs, komen afspraken na

Vorige week mijn auto opgehaald. Ik heb eerst een aankoopkeuring laten doen, kwamen wat kleine puntjes uit. Deze zijn allemaal opgelost. Ik heb nog nooit zo'n mooi opgepoetste auto gehad bij aflevering. Van binnen en van buiten perfect gepoetst en schoongemaakt, zelfs de motorruimte. Dikke pluim voor de aflevering! Direct winterbanden bijgekocht, ze hebben genoeg keuze. Onderhoudshistorie van de auto is bekend, echter heb ik voor de zekerheid de auto na aflevering direct een grote beurt laten geven. Ook deze monteur gaf aan dat het een prima auto is, geen vreemde dingen gevonden. Ik zou hier mijn volgende auto zeker weer kopen.

Goed bedrijf, mooie auto's, kans op misverstanden.

Geleverde auto's zijn mooier dan bij de concurrent. De verkoopprijs ligt bij VSB lager dan bij anderen. Na aankoop kan er achterstallig onderhoud aan de auto zijn. VSB heeft voor mij ruimhartig onzorgvuldigheden aan de auto verholpen. Zeker de heer Daniel kwam alle beloften na. VSB was voor mij soms onduidelijk in zijn communicatie waardoor ik niet altijd wist waar ik aan toe was. Drukte binnen het bedrijf kan een oorzaak zijn van misverstanden. Met gerust hart koop ik weer een auto bij dit bedrijf.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Op internet een prachtige Mercedes C klasse gezien en meteen spontaan vanuit Den Haag in de auto gestapt en langsgereden voor een proefrit. Ondanks de zaterdagmiddagdrukte werd er tijd voor ons genomen en deze beauty dezelfde middag voor een goede prijs gekocht. Een week later konden we de auto ophalen en we zijn dik tevreden, mooie set winterbanden erbij dus meteen winterklaar. We rijden er nu drie weken in en er bleek onlangs een klein onvoorzien mankement, maar ook dat is prima opgelost. Ik lees hieronder wat negatieve reviews, maar deze ervaring hebben wij zeker niet. VSB is een aanrader en voor onze volgende auto komen we hier zeker terug. Bedankt heren!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed bedrijf niet opdringerig gewoon kijk maar rustig rond. Prijzen zijn in mijn ogen een beetje raar als je een auto in wil ruilen komt er bij de auto die je wil kopen 1000 euro bij, maar goed verder vriendelijk personeel. Goed bedrijf

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service scherpe prijzen en zeer mooie auto\'s.\r\nZeker aan te raden ga zo door heren!!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Aanschaf gebruikte auto \r\nIk heb een auto Mercedes B-klasse gekocht en mijn oude Mercedes ingeruild bij VSB auto\'s. Na een paar dagen rijden bleek de auto te schokken en er zat een rammel achterin. Schokken lag aan de automatische versnellingsbak. Die olie heb ik laten verversen. Daarna was het schokken bij het optrekken weg. Later bleek dat er een hoofdveer achter defect was en veroorzaakte die rammel achterin. Alles heb ik laten repareren door een regulier garagebedrijf. De rekening heb ik besproken met Henri en we zijn er samen uitgekomen. Toch nog gedeeltelijk garantie. Goede service op deze wijze. Wel ik VSB aanraden om de klanten duidelijk te maken wat een voetstootse aankoop is. Daar voorkom je problemen mee achteraf. Doch zeker kom ik hier de volgende keer terug. Perfect geholpen.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heb zeer goede ervaring met VSB \r\nZeer netjes en keurig behandeld \r\nAanrader !

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb een mooie auto bij dit bedrijf gekocht.\r\nEn ben zeer tevreden over de service en de aanschaf prijs.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een bijzonder goede Nissan Qashqai gekocht voor een zeer goede prijs. In de drukte hadden ze wel een beetje weinig tijd voor ons. Verder alles top.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Renault Megane gekocht heel prettige auto ook hier was iets aan achteraf maar na contact en met elkaar in gesprek gebleven is alles perfect opgelost dus voor ons is het een goed bedrijf.

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf tijdje geleden een nieuwe auto gekocht (renault clio). bij aankoop is mij vertelt dat hij helemaal nageken zou worden en de gebreken zouden opgelost worden en mocht ik nog wat tegen komen dan zouden ze het alsnog zonder kosten repareren. na 2 dagen kwam er een krakend geluid uit mijn auto bij ieder drempel/heuvel. ik heb dit gemeld en er werd mij vertelt dat het nog in moest komen. toch even bij mijn eigen garage na laten kijken. kwam er toen achter dat er meerdere dingen niet goed waren. zo was de accu kapot, remmen moesten vervangen worden, de winterbanden die ik ook daar heb gekregen waren onder het minimum, en nog meer. met veel bellen en mailen bleven ze het erop houden dat er niks mis mee kon zijn en dat ik het zelf maar op moest lossen. ik vind dit niet echt een goede service.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nissan qashqai gekocht, zeer tevreden met de auto en de service. Bedankt VSB Auto\'s