Goeie Rijschool

Ik heb zelf gelest bij Perkash, hij is vooral een rustige maar aardige man. je krijgt goed instructie's wat je moet doen maar je krijgt genoeg ruimte om het zelf te doen voordat hij wilt ingrijpen ook laat hij goed zien waar de lastige plekken zijn om te rijden tijdens het examen zodat je niet verast word op het examen door iets waar je nog niet aan gewend ben. 100% een aanrader

Ik vond het een prettige en leuke ervaring!

Ik heb gelest bij Perkash en ik heb het naar mijn plezier gehad de afgelopen tijd. Hij kan heel goed lessen, is betrouwbaar en kan goed communiceren. Hij is een top rij-instructeur en is zeker een aanrader. Hij let niet alleen op wat je slecht doet, maar ook op het goede. Kortom, hij heeft mij goed geleerd om de auto te rijden. Ik ben tevreden!

Beter is niet te vinden!

Perfecte rijschool, super intelligente aardige en leerzame instructeur wat het behalen van mijn rijbewijs een plezier heeft gemaakt! Onlangs mijn rijbewijs behaald door rijschool future en ik raad andere zeker aan ook hier te lessen, de tijd en volledige aandag die hier aan je wordt besteed helpt je niet alleen het rijbewijs te halen maar ook echt enorm goed te kunnen rijden wanneer je straks zelfstandig en alleen op weg bent!

Alles perfect uitgelegd

Ik had les bij Perkash en het is een hele rustige en aardige man. Hij legt alles erg netjes uit, vooral met de bijzondere verrichting 1 keer doen en ze zitten al in je hoofd. Daarnaast ben ik ook gewoon in 1 keer geslaagd, dus dat zegt eigenlijk wel al genoeg over zijn kunsten.

Super goede rijlessen

Ik heb de rijlessen van perkash als zeer fijn ervaren. Hij geeft geduldig en relaxed les. Dit zorgt voor een chille sfeer tijdens de lessen waarbij je toch heel veel kan leren. Ik keek dan ook erg uit naar elke les. Heel erg bedankt perkash!

Hele goede rijschool!

Vandaag geslaagd voor mijn praktijk door de goede lessen van rijschool Future. Perkash heeft mij altijd hele goede lessen gegeven en legde alles rustig en duidelijk uit. Ook heel vaak dingen herhalen, zodat het bij het afrijden automatisch ging. Hele fijne rijlessen!

Super goed!

Vandaag geslaagd!! Ben van mezelf erg gestresst, maar mijn rij instructeur Perkash heeft me hier super veel bij geholpen. Zeker een aanrader!

Expertise in dit vakgebied.

Ik kan zeggen dat ik zeer fijn heb gelest bij Perkash. Perkash heeft al jarenlang ervaring in dit vakgebied, hierdoor weet hij wat veel leerlingen lastig vinden en kan hij jou alles zo uitleggen dat het geen enkel probleem wordt op jouw rijexamen. Ook is hij zeer geduldig, relaxed en oplettend. Bij Perkash gaat alles op jouw eigen tempo, je zult je dus ook nooit onzeker voelen tijdens het rijden. Als je precies doet wat Perkash je leert, dan kan ik je garanderen dat je in een keer slaagt! Heel erg bedankt Perkash!

Deskundigheid en geduld

Ik heb heel prettig gelest bij Perkash, hij is erg geduldig en neemt de tijd om je de handelingen goed uit te leggen en met tijden is hij flexibel. Tijdens de lessen is hij erg relaxed, ik heb met veel plezier bij hem gelest! Bedankt Perkash!

Geslaagd in 1 keer!

Ik had mijn rijlessen bij deze rijschool en heb alles in 1 keer gehaald. Alles wordt rustig en netjes uitgelegd en er wordt voldoende tijd besteed aan jou tot je alles goed onder de knie hebt!

Perfecte service, zeer aan te bevelen

Eerst naar twee rijscholen geweest waar ik bijna niets heb geleerd. Ik besloot naar een andere rijschool te gaan en ben via een vriend bij Parkash terechtgekomen. Vanaf de eerste les al had ik er vertrouwen in dat ik snel zal slagen bij hem. Hij bleef me continu tijdens de lessen begeleiden en geeft ook hele handige tips bij bijzondere verrichtingen. Alle bijzondere verrichtingen gingen tijdens me examen goed. Naast de goede lessen is het ook altijd gezellig in de auto. Parkash, bedankt voor al de lessen en je geduld!

