Bijzonder service gericht.

Inmiddels al langere tijd ervaring met dit bedrijf. Service en klantvriendelijkheid staan op hoog niveau. Tio!

altijd tevreden over de reparatie

word altijd correct geholpen en vriendelijk te woord gestaan.

Komen afspraak na, top service

Positief, goede monteur,s werken netjes:):):)

Een Fijne Garage.

Ik ben blij met deze garage, je wordt snel geholpen, er is altijd telefonisch overleg over reparatie en kosten, personeel is heel vriendelijk, ik ben dus zeer tevreden!!

fijne en betrouwbare garage

fijne en betrouwbare garage

Prima Service

klantvriendelijk, goede service

Zoals altijd prima geholpen.

Geen toevoegingen. Zie opmerking hiervoor.

Zeer goede en betrouwbare service

Zeer goede en betrouwbare service

fijn bedrijf

Fijn kundig bedrijf met behulpzame medewerkers, Staan altijd voor je klaar. top service

Een betrouwbare garage met medewerkers die je altijd proberen te helpen.

Prima garage, betrouwbaar en behulpzaam.

Fijne garage. Staan altijd voor je klaar.

Professionele service

Prettige en vriendelijke ontvangst, goede service. Altijd bereid om te helpen waar mogelijk.

Snel en netjes geholpen

Kon dezelfde middag terecht met mn lekke band. Zelfs na sluitingstijd!

in 1 woord Prima!

altijd kan men lang komen, en wordt er een oplossing gezocht voor een eventueel probleem. er wordt dan iemand vrij gemaakt om de klacht te bekijken. Vorig jaar kerst(2019) werd mijn auto op eerste Kerstdag omgewisseld voor een leenauto, omdat men het "niet vertrouwde"om nog door te rijden . Dat is nog eens service!

Perfecte vak garage voor elk merk, geen probleem is te groot en wordt altijd vakkundig

geen probleem is te groot en wordt altijd vakkundig opgelost! :-)

Dit bedrijf is betrouwbaar, behulpzaam, vakkundig en je wordt er snel en vriendelijk geholpen.

Heb een goede gespecificeerde nota ontvangen na een grote beurt en APK keuring, keurig!

Goede service, aardige mensen

Deze garage kan ik van harte aanbevelen. Goede service, aardige mensen en betrouwbaar!

Gewoon prima hoor.

Ik kom er al een tijd en het bevalt prima.

Altijd goed.

Bij deze garage heb je een goed gevoel, een vak-garage met eerlijke mensen.

Altijd behulpzaam en vriendelijk

Super service!

Doen echt alleen wat echt nodig is en omdat ik ms heb zetten ze de auto als ie klaar is netjes bij mn moeder voor de deur zodat ik de auto op kan halen wanneer mij het beste uitkomt

Goede garage

Wordt altijd goed en eerlijk geholpen en is er iets bellen ze van te voren

fantastisch bedrijf, eerlijk en betrouwbaar!

in een woord geweldig. Bij bijzonderheden altijd eerst overleg, zodat je nooit tegen een financiële tegenvaller aan loopt.