indien nodig wordt je op de hoogte gehouden

Betrouwbare garage waar ik al jaren klant ben

APK en kleine beurt prima uitgevoerd. Redelijke prijzen.

Wij hebben tot nog toe goede ervaringen met uw bedrijf.

Ondanks de goede ervaringen die wij met uw bedrijf hebben heb ik toch een kritische noot. Namelijk als wij de auto brengen voor onderhoud of reparatie dan vragen wij of het mogelijk is om ons vooraf een indicatie te geven van de te verwachten kosten. En ook dat we gebeld worden als de auto klaar is. Het is vervelend als op deze punten de afspraken niet gevold worden.

Wij komen al 33 jaren tot volle tevredenheid bij De Man.

Bovengenoemde zin zegt al genoeg. Zeer vakbekwaam. Men kent de auto's door en door. Een prijsopgave van een reparatie klopt altijd. Kortom een uitstekende garage

Betrouwbaar, klantgericht, vakmanschap

Ben al jaren klant bij garage de man. Ze hebben me tot op de dag van vandaag altijd goed geholpen en goed werk afgeleverd! Het is een betrouwbare garage met kundige monteurs. Een bedrijf die je in deze branche niet vaak zal tegenkomen. Gelukkig bestaan ze nog!

Altijd snelle service en vriendelijke mensen

Onder begeleiding van ANWB naar garage gereden, binnen een paar dagen was het mankement verholpen. Het was heel druk maar mijn auto is toch tussendoor gerepareerd. Waarvoor hartelijk dank.

Uitstekende service

Uitstekend vakmanschap en service

Altijd goede service en vooral belangrijk: EERLIJK!

perfecte service

Prima en vlotte afhandeling van keuring en bandenwissel

Heel goede garage

Heel goede garage. Heel erg tevreden over reparaties, overleg bij eventueel te vervangen onderdelen, telefonisch contact, enz. Top!

Vakkundig en betrouwbaar

Ik kan Bandenservice & Garagebedrijf A. de Man & Zn aanbevelen. Het is een deskundig en betrouwbaar adres tegen redelijke prijzen. Als je iets hebt, volgt er een snelle eerste diagnose onder het mom van "Rijd 'm maar naar binnen"

Fijne garage

Altijd klant vriendelijk

Goede service met ook nog een smile

Goed advies, snelle service, gemoedelijke sfeer.

Je wordt er prima geholpen.

Ik kom al jaren bij deze garage,je wordt er netjes geholpen.

Kan met een vraag altijd langskomen en problemen worden als het enigszins mogelijk is direct verholpen.

Goede en eerlijke service

Garagebedrijf de Man staat al tientallen jaren voor ons klaar om ons veilig op weg te helpen. Niets anders dan lof.

Staan altijd voor je klaar

Vakmanschap en zoeken altijd naar zo voordelige financieel en technisch verantwoorde oplossingen

Perfect!

Prima service voor een prima prijs

Deskundig, oprecht en gezellig.

Mijn vrouw en ik zijn inmiddels al jarenlang klanten. Afgelopen week bleek er een voorlampje kapot, even langsrijden, lampje vervangen. Nog een vraag gesteld over een schadeherstelbedrijf. Daarnaast nog even een paar ‘gekscherende’ opmerkingen en daar gingen mijn vrouw en ik weer. Heb altijd het gevoel dat er goed wordt geluisterd en er wordt meegedacht, vanuit de klant. Personeel is deskundig en prettig in de omgang. Door de jaren heen hebben we vrienden en bekenden verteld over onze tevredenheid en ook wel geadviseerd om juist ook naar dit bedrijf te gaan. Het leven in een dorp maakt dit extra prettig. Dichtbij en goed. Vanavond nog een rondje op de fiets gemaakt met onze zoons en toen kwamen we werknemer Bert tegen. Geeft een extra prettige gevoel van herkenning.

helemaal top

ik ben erg blij met garage de Man. ze staan altijd voor me klaar helpen direct. ze kunnen alle onderhoud en reparaties aan dat kun je zie aan dat mijn auto's blijven rijden zonder storingen en dus alle benodigde onderhoud krijgen voor wat nodig is. ik breng er de auto van af nieuw de eerste beurt omdat ik hier meer vertrouwen heb dan menig dealer. het onmogelijke gebeurt soms direct.

Mijn ervaring met garage de Man is tot nu toe steeds uitstekend geweest.

Je wordt door het team van garage de Man altijd correct behandeld, voorkomend en beleefd maar vooral erg behulpzaam. Ik ben blij dat ik onze auto’s in onderhoud hebben bij de Man. Mvrgr., H. Landheer

Alles prima geregeld!

Prima!

Altijd goede service, en heel vriendelijk

Fantastisch bedrijf

Staan altijd voor je klaar. Doen wat ze kunnen. Geven mijns inziens altijd een eerlijk advies. Vriendelijkheid staat in top!

Staat altijd voor je klaar!

Al jaren een betrouwbare garage!