Prettige communicatie en keurige aftersales!

Na een mooie proefrit uiteindelijk overeenstemming bereikt over de aankoop van een prachtige Audi A6. De manier van handelen is buitengewoon prettig. Vriendelijk, transparant en tegelijkertijd duidelijk wat er wel en niet mogelijk is. Na oplevering bleek er na twee weken iets niet in orde met de auto. Zonder enig probleem is dat op een voor mij als koper zeer aangename verholpen. Wederom was de benodigde communicatie snel, helder en to the point. Kortom prettig zaken doen!!

Super ervaring, betrouwbare auto's

Goed geholpen bij Koekoek Automotive, ze hebben naar mijn mening de mooiste auto's op voorraad en je wordt hier super goed geholpen tot dat je je droomauto hebt gevonden!

Zolang ik auto rij kom ik hier al. En koop mijn auto’s ook alleen hier. Altijd makkelijk en goed voor elkaar

Hele goede en nette service

Mooie audi a6 gekocht. Auto is 7 jaar oud maar ziet eruit als nieuw! Service was perfect. Tot het wegwerken van de kleine krasjes door steenslag. Kan niet beter! Tot een volgende keer!

Top geweldige service zeer goed bevallen

Samengevat: - Eerlijk - Transparant - De klant staat op 1 - Draait er niet om heen - Betrokken - Kundig Mijn verhaal: Via internet zag ik een auto staan die beter paste bij onze gewijzigde gezinssituatie. Ik kende Marten K. Koek niet en het zat ook zeker niet in de buurt. Maar contact was prettig en de auto beviel goed. Ik kreeg het gevoel dat zij graag wilden dat ik met een goede auto naar huis ging. Dit waardeer ik enorm! Daardoor kijk ik bij een volgende auto zeker of er een occasion bij Autoservice M. Koekkoek staat. De transparantie ondervond ik al toen ik voor het eerst langs kwam om naar de auto te kijken. We gingen met elkaar in gesprek. Ik vertelde mijn verhaal over de auto en Martijn vertelde eerlijk wat hij er voor kon geven. Geen lange verhalen, geen verkooppraatjes, geen strakke pakken, geen dure panden...gewoon EERLIJK én RECHT DOOR ZEE! Achteraf las ik de missie op hun website. Deze klopt helemaal! Ik kocht een nette Audi A4 avant, complete auto voor een eerlijke prijs. Wellicht tot een volgende auto! Nogmaals ontzettend bedankt voor de service! Aanbevelen? Ja 30-05-2021

Snelle service

De auto op woensdag gekocht en op zaterdag al opgehaald inclusief de gevraagde aanpassingen, gewassen en al. Snelle service en na een week ook een bericht of de auto naar wens is.

Klantgerichte autoliefhebbers!

Zij snappen wat de klant zoekt en handelen er ook echt na vanaf het begin tot eind. Vakkundig, prettig contact en oprechte interesse!

Voelde heel prettig om een auto te kopen.

Voelde bij binnenkomst gelijk goed.Een heel ontspannen sfeer en ook heel gemoedelijk. Je krijgt genoeg tijd om de auto te bekijken en ook voor de proefrit.En heel belangrijk er wordt niks opgedrongen zoals dat bij andere vaak gebeurt.Zullen het bedrijf zeker aanbevelen.

Goed bedrijf, vriendelijk en altijd bereikbaar.

We zijn super fijn geholpen, een fijne onderhandeling, vriendelijke mensen, ze hebben onze nieuwe auto keurig afgeleverd Onze dank hiervoor Groetjes van fam. Dijkstra

Snelle en duidelijke communicatie. Na het sluiten van de deal werd de auto binnen 2 dagen klaar gemaakt voor verkoop en afgeleverd. Nogmaals bedankt voor de snelle service!

Goed contact en heldere communicatie.

Bij interesse in een occasion netjes te woord gestaan. Heldere communicatie over de occasion. En afspraken goed nagekomen.

Volop vertrouwen

Via de vriend van mijn dochter, Eloy, die ook monteur is bij dit mooie bedrijf, vroeg ik of zij voor mij een Toyota Auris Sport Touring beschikbaar hadden. Binnen no time gingen zij aan de slag en kwamen heel snel met een auto uit 2015. Net even een nieuwer model met veel luxe, zo uit de lease. Hoewel wat boven mijn budget...(hopelijk brengt mijn oude Volvo V50 nog een deel terug in de spaarpot...) heb ik toch niet lang nagedacht. Ik kreeg een maand garantie, een nieuwe APK en de auto werd met een beurt afgeleverd. Los van het voordeel dat ik genoot...weet ik dat dit bedrijf meegaat met de tijd, innovatief is en investeert in bedrijf en het personeel wat er werkt. Een jong en dynamisch bedrijf. Snel, open en eerlijk, ook wel zakelijk maar vertrouwd. En dat werkt dan wederzijds. Henry Duijvestijn.

Prettig begeleid bij het vinden van onze nieuwe auto.

Wij hebben Koekoek Automotive ingeschakeld omdat wij op zoek waren naar een grotere auto. We hebben zelf aangegeven wat wij graag wilden waarna er al gauw een goede auto werd aangekocht. De communicatie verliep prettig, korte lijntjes en snelle reactie. De auto wordt nagekeken voor dat hij wordt overgedragen en wordt bij de deur afgeleverd. Al met al een hele prettige ervaring!

Flexibel en komen hun afspraken na

We hebben een nieuwe auto bij Koekoek Automotive gekocht, waarvan de prijs goed overeenkomt met wat je koopt. Zelfs ruim na sluitingstijd konden we de auto bekijken en een proefrit maken. We kregen alle tijd. Dit is zeer flexibel van ze. Tevens zijn ze de gemaakte afspraken nagekomen. Al met al dik tevreden met de auto en geleverde service!

Betrokken, Betrouwbaar.

Prima afhandeling!

Van vraag naar binnen 1 week een auto

Van de zoektocht naar een auto, stond er binnen een week een auto op de oprit! Top geregeld mannen! Pracht uitvoering, tip top in orde.

Geweldig ervaring. Professionaliteit met persoonlijke touch.

Koekoek Automotive heeft in het aankoop proces in alles voorzien. Met veel kennis van zaken snel de juiste oplossing geboden. Ook zeer tevreden over de correcte en vriendelijke communicatie.

Goede service vriendelijk personeel

Wij hebben er een mooie occasion gekocht met veel luxe maar daar nemen ze alle tijd om alles uit te leggen. Vorige auto schokbreker stuk s' avonds gebeld volgende middag klaar.

Top service!

Een eerlijke prijs voor mijn inruiler en een prachtige occasion gekocht! Netjes afgeleverd volgens afspraak. Bij de aankoop een beschadigd deeltje over het hoofd gezien, s'morgens gemeld en s'middags alweer klaar!! Ga zo door Koekoek Automotive!

Fantastische service

Héél aardige en nette mensen, keurige garage. Prima service en afhandeling. Top!!

Goed en correcte afhandeling aankoop occasion.

Aankoop en verkoop van vorige auto is goed en correct verlopen.

Netjes, correct en behulpzaam

Goed geholpen, niet opdringerig.

Vandaag mijn auto gekocht bij koekoek automotive voor een eerlijke prijs. Wij werden zeer vriendelijk en professioneel ontvangen. Zeer tevreden over de nieuwe aankoop!

Professioneel, gepassioneerd en adequaat

Prachtig bedrijf met dito mensen.

De Grift 37 7711EP Nieuwleusen