Beste rijschool ooit.

Perkash is de beste rij-instructeur ooit. Hij helpt de leerlingen altijd. Bij mij ging het in het begin wat stroef, maar perkash stond me altijd bij in moeilijke en goede tijden. We hebben veel meegemaakt. Leuke gesprekken, mooie momenten. Ik zal perkash nooit vergeten. Een geweldige man , ook naast zijn werk. Ik wens u al het geluk verder , hoop dat u veel geslaagden krijgt en een mooie toekomst verder.

Echt een aanrader. In één keer geslaagd :)

Ik heb een fijne ervaring opgedaan met de rijlessen bij Perkash. Perkash is geduldig, rustig en vriendelijk rijinstructeur. De sfeer in de auto was altijd ontspannen en gezellig. Kreeg ik altijd goede begeleiding, motivatie en veel ruimte om te leren. Hierdoor ben ik in één keer geslaag.! Echt een aanrader!

Zeer geslaagde rijlessen

Ik heb bij Perkash zeer goede lessen gekregen en heb snel veel geleerd. Ook altijd een goede sfeer in de auto.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed lesgegeven met een goede planning en ik heb heel snel mijn rijbewijs gehaald!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heb met heel veel plezier en vertrouwen mijn rijlessen doorstaan en in een keer het examen gehaald door een goede instructeur, genaamd perkash. Hij is heel professioneel en geduldig en geeft goede feedback waardoor alle lessen waardevol zijn! Ik beveel rijschool Future zeker aan!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik kan met trots zeggen dat ik mijn rijlessen bij rijschool Future succesvol heb afgerond. Dit kwam vooral door mijn rij-instructeur, Perkash,  een aardige geduldige man die ervoor zorgt dat je zonder zorgen de weg op kan. Het fijne van de instructeur was dat hij niet alleen negatieve maar ook positieve feedback terug gaf, zodat je vol zelfvertouwen in de auto reed. \r\nKortom, bij rijschool Future krijg je op een prettige en rustige wijze rijles. Een zekere aanrader! Dank u wel voor de fijne rijlessen!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf zeer goede ervaring aan het rijden met rijschool Future, zeker aan te raden!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij rijschool Future heb ik een hele goede ervaring gehad. Heel relaxed en met veel respect wordt je behandeld. Afspraken en betalingen worden duidelijk gemaakt, er is geen onduidelijkheid. De lessen bij rijschool Future waren heel goed. Ook hier voelde ik me op me gemak. Ik wil Rijschool Future nogmaals bedanken.\r\n

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ze begeleiden je van begint tot eind, dus totdat je je rijbewijs haalt. \r\nZe zijn flexibel en houden rekenen met jou beschikbaarheid voor het inplannen van de lessen. Tijdens de rijles leer je niet alleen wat nodig is om te kunnen slagen maar ook hoe je echt veilig en goed kan rijden.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik kan Rijschool Future, maar op een manier beschrijven, dat is professionele begeleiding met daarbij een zeer ontspannen omgeving waarin je deskundig wordt geholpen bij jou persoonlijke ontwikkel punten. Het kon ook niet anders dan dat ik in één keer ben geslaagd Perkash BEDANKT!!!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele fijne, rustige lessen. Alles wordt goed uitgelegd en je gaat beetje bij beetje steeds meer zelf doen. Op het moment dat hij ziet dat je iets hebt geleerd, laat hij je weer een stapje verder gaan naar zelfstandig rijden. Hij blijft altijd heel rustig, ook als je een fout maakt. Ik heb echt enorm genoten van de rijlessen en heb veel lol gehad. Betere rijlessen had ik me niet kunnen wensen!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Via een andere rijschool ben ik in contact gekomen met Perkash. Ik ben blij dat ik hem als rij-instructeur heb gehad. Perkash geeft heel goed les. Daarnaast is hij geduldig, oprecht en kundig. Bij Perkash ben je op het goede adres als je je rijbewijs in 1 keer wil halen. Althans dit is mijn ervaring. Dank je wel Perkash. Ga zo door met je uitstekende werk👌

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na meerdere rij-instructeurs gehad te hebben, ben ik gaan lessen bij Perkash. Hij kan goed uitleggen,heeft veel geduld en geeft je tijdens het lessen bruikbare tips en trics. Hierdoor kreeg ik meer zelf vertouwen en ben ik natuurlijk geslaagd. Ook langs deze weg bedankt Perkash, je bent een Topper!