Prima dorps garage

Al vele jaren klant met verschillende merken auto’s, nieuwe of wat oudere modellen. Nog nooit een negatieve ervaring gehad. Er wordt duidelijk gecommuniceerd en overlegd wat wel of niet gedaan moet worden.

Keurige garage en altijd volgens afspraak.

Een hele nette garage, vriendelijke mensen en altijd goed geholpen.

Auto wordt opgehaald en netjes terug gebracht.

Altijd goede service

Word er altijd goed geholpen. Fijne sfeer ook.

Altijd heel tevreden

Vanaf het begin heel goed geholpen

Fijn contact en goede service

Meer dan tevreden

het is wachten tot de auto weer een beurt nodig heeft zodat je eindelijk weer is langs kan gaan voor een hoop gezelligheid en nodige Kennis ... Top Garage

Keurig en behulpzaam

Wordt netjes geholpen, uitleg gegeven en zeer vriendelijk

Uitstekende service en klantvriendelijkheid

Problemen met je auto worden zodanig uitgezocht dat ze ook daadwerkelijk opgelost worden. Daarnaast word je altijd heel vriendelijk te woord gestaan. Al met al een prima garage.

Prima bandencentrum

Goed en vlot geholpen

Deze garage wekt vertrouwen bij de klant en maakt dit ook waar.

Zeer positief door de wijze van informeren en afhandelingen.

zeer goed

direct en correct geolpen

Staan altijd voor je klaar.

Vak garage!

Goed geregeld zoals besproken

Nieuwe banden en wielen uitgelijnd en optijd gereed

Ik wordt altijd super goed geholpen

Ik kom er al trouw sinds ik hier ben komen wonen in 2001, dus nu al zo’n 22 jaar, met mijn MX 5. Het team voelt gewoon als vrienden, zo aardig en ze kennen me ook echt. En ik wordt altijd goed geholpen, zou me geen raad weten als ze er ooit mee stoppen. Mijn auto en ik zijn daar in goede handen.

Goed geregeld

Betreft in mijn geval alleen een apk keuring. Alles volgens afspraak verlopen. Dus graag een volgende keer weer!

Zoals je als klant graag geholpen wordt

Een garage , waar je altijd snel , en terzakekundig geholpen wordt. Ik kom al ruim 35 jaar bij deze garage . Kan t iedereen aanraden !

De klantvriendelijkheid is top!!

De klantvriendelijkheid is top!!

Prima garage

De werkzaamheden worden altijd goed uitgevoerd

Prima geholpen

Altijd zeer accuraat, goede service en klantvriendelijk

Vriendelijk en goede service

Al jaren onze favoriete garage , worden altijd naar behoren geholpen en hopen nog jaren klant te blijven.

Erg vakkundig en behulpzaam!

Hele fijne garage waar ook bij onverwachte vragen altijd tijd voor je wordt gemaakt. Ik ben al jaren erg tevreden.

Altijd klantvriendelijk

Al zi kang deze garage bestaat zijn we altijd heel tevreden over de manier waarop en de snelheid en vakkundigheid van de jongens