• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Op internet een prachtige Mercedes C klasse gezien en meteen spontaan vanuit Den Haag in de auto gestapt en langsgereden voor een proefrit. Ondanks de zaterdagmiddagdrukte werd er tijd voor ons genomen en deze beauty dezelfde middag voor een goede prijs gekocht. Een week later konden we de auto ophalen en we zijn dik tevreden, mooie set winterbanden erbij dus meteen winterklaar. We rijden er nu drie weken in en er bleek onlangs een klein onvoorzien mankement, maar ook dat is prima opgelost. Ik lees hieronder wat negatieve reviews, maar deze ervaring hebben wij zeker niet. VSB is een aanrader en voor onze volgende auto komen we hier zeker terug. Bedankt heren!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed bedrijf niet opdringerig gewoon kijk maar rustig rond. Prijzen zijn in mijn ogen een beetje raar als je een auto in wil ruilen komt er bij de auto die je wil kopen 1000 euro bij, maar goed verder vriendelijk personeel. Goed bedrijf

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service scherpe prijzen en zeer mooie auto\'s.\r\nZeker aan te raden ga zo door heren!!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Aanschaf gebruikte auto \r\nIk heb een auto Mercedes B-klasse gekocht en mijn oude Mercedes ingeruild bij VSB auto\'s. Na een paar dagen rijden bleek de auto te schokken en er zat een rammel achterin. Schokken lag aan de automatische versnellingsbak. Die olie heb ik laten verversen. Daarna was het schokken bij het optrekken weg. Later bleek dat er een hoofdveer achter defect was en veroorzaakte die rammel achterin. Alles heb ik laten repareren door een regulier garagebedrijf. De rekening heb ik besproken met Henri en we zijn er samen uitgekomen. Toch nog gedeeltelijk garantie. Goede service op deze wijze. Wel ik VSB aanraden om de klanten duidelijk te maken wat een voetstootse aankoop is. Daar voorkom je problemen mee achteraf. Doch zeker kom ik hier de volgende keer terug. Perfect geholpen.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heb zeer goede ervaring met VSB \r\nZeer netjes en keurig behandeld \r\nAanrader !

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb een mooie auto bij dit bedrijf gekocht.\r\nEn ben zeer tevreden over de service en de aanschaf prijs.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een bijzonder goede Nissan Qashqai gekocht voor een zeer goede prijs. In de drukte hadden ze wel een beetje weinig tijd voor ons. Verder alles top.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Renault Megane gekocht heel prettige auto ook hier was iets aan achteraf maar na contact en met elkaar in gesprek gebleven is alles perfect opgelost dus voor ons is het een goed bedrijf.

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf tijdje geleden een nieuwe auto gekocht (renault clio). bij aankoop is mij vertelt dat hij helemaal nageken zou worden en de gebreken zouden opgelost worden en mocht ik nog wat tegen komen dan zouden ze het alsnog zonder kosten repareren. na 2 dagen kwam er een krakend geluid uit mijn auto bij ieder drempel/heuvel. ik heb dit gemeld en er werd mij vertelt dat het nog in moest komen. toch even bij mijn eigen garage na laten kijken. kwam er toen achter dat er meerdere dingen niet goed waren. zo was de accu kapot, remmen moesten vervangen worden, de winterbanden die ik ook daar heb gekregen waren onder het minimum, en nog meer. met veel bellen en mailen bleven ze het erop houden dat er niks mis mee kon zijn en dat ik het zelf maar op moest lossen. ik vind dit niet echt een goede service.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nissan qashqai gekocht, zeer tevreden met de auto en de service. Bedankt VSB Auto\'s

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettig contact met Daniel rondom aankoop occasion. Helaas lege benzinetank zodat proefrit amper mogelijk was. Ook \"dealeronderhouden\" bleek een breed begrip, klopt niet helemaal. Op mondelinge beloftes en gegarandeerde tevredenheid, toch aankoop gedaan. Echter bleek er toch een mankement aanwezig. In beginsel enige weerstand toen wij hierop terugkwamen in eerste week na aankoop, maar uiteindelijk toch keurig opgelost, onanks geen garantie! Netjes dus! . (Helaas wel duitse navigatie, welke we zelf naar nederlands moeten zien om te zetten, beetje jammer, maar belangrijker is staat van de auto. Deze is prima!) Al met al zijn we tevreden en komen hier ooit terug.

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super mooie auto aangeschaft. Wat mankementen. Beloofd dat het opgelost zijn bij ophalen. Dit was echter niet het geval. Na heel wat pogingen van onze kant is een gedeelte inmiddels opgelost. Rest zelf maar laten doen. 2e sleutel ontbrak (!) 2e hands winterbanden bij gekocht die niet eens passen. Jammer!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vorige week een renault clio gekocht bij vsb waalwijk, top service waren erg vriendelijk en de auto is in keurige staat afgeleverd ben er erg blij mee en zal in de toekomst ook vaker bij hun kijken

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Afgelopen week ( 3 december 2018) een gebruikte auto aangeschaf bij VSB. Na onderzoek bleek de auto technische schade te hebben. Deze week VSB bezocht en het probleem besproken. De technische man van VSB heeft de gemelde technische schade onderzocht en bevestigd aan de directie dat dit een gecompliceerde schade is.De auto werd hierna zonder problemen terug genomen en samen werd naar een passend alternatief gezocht. Prima en naar tevredenheid afgehandeld. Wel moet voorafgaande van de aankoop beter worden uitgelegd wat een \"voetstootse aankoop\" betekend en wat het inhoud indien het \"conformiteitsbeginsel\" niet van toepassing is op de koop. Maar al met al toch dik tevreden zoals dit door directie en medewerkers van VSB is afgehandeld.\r\nBedankt!!\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettige verkoper en goede service

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer tevreden met de aankoop van mijn BMW 3 serie sedan.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf ik heb hier vorige maand een audi a1 gekocht, de auto bevalt me prima, ben heel erg fijn geholpen en de service is goed. Ik ben zeer tevreden over dit bedrijf! Bedankt vsb auto\'s

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik was wel in de gelegenheid om de auto rustig te bekijken en ook een proefrit te maken. Slordig dat het na tekenen pas algemene voorwaarden worden overhandigd. Ik wist niet dat de 3mnd garantie excl arbeidsloon was totdat ik de factuur ontvangen had. Auto was later opgeleverd dan afgesproken. Wel vriendelijke mensen maar is het wel aanbevolen om de afspraken ondubbelzinnig te laten opstellen.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Verkoper wekt veel vertrouwen maar is niet direct duidelijk over verkoopvoorwaarden. Auto werd aangeboden met vele opties die er (deels achteraf) niet blijken te zijn. Bij tekenen werd pas brief overhandigd waarin voetstootse aankoop uitgelegd wordt. Dit zou m.i. vóór de handtekening even kort en duidelijk toegelicht moeten worden. De auto was dan evengoed verkocht!! Maar dan écht 100% eerlijk! Ik zal VSB zeker aanbevelen, maar wél met de uitleg van \"geen garantie\" zodat anderen wél weten waar ze aan beginnen.Verder zou de auto professioneel gepoetst afgeleverd worden, maar aan binnenkant deuren zat nog dezelfde rode stof als een week eerder.

slechter dan verwacht

• Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Tijdens de verkoop zijn er afspraken gemaakt. Deze zijn niet allemaal nagekomen. Ondanks vakantie hebben we lang moeten wachten op de aflevering van de auto.