Goed en betrouwbaar met een uitstekende service

Een goede, betrouwbare garage! Service is meer dan uitstekend en altijd met een vriendelijke lach! Een dikke pluim voor dit bedrijf die dat dubbel en dwars verdiend.

goede ervaringen met hun

goede service fijne eigenaren en personeel

Altijd betrouwbaar; een man een man, een woord een woord!

Al sinds jaar en dag voor mij al meer dan 40 jaar een betrouwbaar Autobedrijf, waarbij afspraken staan. Altijd realistisch, geen verkooppraatjes!

Prima garage voor je auto.

Goede service, en vooral goed contact over de uit te voeren werkzaamheden. En als er geen leenauto voorhanden is, dan brengt de directeur je naar huis. Kortom: ik blijf klant.

alles is goed geregeld prima toch

Ik kan geen verbeteringen bedenken

Snelle en goede service

Ik heb onlangs bij autobedrijf Ikink mijn winterbanden laten vervangen door zomerbanden. Het maken van de afspraak geschiedde snel en effectief. Toen ik op de dag dat de banden verwisseld zouden worden, bij Ikink arriveerde, werd ik zeer prettig ontvangen. Binnen een mum van tijd had de monteur zijn werk aan mijn auto gedaan en kon ik weer naar huis. Kortom: snelle en goede service.

Een vertrouwd gevoel met goede communicatie naar klant

Vriendelijk,betrouwbaar en kundige garage

Ben al lang klant maar heb nog nooit een auto van hun gereden waar ik spijt van heb gehad.

Goeie service.

Denken erg mee en goeie service. Wel valt de factuur soms hoger uit, dan ingeschat. Daarentegen viel mijn laatste factuur juist erg mee, moet ik zeggen. Al met al een uitstekende garage.

Top Bedrijf!

Al bijna 40 jaar klant. Ook nu ik al 25 jaar in Culemborg woon. Goeie service, vriendelijke , bekwame en meedenkende medewerkers.

Je word snel en correct wat mogelijk is geholpen.

wat ik zoek qua auto, en wat functioneel is voor mij werk. word gevonden. aan mij de keuze of het wat is, d.m.v proefrit en uitleg auto en waarom deze auto eventueel mijn keuze word. Fijn geholpen, en aflevering is uitstekend. Ik zou zeker een ieder autobedrijf Ikink aanbevelen.

Je kunt er altijd terecht en personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Groot pluspunt is dat je buiten werktijd terecht kunt voor wegbrengen en ophalen van de auto.

Al jaren trouwe klant, en zo worden wij ook behandeld.

Fijne garage, men heeft de tijd, goed advies, goede service, vakmensen. We hebben veel vertrouwen in deze mensen/garage.

Prima garage met prima persoonlijke service !!

Zeer plezierige en eerlijk persoonlijk advies en service, zeker geen nummergevoel. Geldt voor zowel aanschaf als ook onderhoud auto. Ruime openingstijden.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg goed

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eerlijk bedrijf die met de klant mee denkt.\r\nService is er erg goed, en de koffie staat er altijd voor je klaar.\r\nAlles gaat altijd in goed overleg.\r\nEcht een aanrader als auto bedrijf!!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima. Al veel jaren tevreden over de service. Alles gaat altijd in goed overleg en in duidelijke afstemming met de klant. Altijd de bereidheid om te helpen.

Schoolstraat 1 7134PE Vragender