Prima bedrijf en goede service

Fijne garage

Ik word altijd goed en netjes geholpen. De nieuwe banden waren er al binnen 1 dag.

Fijne en betrouwbare garage

Betrouwbaar, eerlijk, goede service, behulpzaam en fijne mensen.

Super service

Super service weer van garage de Man!

Top garage met aandacht voor de klant

Worden altijd super vriendelijk en snel geholpen. Top garage!

Staan altijd voor je klaar, denken met je mee en fixen de klus snel

Niet eerder zo'n goede dienstverlening ontvangen!

Luisterend oor, tijd maken voor een storing, overleg over de uitvoering, kostenbewust en vriendelijke behandeling.

goede ervaring als nieuwe klant

op aanraden van een ANWB-monteur mij tot uw bedrijf gewend voor een grote beurt/APK/vervanging distributieriem. Dit omdat ik na reperatie van mijn auto door het bedrijf waar ik al jaren klant was de volgende dag met pech c.q. herhaling eerdere klacht geconfronteerd werd en in Rotterdam stilstond. Extra vervelend omdat dit speelde in in het tijdperk dat omrijden via de Kiltunnel nodig was om thuis te komen. Uw bedrijf stond goed bekend werd mij gezegd.

Prima garagebedrijf

Staan altijd voor je klaar.

kundig, betrouwbaar en vriendelijk

Heel erg kundig, denkt met je mee. Geeft goed duidelijk advies. En zeer vriendelijk.

Klantvriendelijke zeer goede service

Klantvriendelijke zeer goede service

Altijd vriendelijk en komen hún afspraken na.

Het onderdeel wat nodig was voor mijn auto, dezelfde dag erop gezet en einde middag stond de auto weer klaar.

Een prima garage.

Wordt altijd goed geholpen zowel door de mensen achter de balie als in werkplaats. In een woord TOP.

Prettig garagebedrijf!

Heel fijn garagebedrijf met vriendelijk personeel. Kijken goed naar de auto en geven goed advies.

Kom er al jaren

TOP garage!

Al jaren komen wij bij Garagebedrijf de Man. Het is een TOP garage met vakkundig personeel, zij transparant zijn en eerlijke prijzen worden gehanteerd. Nog een echte "ons kent ons"garage.

Prima en zeer ervaren mensen.

Ik ben al jaren klant en heb nog nooit iets negatief, ze staan altijd direct klaar voor advies en als het lukt proberen ze bij problemen direct te handelen. Top Bedrijf.

Geweldige service

Vriendelijke mensen en staan altijd voor je klaar.

Zeer behulpzaam en klantvriendelijk

Bij garage de man word ik als klant altijd goed en eerlijk geholpen. Iedereen die daar werkt is klantgericht en er wordt altijd gezocht naar een manier om je als klant snel en goed te helpen. En niet te vergeten word je auto ook technisch gezien goed gerepareerd!

Al jaren mijn vertrouwde garage

Garage de man staat voor prima werk en uitstekende service!!

Top garage

Vriendelijk en vakkundig personeel.

Vriendelijk en vakkundig werk

Ik had snelle hulp met mijn bedrijfsauto nodig. Ze nemen de tijd en zorgen dat je weer veilig de weg op kan.

Dit garagebedrijf levert een prima service tegen een redelijke prijs.

Sinds februari 2023 heb ik mijn GOLF uit 1999 aangeboden voor: - reparatie wielsensor ABS - reparatie schakelsysteem versnelling - APK keuring Alle werkzaamheden werden snel en vakkundig uitgevoerd.