alleen maar positieve ervaringen

positief

Top garage!

Al jarenlang komen we met 2 auto's bij De Man, altijd top service! Ook als er tussendoor een kleine reparatie nodig is, staan de mannen altijd klaar!

Helemaal top

Wordt altijd vriendelijk en kundig geholpen

Eerlijk en correct. Geen verassingen , iets duurder als de beunhazen maar je weet wel waar je aan toe bent en dat je waar krijgt voor je geld. Dus in principe ben je goedkoper uit. Fijne service , voor mij geen andere garage meer !

Prima! Goede service en duidelijk in wat ze doen. Maken afspraken waar!

Heel prettig

De omgang is goed en snel en de mensen zijn ook vrolijk.

De omgang is goed en snel en de mensen zijn ook vrolijk.

Altijd fijn en goed geholpen

Goed bedrijf. Ben zeer tevreden over de service

Waar service nog heel gewoon is.

HET banden adres in de Hoekschewaard

Om het service niveau zolang op een hoog niveau te houden heb je een speciaal team nodig. Heerlijk om hier is je banden te laten vertroetelen

vakbekwaam. Snelle service ook bij een acuut probleem aan de auto. prettige sfeer, uiterst vriendelijke en vakkundige mensen.

Prima service dicht bij huis

Prima service voor mij op loopafstand. Al met diverse auto's geweest en het bevalt uitstekend.

Goed vakkundig en vriendelijk personeel

Diverse keren bij de garage geweest voor kleine reparaties altijd goed en vriendelijk te woord gestaan en geholpen al met al een goede garage waar je van op aan kunt.

Fijn lokaal bedrijf om mee samen te werken

Al jaren lang een typisch voorbeeld van een kleinschalig lokaal bedrijf waar je met alle vragen terecht kunt over je auto. Ga zo door.

Altijd goed

Een fijne garage. Staan altijd voor je klaar

Geweldige service

Staan altijd voor je klaar!

Goede garage.

De auto gebracht voor olie verversen en filter. Ik kon er op wachten en alles ging prima. Later de auto apk laten keuren en alles verliep goed. Vriendelijk personeel en ik ga hier vaker terugkomen.

Fantastische service

Ik kom hier vaker voor mijn APK, onderhoudsbeurt of andere dingen en ik word altijd ontzettend goed geholpen. Iedereen is heel erg vriendelijk en denken altijd met je mee. Ze houden je goed op de hoogte. Kortom een top bedrijf!

ontzorgt

Nette service en tegen acceptabele prijzen.

Eerste keer Top

Leenauto mee, op tijd geïnformeerd en niet te duur

Vakkundig, vriendelijk en coulant

Goede wijn behoeft geen krans. Het gewoon een steengoed garagebedrijf

Al vele jaren een vertrouwd adres!

Altijd eerlijk over kosten en de service is uitstekend!

Toppie

Goede service! Je kan altijd terecht met vragen en wordt snel geholpen.

leveren goed werk en zijn vriendelijk

Staan altijd klaar voor de klant

Burgemeester de zeeuwstraat 88 a

3281AK Numansdorp