Professionele rijschool met goede rijinstructeurs!

De lessen bij Etienne waren leerzaam, maar vooral ook gezellig wat ikzelf altijd erg belangrijk vind. Van tevoren kon ik zeggen waar ik moeite mee had of nog extra wilde oefenen en daarop werd de les gebaseerd. Dit zorgde voor persoonlijke begeleiding. De gezelligheid en de leuke gesprekken ga ik toch wel missen! Nogmaals bedankt voor de rijlessen en de persoonlijke leermomenten.

• Rijopleiding schakelauto

Bijna jammer dat ik in een keer ben geslaagd!

Hele fijne ervaring met Etienne. Goede, duidelijke en vooral persoonlijke lessen. Je bent zeker geen ‘nummertje’, en er word echt samen gekeken naar wat voor jou persoonlijk belangrijk is, en hoe de lessen daar vervolgens het beste op kunnen aansluiten. Ook word je goed begeleid van theorie halen/plannen tot rijbewijs aanvragen. Zo gezellig gehad in de auto dat ik het bijna jammer vind dat ik in een keer ben geslaagd! Zeer zeker aan te raden! Nogmaals dank!

Gezellig!

Leuke rijlessen & gezellige sfeer in de auto!

• Rijopleiding schakelauto

Uitstekende rijschool zeer aan te raden

Een hele rustige en kundige instructeur met nette voertuigen zeker aan te raden.

Professionele begeleiding

Goede instructeurs en professionele begeleding ben vandaag in 1x geslaagd door middel van deze rijschool. Echt een aanrader!

• Rijopleiding schakelauto

Goede duidelijke instructeur, betrekt ook theoretische stof bij de lessen, heel persoonlijk

Ik heb goede ervaringen met dit bedrijf, zeer goede lessen, behandelt alles, niet alleen het nodige

• Rijopleiding schakelauto

Relaxed, rustig en gezellig.

Ik heb bij Gijs les gekregen en kan het niet anders omschrijven dan een positieve ervaring. Gijs heeft een rustige en positieve houding en past zijn feedback aan, aan de gene die tegenover hem zit. Ik heb naast de spanningen voor de eerste les of het examen heb ik geen last gehad van onrustigheid in de auto, door de manier waarop Gijs les geeft. Het is 100% een aanrader om te gaan lessen bij Van Ginkel.

• Rijopleiding schakelauto

Ontspannen, persoonlijke en veilige leeromgeving!

Mijn Rijopleiding bij Van Ginkel Drive heb ik als ontzettend positief ervaren! Etienne geeft op een hele ontspannen en prettige manier les! Ik heb bij hem mijn BE rijbewijs gehaald en door zijn kundigheid, ervaring en tips&tricks in een keer geslaagd! Van Ginkel Drive beschikt over prachtige en comfortabel uitgeruste lesauto's en overzichtelijk en duidelijke beschreven theorie mappen om het leertraject zo eenvoudig mogelijk te maken! Kortom ontzettend positieve ervaring en 5 dikke vette sterren voor Van Ginkel Drive!

• Rijopleiding E achter B, Maatwerk

Mega fijne ervaring met goede begeleiding!

De instructeur was altijd optijd bij mij thuis. Verder was de begeleiding tijdens de lessen van goede kwaliteit en was er een rustige, maar vooral fijne sfeer met goede tips!

• Rijopleiding schakelauto

Goede rijlessen van een leuke en gezellige instructeur.

Leuke rijlessen met goede en duidelijke uitleg.

• Rijopleiding schakelauto

Goede gezellige rijlessen waarbij tips en tricks worden gegeven die jou persoonlijk echt helpen met rijden.

Heel erg goed

Rustife begeleiding. Niet streng en blijft rustig als je iets fout doet. Vond het heel erg prettig en goeie begeleiding tot het examen.

Top rijschool!

Een hele gezellige en leuke rijschool. Ik heb veel geleerd over hoe je het beste en veilig leert rijden. Hele leuke ervaring en veel plezier gehad! En alles in 1 keer gehaald.

• Rijopleiding schakelauto

Goeie en duidelijke lessen gehad

Zeker een aanrader.veel tips gekregen

Goed geregeld allemaal!

Een vakman

Bij van Ginkel heb je te maken met een vakman. Hij leeft zich in in zijn leerling en past zich daarbij aan aan hetgeen wat hij nodig heeft. En dat zorgt voor een ontspannen sfeer in de auto waardoor de leerling zich op zijn of gemak voelt.

• Rijopleiding E achter B

Een instructeur met passie voor het vak.

Ik ben goed geholpen met het halen van mijn Aanhangerrijbewijs (BE). Les gekregen op wijze die bij mij past.

Fijne rijlessen.

Hele fijne rijlessen gehad met Gijs. Goede begeleiding en hele gezellige uurtjes in de auto, veel geleerd. Uitstekende Rijschool.

• Rijopleiding schakelauto

Goede bedrijf,en top een voor rijbewijs te leren.

Deze rijschool is heel erg fijn om van te leren,goede lessen en goede auto's om in te rijden.de mensen die daar werken en les geven zijn tof.echt een aanrader

• Rijopleiding schakelauto

Het was altijd er gezellig en lessen waren van goede kwiteit

Ik heb het altijd erg gezellig in de auto en heb het erg naar mijn zin gehad. Alles werd altijd duidelijk verteld en af en toe voorgedaan zodat je het meteen snapte en toe kon passen. Het was een leuke en goede ervaring die ik kan afstrepen.

Super lessen!!!!

Super leuke en gezellige lessen bij gijs gehad! Veel variatie van routes en lessen. Veel aan gehad en in 1 keer geslaagd!!!

Erf fijne ervaring

Na eerst een aantal jaar bij een andere rijschool les te hebben gehad, ben ik toch over gestapt naar van ginkel. DIt was een erg fijne ervaring en ik heb in een korte tijd echt veel geleerd, en zoals Etienne dit zei, puin geruimd. De methode was fijn en het was gezellig in de auto.

• Rijopleiding schakelauto

Goede aanwijzingen en heel fijn het privéles dat je krijgt

Heel fijn, het privéles dat je krijgt is heel fijn dat het echt 1 op 1 is zodat je echt tips krijgt waaraan je kan werken. Blijft heel rustig als je paar keer iets niet doet of snapt en blijft oefenen totdat je het goed kan. Je kan ook zelf aangeven wat je lastig vind zodat je daarop extra kan oefenen

• Rijopleiding schakelauto

Heel top goede les stijl fijn gevoel in de auto

Heel fijn, zat met een lekker gevoel in de auto goede klik met de rij instructeur.

• Rijopleiding schakelauto

Super leuke, leerzame lessen!

Ik keek altijd uit naar de rijlessen. De lessen waren leuk, leerzaam en gevarieerd. Goede uitleg met voorbeelden waardoor je situaties beter kan begrijpen. Enthousiaste instructeurs!

Over Van Ginkel Drive

Goed leren autorijden, daar gaat het om. Bij Van Ginkel Drive ben je van harte welkom om dit te leren.