Vriendelijk en goede service

Al jaren onze favoriete garage , worden altijd naar behoren geholpen en hopen nog jaren klant te blijven.

Erg vakkundig en behulpzaam!

Hele fijne garage waar ook bij onverwachte vragen altijd tijd voor je wordt gemaakt. Ik ben al jaren erg tevreden.

Altijd klantvriendelijk

Al zi kang deze garage bestaat zijn we altijd heel tevreden over de manier waarop en de snelheid en vakkundigheid van de jongens

Geweldige service en reparatie,s

Ga voor service en reparatie,s naar de Man Dan heb je waar voor je geld en een veilige en betrouwbare auto

100% betrouwbaar en altijd beschikbaar om snel te helpen indien nodig

Ondanks drukke werkplaats zijn monteurs bereid om even hun werkschema aan te passen als iemand nodig snel geholpen moet worden.

Gewoon super

Prima bedrijf, eerlijk en zeer klantvriendelijk met redelijke prijzen en een extra service in ons geval, onze auto wordt na garage bezoek netjes bij mijn moeder neer gezet zodat wij de auto makkelijk kunnen ophalen

Doen er alles aan om het probleem op te lossen.

Klantgericht deskundig en niet duur!

Jarenlang goed geholpen

Altijd vriendelijk geholpen

Snel geholpen

Geweldige service

Prima geholpen met reparatie zonder dat ik klant was. Gelijk afspraak gemaakt voor onderhoud beurt en apk. Melding gekregen over wat vervangen moest worden. Alles geheel volgens afspraak afgehandeld.

Fijne service!

De eerste keer bij deze garage,altijd even spannend.Moest voor mijn A.P.K.en een kleine beurt,werd daar netjes over gebeld toen bleek dat er toch wel wat dingen vervangen moesten worden.Ze probeerden het zo snel mogelijk te maken omdat ze begrepen dat ik mn auto dagelijks nodig heb voor mijn werk.Top! Nadat ik de auto had teruggekregen en bleek dat ik nog steeds een 'rare' rammel hoorde hebben ze dit ook netjes verholpen.Ook ben ik daarna ontzettend fijn geholpen toen bleek dat er een schroef in mijn band zat,ze hebben die band vakkundig en snel voor mij gereapareerd.

Zo als altijd geweldig

Alles naar wens. Goede service en vriendelijk personeel.

GOEDE ERVARING

NOOIT KLACHTEN GEHAD , KLANTVRIENDELIJK NIKS , TEVEEL

Top bedrijf

Hier staat de klant nog centraal. Fijne mensen en goede kwaliteit van werk.

Prima service, prijstechnisch gezien geen verschil meer met dealer

Service is altijd perfect

Ze doen wat ze beloven

Hele aardige en behulpzame mensen.

Een heel fijn bedrijf met ontzettend aardige mensen, die ook heel goed werk verzetten en het heel goed doen.

goed.

wat je vraag word gedaan.

Alles om de klant tevreden te stellen

Niets is teveel gevraagd!

Duidelijke informatie en vakkundig uitvoering

Tijdens de uitvoering van het onderhoud goede communicatie over de voortgang.

Alles ok

Alles ok

De Man biedt goede service en kwaliteit.

Ik ben een zeer tevreden klant.

Snelle en vriendelijke service

Voor kleine klussen staan ze direct klaar. voor grotere storingen duurt het net als elders iets langer maar wordt je goed en vriendelijk op de hoogte gehouden van de situatie.

Vakkundig, vriendelijk, eerlijk

Eerlijk vakkundig en vriendelijk al meer dan 30 klant