Gezellige lessen waarin je op een enthousiaste manier leert autorijden

De lessen zijn altijd gezellig. Het RIS-boek zorgt ervoor dat je voorbereid in de auto stapt en veel kunt rijden. Ik heb de hele opleiding als positief ervaren!

• Rijopleiding schakelauto

Super goede lessen van een zeer goede instructeur

Hoewel we maar 8 uur gelest hebben, heb ik het als zeer relaxed en zeer prettig ervaren. Ik had zeer veel met de instructeur gemeen, waardoor we gezellige gesprekken hadden. Toch werd ik altijd scherp gehouden. Het grote voordeel vind ik echt dat je het E achter B niet in 1 dag doet maar in 2.

Helemaal top!

Duidelijke lessen, in voor gezelligheid maar ook serieus op de momenten dat dat nodig is

Gezellige en goede lessen

Ik heb de lessen als leuk en erg gezellig gezien. Ik heb het rijden altijd leuk gevonden met goede uitleg en tips om beter en zekerder te rijden. Na wat lessen toen het rijden 'vanzelf' ging kwamen er steeds meer tips om nog lekker te kunnen rijden. Erg leuk is dat. Wel is Van Ginkel drive naar mijn mening iets duurder dan andere rijscholen maar het grootste voordeel vind ik dat je echt altijd privé les hebt en niet andere hoeft op te halen of thuis hoeft te brengen. Dat vond ik een groot voordeel.

Effectieve leerzame & gezellige rijlessen

Veel persoonlijke aandacht waardoor je maximaal alles uit elke rijles haalt door een duidelijk methode. De lessen zijn daarnaast ook erg gezellig!

• Rijopleiding schakelauto

Fijne rijschool die zijn stinkende best doet om je te laten slagen.

Ik heb deze rijschool als onwijs prettig ervaren. Goede, duidelijke lessen en er wordt echt naar jou gekeken. Je hebt ook inspraak op de lessen.

gezellige ritjes gehad met Etienne

Goede instructies, zegt waar het op staat. veel geleerd ! binnen een half jaar in 1x geslaagd.

Superleuke vriendelijke rijschool

Met een duidelijke methode en leuke instructeur is het altijd een feestje in de auto. Je leert heel veel verschillende routes rijden en zo leer je supergoed autorijden.

Erg goed

Alles word goed en uitgebreid uitgelegd. Er word goed de tijd genomen om alles goed uit te leggen en alle mogelijke situaties worden behandeld. En erg belangrijk ook erg gezellig!

• Rijopleiding E achter B

Goede persoonlijke begeleiding. Hele gezellige lessen gehad!

Goed en vertrouwd

Een fijne vertrouwde ervaring en goede hulp bij het leren van het autorijden en heb me altijd op m'n gemak gevoeld

• Rijopleiding schakelauto

Ik heb erg goede rijles gehad door het geduld van Etienne

Ik vond het autorijden in het begin erg spannend maar door de hulp en het geduld heb ik mijn rijbewijs gehaald!

• Rijopleiding schakelauto

Altijd fijn on rijlessen te hebben.

Ik werd altijd goed geholpen en iedereen was altijd erg behulpzaam. Ben erg tevreden

• Rijopleiding schakelauto

Gezellige en goede rijlessen!

Ik heb altijd gezellige en goede rijlessen gehad en daarbij heb ik veel geleerd. Ook was het erg flexibel en goed geregeld.

• Rijopleiding schakelauto

Goed duidelijk en zeer vriendelijk

Goede rijschool opleider, en zeer vriendelijk

Heel fijn en persoonlijk

Mijn rijlessen zijn altijd leuk en gezellig geweest. Serieus bezig zijn maar het ook gezellig maken. Veel persoonlijke aandacht, gewoon helemaal top!!

• Rijopleiding schakelauto

Super fijne manier van lesgeven!

Ik heb heel fijn les gekregen! Duidelijke uitleg en altijd gezellig!

• Rijopleiding schakelauto

Precies wat je van een rijschool verwacht

Goede begleiding en gezellig, gewoon precies zoals je zou verwachten bij een rijschool. Wel lang moeten wachten door de grote wachtrij.

• Rijopleiding schakelauto

Alles wat je verwacht van een rijschool

Goede begleiding en gezellig. Eigenlijk alles wat je verwacht van een goede rijschool. Alleen erg lang meten wachten totdat ik kon beginnen door de lange wachtrij.

Zeer goede begeleiding

Zeer goede begleiding, gezellig, eigenlijk alles wat je zoekt voor een rijles. Alleen een beetje lang moeten wachten tot ik mocht beginnen door de lange wachtrij.

Fijne rijschool

Na onpersoonlijk contact met een concurrent rijschool ben ik via internet gaan zoeken naar een andere rijschool in de regio. Zodoende kwam ik gelukkig bij Van Ginkel Drive terecht voor het halen van m’n aanhangerrijbewijs. Vanwege een aantal vragen heb ik telefonisch contact gezocht en werd ik direct netjes te woord gestaan. Bij Van Ginkel staat persoonlijk contact nog wel hoog. De manier van lesgeven is erg fijn en moeilijke situaties worden tijdens de les meteen geëvalueerd. Alle benodigde info voor het behalen van het BE rijbewijs wordt tijdens de les besproken, maar is thuis ook nog rustig na te lezen. Ik zou Van Ginkel zeker aanraden.

• Rijopleiding E achter B

Veel geleerd in een korte tijd

Goed en duidelijke uitleg, nooit met tegen zin de auto in gestapt was altijd gezellig.

• Rijopleiding schakelauto

Gezellig maar effectief :)

Ik heb met super veel plezier bij Etienne gereden! Hij weet veel te vertellen over van alles en nog wat, maar kan daarbij ook echt goed lesgeven. Hij zorgt er goed voor dat je niet alleen maar binnen het dorp kan rijden, maar neemt je als je dat wil ook goed mee naar moeilijkere situaties en ook een grote stad als Amsterdam. Dus als je ECHT goed wil autorijden zou ik zeker bij Etienne gaan lessen!

• Rijopleiding schakelauto

Ik heb op een hele fijne en rustige manier mijn rijbewijs kunnen halen

En instructeur de altijd voor je klaar staat en bereid is om je dingen te leren zodat je zo snel en goed mogelijk je rijbewijs kan halen.

• Rijopleiding schakelauto

Een hele fijne rijschool.

Super vriendelijke instructeurs die je goed voorbereiden op het examen, maar ook op het rijden daarna. Je rijdt vaak naar nieuw plekken zodat je goed om leert gaan met onbekende situaties.

Vosholstraat 42 2461AD Ter aar

Over Van Ginkel Drive

Goed leren autorijden, daar gaat het om. Bij Van Ginkel Drive ben je van harte welkom om dit te leren.