Gezellig maar effectief :)

Ik heb met super veel plezier bij Etienne gereden! Hij weet veel te vertellen over van alles en nog wat, maar kan daarbij ook echt goed lesgeven. Hij zorgt er goed voor dat je niet alleen maar binnen het dorp kan rijden, maar neemt je als je dat wil ook goed mee naar moeilijkere situaties en ook een grote stad als Amsterdam. Dus als je ECHT goed wil autorijden zou ik zeker bij Etienne gaan lessen!

• Rijopleiding schakelauto

Ik heb op een hele fijne en rustige manier mijn rijbewijs kunnen halen

En instructeur de altijd voor je klaar staat en bereid is om je dingen te leren zodat je zo snel en goed mogelijk je rijbewijs kan halen.

• Rijopleiding schakelauto

Een hele fijne rijschool.

Super vriendelijke instructeurs die je goed voorbereiden op het examen, maar ook op het rijden daarna. Je rijdt vaak naar nieuw plekken zodat je goed om leert gaan met onbekende situaties.

• Rijopleiding schakelauto

Fijne sfeer en positieve rij instructeur

Ik vond het fijne lessen, de rij instructeur had veel geduld en probeerde op een positieve manier dingen aan te leren. Ook als het even minder goed ging bleef hij geduldig. Ook fijn dat de tussentijdse toets erbij zit, hier krijg je namelijk veel tips. Uiteindelijk in 1 keer geslaagd dus ik ben tevreden. :)

• Rijopleiding schakelauto

Ik heb altijd met veel plezier rijles gehad.

Ik vond de rijlessen altijd heel leerzaam. Ik vond het ook altijd fijn als er tijdens het rijden een situatie was die niet helemaal goed ging. Dat we de auto even langs de kant zetten en de situatie gingen bespreken.

• Rijopleiding schakelauto

Heb het heel erg naar mijn zin gehad!

Ik heb het heel erg naar m'n zin gehad bij Etienne. Gezellig gekletst en ontzettend veel geleerd. Goed les gegeven en dat ook op een hele leuke manier.

Gezellig en leerzaam

2 hele gezellige leuke mannen, waar je veel van leert! Zeker een goede keus als je opzoek bent naar een rijschool!

In een woord "top"

Zeer goede begeleiding. Prettige sfeer en in één keer geslaagd

Top rijschool

Super fijne sfeer in de auto.

Fijne persoonlijke begeleiding

Fijne begeleiding, super persoonlijk en heel geduldig!

• Rijopleiding schakelauto

Veel geleerd op een leuke manier

Fijne lessen waarbij er rekening werd gehouden met wat je persoonlijk nodig had.

• Rijopleiding schakelauto

Goede, duidelijke en vakkundige rijlessen

Hele fijne rijlessen gehad. Goed begeleid met vakkundig inzicht. Lekkere manier van leren. Veel aan gehad, ook zeker in de toekomst!

• Rijopleiding E achter B

Vakkundig Rustig en duidelijk.

De rijlessen die we gehad hebben waren fijn en duidelijk. Bij de situaties in het verkeer die wat onduidelijk over komen wordt de tijd genomen om het uit teleggen maar wel kort en bondig en geen poes pas. Houd de rijlessen realistich en werkbaar.

Gezellig en veel geleerd

De lessen waren altijd erg gezellig en productief. Elke les werd nuttig besteed met dingen waar ik moeite mee had.

top rijlessen!

Goede instructeur, top rijlessen en een super auto!

Graag gedaan kerel

Op een leuke manier goed leren rijden.

Tijdens de lessen wordt er op een professionele manier les gegeven met tijd voor een grapje. Je leert niet alleen examen routes rijden maar rijden op allerlij wegen. Kortom leuke tijd gehad in de auto en de communicatie naast de auto is ook goed!

• Rijopleiding schakelauto

Heb alles goed geleerd op de manier hoe het naar mijn idee hoort te gaan

Een goede ervaring

• Rijopleiding schakelauto

Het was altijd gezellig, en werd goed begeleidt in het proces.

Het was altijd heel gezellig, en veel kletsen etc. Maar ondanks de gezelligheid, werd het allemaal ook goed uitgelegd. Er werd aangepast aan hoe je bent. Kortom het was perfect, had het nergens anders willen doen.

• Rijopleiding schakelauto

Super rijschool waar je op je gemak bent!

Een rijschool waarbij wordt geluisterd naar jou behoefte! Ik raad deze rijschool bij iedereen aan!

Zeer prettige rijschool

Keurig in afspraken, duidelijke instructies, mooi en goed onderhouden wagenpark. Kortom, een aanrader.

Wat een top rijschool!

Echt een geweldige tijd gehad met Etienne. Veel gelachen maar vooral ook veel geleerd. Top instructeur. Ga zo door!

• Rijopleiding schakelauto

Ik vond de lessen van de erg fijn!

Ik vond de lessen erg fijn en heb er veel van geleerd! Ik werd erg rustig benaderd en het ging daardoor steeds beter

• Rijopleiding schakelauto

Fantastische rijschool, in 1 x geslaagd!

Goede, professionele begeleiding gehad bij het behalen van mijn BE rijbewijs. Etienne is een bekwame en vriendelijke instructeur. Ik zou deze rijschool bij iedereen aanbevelen!

geweldig!

super fijne lessen gehad en goede instructie!

• Rijopleiding Maatwerk

Vosholstraat 42

2461AD Ter aar

Over Van Ginkel Drive

Goed leren autorijden, daar gaat het om. Bij Van Ginkel Drive ben je van harte welkom om dit te leren.