Prima.

Prima service en gereedmelding van mijn auto.

Altijd goed

Altijd wordt er vakwerk afgeleverd

Uitstekend bedrijf.

We komen hier al jaren met meerdere auto's. Goede service, er wordt meegedacht en als je tussendoor met iets komt, maken ze altijd ruimte. Ik kan ze zeker aanraden.

geweldig, great

Ik kom al 47 a 48 jaar bij het bedrijf Bandenservice & Garagebedrijf A. de Man & Zn. en de service is nog steeds zoals 47 a 48 jaar geleden. Meer dan uitstekend en vriendelijke, vakkundige mensen. Goede voorlichting m.b.t. hetgeen gedaan moet worden. Men neemt hier nog de tijd voor de klant en afgesproken items worden ook nagekomen. Indien mogelijk verricht men ook nog extra werk op de datum van de afspraak.

Prima garage

Je word er altijd goed geholpen en hebben altijd tijd voor je als je tussendoor voor bijvoorbeeld een nieuw lampje komt

Altijd correct geholpen met het juiste advies.

Vakkundig met oog voor de klant en zijn portemonnee.

Altijd goede service

Vriendelijke mensen, betrouwbaar bedrijf

Perfect bedrijf in alle opzichten

Personeel is zeer deskundig, vriendelijk, behulpzaam. Eigenaar en zijn echtgenoot creëren een perfecte werksfeer, waardoor ook het andere personeel altijd vriendelijk en behulpzaam is. Iedereen heeft plezier in zijn werk en in de omgang met klanten. Altijd maakt de eigenaar even tijd vrij om iets uit te leggen, hoe druk het ook is.

Prima bedrijf en goede service

Fijne garage

Ik word altijd goed en netjes geholpen. De nieuwe banden waren er al binnen 1 dag.

Fijne en betrouwbare garage

Betrouwbaar, eerlijk, goede service, behulpzaam en fijne mensen.

Super service

Super service weer van garage de Man!

Top garage met aandacht voor de klant

Worden altijd super vriendelijk en snel geholpen. Top garage!

Super!

Staan altijd voor je klaar, denken met je mee en fixen de klus snel

Niet eerder zo'n goede dienstverlening ontvangen!

Luisterend oor, tijd maken voor een storing, overleg over de uitvoering, kostenbewust en vriendelijke behandeling.

goede ervaring als nieuwe klant

op aanraden van een ANWB-monteur mij tot uw bedrijf gewend voor een grote beurt/APK/vervanging distributieriem. Dit omdat ik na reperatie van mijn auto door het bedrijf waar ik al jaren klant was de volgende dag met pech c.q. herhaling eerdere klacht geconfronteerd werd en in Rotterdam stilstond. Extra vervelend omdat dit speelde in in het tijdperk dat omrijden via de Kiltunnel nodig was om thuis te komen. Uw bedrijf stond goed bekend werd mij gezegd.

Prima garagebedrijf

Staan altijd voor je klaar.

kundig, betrouwbaar en vriendelijk

Heel erg kundig, denkt met je mee. Geeft goed duidelijk advies. En zeer vriendelijk.

Klantvriendelijke zeer goede service

Klantvriendelijke zeer goede service

Altijd vriendelijk en komen hún afspraken na.

Het onderdeel wat nodig was voor mijn auto, dezelfde dag erop gezet en einde middag stond de auto weer klaar.

Een prima garage.

Wordt altijd goed geholpen zowel door de mensen achter de balie als in werkplaats. In een woord TOP.

Prettig garagebedrijf!

Heel fijn garagebedrijf met vriendelijk personeel. Kijken goed naar de auto en geven goed advies.

Kom er al jaren

Bedrijfsgegevens

Burgemeester de zeeuwstraat 88 a

3281AK Numansdorp

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.