• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Dit jaar een supermooie Skoda Octavia bij de heren van Tincan aangeschaft. Dit is een zeer prettige ervaring geweest! Inmiddels rij ik al enkele maanden rond in de voor mij en mijn gezin perfecte auto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super service gehad bij Tincan Auto. Prijs/kwaliteit is zeer goed. Ben erg tevreden over hun deskundigheid en afhandelen van zaken. Ik zal dit bedrijf bij andere aanbevelen, en heb dit reeds gedaan.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijke mensen. Heel goed geholpen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima autobedrijf! Zeer vriendelijke medewerkers en snelle communicatie, zelfs \'s avonds en in het weekend!!! Als je op zoek bent naar een 2e hands auto neem dan gerust contact met ze op en ervaar zelf dat je met een transparant bedrijf te maken hebt. Afspraak is afspraak bij Tincan, ga zo door mannen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Topervaring \r\nHeeft alles uit de kast getrokken om mij te helpen.\r\nZelfs aangeboden mij naar het strand te brengen en op te halen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb een zeer goede ervaring gehad met Tincan bij de aanschaf van mij Seat ibiza FR. Je wordt altijd vriendelijk te woord gestaan zonder gladde verkooppraatjes. ze komen afspraken na en doen er alles voor om een goede auto af e leveren. al met al een TOP zaak

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede en vriendelijke service!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik dacht dat het in de autobranche alleen nog maar draaide om verkoopvolumes en lage marges die door gladde verkopers door je strot worden geduwd. Een auto kopen via Tincan is een feestje op zich. Een automotive specialist die je echte mobiliteitsbehoeften begrijpt, naar je luistert en daarna met ouderwetse top service ook nog de beste deal realiseert. Fijne mensen met passie voor auto\'s en hart voor hun klanten!\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een absoluut fijne ervaring, Tincan is een bedrijf dat echt met je mee denkt.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel fijn bedrijf! Klant staat op 1. 7 dagen in de week bereikbaar. Goede service en superblij met mijn Mini!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben zeer tevreden met de service en dienstverlening van Tincan. Zij luisteren naar de klantbehoefte en spelen daar goed op in.Goede prijs/kwaliteitsverhouding en een ouderwetse fijne service! \r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer positieve ervaring , vakkundig geholpen met veel uitleg van wat je wil weten van een gebruikte of nieuwe auto kopen . Garantie en servise gaf de doorslag om mijn auto daar te kopen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Tincan gaf ons gelijk een goed gevoel mede door de vriendelijkheid. De eerlijkheid en liefde van het vak staan hoog in het vaandel. Afspraak is ook afspraak. Wat ze zeggen doen ze ook. Dit is zeker een aanrader voor wie een goede 2e hands auto zoekt.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Via ons bedrijf ben ik met Tincan in contact gekomen waarna ik ook privé een auto bij hen heb gekocht. De manier van klantcontact is fantastisch, vertrouwen ten top bij deze partij! Een partij met verstand van vervoer zoekt de auto voor je met de specificaties die jij graag wilt. Nu rij ik met veel plezier in mijn nieuwe Audi met vol vertrouwen dat dit de auto is waar ik nog heel lang van ga genieten, mede mogelijk gemaakt door Tincan. Een dikke aanrader dus!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn ervaring is erg positief. Ik heb namelijk door het advies van Tincan een heel andere auto gekocht dan ik dacht te kopen. Door de check die Tincan uitvoert, heb ik het veel vertrouwen in de gekochte auto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg fijn en compact bedrijf met korte lijnen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De combinatie van uitstekende service, hoge kwaliteit en een eerlijke prijs is geweldig. Het verwachtingspatroon wordt steeds overtroffen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Tijdens mijn zoektocht naar een opvolger van mijn huidige auto in contact gekomen met Tincan Auto en een afspraak gemaakt in ’s Gravenzande. Na een warm onthaal een goed en deskundig advies gekregen, afgestemd op wat ik zocht. Wim en Thomas denken echt mee, zijn geen gladde verkopers maar echt geïnteresseerd en gedreven vanuit liefde voor het vak! Ook belangrijk: afspraken worden netjes nagekomen. Kortom aanrader!