perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb altijd zonder problemen met rijschool Future gereden. De instructeur geeft op een hele prettige manier les en zorgt ervoor dat je ook echt weet wat je doet. Je ziet meteen dat de instructeur veel ervaring heeft en weet waar hij over praat. Door te lessen bij rijschool Future ben ik in 1x geslaagd!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik had al veel ervaring met andere rij-instructeurs voordat ik met Perkash van Rijschool Future begon te lessen en hij is verreweg de beste die er is. Hij is rustig, geeft goede opbouwende kritiek en maakt het rijden van een auto leuk en ontspannend. Ik ben erg blij dat ik bij hem ben gaan lessen en ben in een keer geslaagd. Zeker een aanrader!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na een zeer slechte ervaring bij een andere rijschool ben ik overgestapt bij Perkash.Zeer professionele en vriendelijke rijinstructeur. Beste rijinstructeur met veel geduld en aandacht. Alles op eigen tempo. Een rijinstructeur die heel erg gefocust is op persoonlijke begeleiding en je heel erg goed helpt. Mijn rijbewijs in 1 keer gehaald. Ben Perkash zeer dankbaar!!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima snelle service wat betreft rijlessen. Na het aanvragen kon ik dezelfde maand beginnen met lessen. Zeer kundige instructeur naar mijn beleving en je weet eerlijk waar je aan toe bent met betaling, afspraken op papier enzovoort. Daar ik veel berichten lees en in mijn omgeving negatieve verhalen hoor van rijscholen die de afspraken niet nakomen en waarbij je ontzettend lang moet wachten, adviseer ik oriënterende mensen die willen starten met een rijopleiding dit bij rijschool Future te doen.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn rijlessen bij Rijschool Future heb ik met heel veel plezier gevolgd.De rij-instructeur is zo geduldig, geeft veel aandacht en is begripvol.\r\nKomt altijd op tijd, is niet bezig met zijn telefoon(wat bij andere rij-instucteurs wel het geval is).Krijg heel veel tips en goede uitleg.Kortom een top rijschool, raad ik een ieder aan die van plan is om rijlessen te volgen.\r\nP.S heb mijn rijbewijs ook in 1 keer gehaald.🤗

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij Rijschool Future heb ik top kwaliteit rijlessen gehad.Geduld,respect en vertrouwen .Je voelt je gewoon op je gemak.Heel relax, geen gespannen sfeer in de auto.Ik als leerling heb heb een ontzettend fijne rijlessen achter de rug.\r\nEcht klasse. Ik heb mijn rijbewijs ook in 1 keer gehaald\r\nRijschool Future nogmaals bedankt🤗

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb met veel plezier rijles gevolgd bij Perkash.Ik vind hem een heel goede lerlaar: rustig en geduldig en heel scherp(niets ontgaat hem) zodat ik erg op mijn gemak was,en met steeds meer vertrouwen achter het stuur zat. Hij wist heel goed in te schatten hoeveel feedback ik tijdens het rijden kan verwerken.Ik had een leuke klik met hem, Perkash is heel aardig.