Super goede service

Staan altijd voor mij klaar,

Zoals altijd, prima!

Klantgericht. Punctueel.

Klantgericht. Punctueel.

Super service!

Na een pechgeval kon ik direct terecht. De auto was binnen een dag weer klaar.

Eén zin ? één woord is al voldoende: perfect

Wij komen al ruim 30 jaar bij garage de Man Het personeel is zeer kundig, elk probleem wordt opgelost Bovendien zijn het , net als ondergetekende, liefhebbers van auto's En dat alles tegen een keurig tarief

Betrouwbaar, Service en kwaliteit

Ik ben al jaren klant om de eenvoudige reden dat ze heel erg betrouwbaar zijn. Alles wordt overlegd, ze denken goed mee en proberen niet het onderste uit de kan te halen. Monteurs zijn zeer vakbekwaam. Service van een hoog niveau. Je kan met een probleem altijd langskomen en er wordt direct gekeken naar een oplossing. Met andere woorden ik ben super tevreden

Flexibele en betrouwbare garage

Brede kennis van merken. Open en eerlijke communicatie.

Goede service!

Goede service, geen minpunten

Betrouwbare goede garage

Ik ben al jaren klant bij garage de man. Tot op de dag van vandaag hebben ze me altijd perfect geholpen.

Fijne vakgarage

Je wordt altijd deskundig geholpen, afspraak is afspraak. Garage die met je meedenkt.

Betrouwbare garage! Mensen met kennis!

Goeie garage, als je pech hebt en je wordt gelijk geholpen dan doe je het in mijn ogen prima!

Zoals gewend : snelle vakkundige service

Zoals ik gewend ben weer snel en vakkundig geholpen.

Ik ben blij met een kleine garage in eigen dorp, en goede service.

Prima !

Betrouwbaar en adquaat

Vanaf medio jaren 80 ons adres voor zomer-en winterbanden

Vriendelijje gezelligheid

Altijd snel en vriendelijk geholpen. Ook geven ze van te voren een prijsopgave wordt het anders dan bellen ze je op.

Helemaal TOPPIEEEEEEEE

vertrouwd ...gezellig ...houden zich aan afspraken ...en bovenal 'alway's Smiling' .... ik ben gewoon een Happy Klant .... Love You All....Hihi ...xxx R

Nette goeie service

Altijd alles keurig geregeld

Service en klantgerichtheid staan hoog in het vaandel!

Mijn ervaringen tot nu toe met firma de Man zijn erg goed. Altijd vriendelijk en altijd een luisterend oor. Indien er een gaatje wordt gevonden om je (auto)probleem op te kunnen lossen, zal die worden gebruikt. Contact met de monteurs vooraf en tijdens een reparatie is erg prettig, geeft ook vertrouwen. Mvrgr., H. Landheer

Goede service, duidelijke afspraken en weten waar je aan toe bent !

De prijsopgave voordat aan de reparatie begonnen wordt waardeer ik enorm! Ook altijd bereid om net een stapje extra voor de klant te doen. De laatste tijd is het wel nodig om ruim van tevoren je afspraak te maken.

Positief

De dames en heren staan altijd klaar om snel te helpen. Ook als er een onverwacht probleem is wordt het met veel kennis en vakbekwaam opgelost. Het gebruikelijke onderhoud gebeurt keurig volgens afspraak en voor een redelijke prijs. En dat alles in een goede sfeer.

Geweldige zaak

Staan altijd voor je klaar. Geven eerlijk advies. Proberen niet zoveel mogelijk aan je te verdienen! Fijne mensen!

Positieve indruk en ontvangst

Toegankelijk en open ontvangen op een relaxte wijze, terwijl de garage zelf een professionele uitstraling heeft .

Fijn en vertrouwd adres

Altijd volgens afspraak netjes geholpen.

prima geholpen

mijn kapotte voorlamp kon meteen vervangen worden, heel fijn!

Top service, betrokken medewerkers, men denkt mee met klant.

Ik kom er al jaren advies is helemaal top. Er werken betrokken medewerkers. Afspraak is afspraak.