• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Garage de Man is een lokale merk onafhankelijke garage. Sinds we in het dorp wonen zijn we klant bij deze garage. Ik kan niet anders zeggen dan dat de service super is. Geen moeite te veel om het goed te doen. Altijd ruimte om je te helpen. Prijs kwaliteit verhouding is prima. Ik kan me niet voorstellen naar een andere garage te gaan.
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele goede ervaringen.\r\nAltijd een vriendelijk woord en er wordt direct naar je probleem gekeken.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Dit bedrijf is zeer klantvriendelijk. De reparaties en het onderhoud van onze auto wordt vakkundig uitgevoerd

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Naar ons idee worden we altijd zo snel mogelijk geholpen en er wordt altijd eerst gebeld als er hogere kosten mee gemoeid zijn dan afgesproken is. Wij hebben vertrouwen in garage de Man.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijn bedrijf.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk. Luisteren goed. Kommen afspraken stop na.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al meer dan 30 jaar goede ervaringen mee.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer hoog service niveau. Hulpvaardig.fijn personeel. Top

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd zeer tevreden goede service en persoonlijke aandacht