Goed contact en heldere communicatie.

Bij interesse in een occasion netjes te woord gestaan. Heldere communicatie over de occasion. En afspraken goed nagekomen.

Volop vertrouwen

Via de vriend van mijn dochter, Eloy, die ook monteur is bij dit mooie bedrijf, vroeg ik of zij voor mij een Toyota Auris Sport Touring beschikbaar hadden. Binnen no time gingen zij aan de slag en kwamen heel snel met een auto uit 2015. Net even een nieuwer model met veel luxe, zo uit de lease. Hoewel wat boven mijn budget...(hopelijk brengt mijn oude Volvo V50 nog een deel terug in de spaarpot...) heb ik toch niet lang nagedacht. Ik kreeg een maand garantie, een nieuwe APK en de auto werd met een beurt afgeleverd. Los van het voordeel dat ik genoot...weet ik dat dit bedrijf meegaat met de tijd, innovatief is en investeert in bedrijf en het personeel wat er werkt. Een jong en dynamisch bedrijf. Snel, open en eerlijk, ook wel zakelijk maar vertrouwd. En dat werkt dan wederzijds. Henry Duijvestijn.

Prettig begeleid bij het vinden van onze nieuwe auto.

Wij hebben Koekoek Automotive ingeschakeld omdat wij op zoek waren naar een grotere auto. We hebben zelf aangegeven wat wij graag wilden waarna er al gauw een goede auto werd aangekocht. De communicatie verliep prettig, korte lijntjes en snelle reactie. De auto wordt nagekeken voor dat hij wordt overgedragen en wordt bij de deur afgeleverd. Al met al een hele prettige ervaring!

Flexibel en komen hun afspraken na

We hebben een nieuwe auto bij Koekoek Automotive gekocht, waarvan de prijs goed overeenkomt met wat je koopt. Zelfs ruim na sluitingstijd konden we de auto bekijken en een proefrit maken. We kregen alle tijd. Dit is zeer flexibel van ze. Tevens zijn ze de gemaakte afspraken nagekomen. Al met al dik tevreden met de auto en geleverde service!

Betrokken, Betrouwbaar.

Prima afhandeling!

Van vraag naar binnen 1 week een auto

Van de zoektocht naar een auto, stond er binnen een week een auto op de oprit! Top geregeld mannen! Pracht uitvoering, tip top in orde.

Geweldig ervaring. Professionaliteit met persoonlijke touch.

Koekoek Automotive heeft in het aankoop proces in alles voorzien. Met veel kennis van zaken snel de juiste oplossing geboden. Ook zeer tevreden over de correcte en vriendelijke communicatie.

Goede service vriendelijk personeel

Wij hebben er een mooie occasion gekocht met veel luxe maar daar nemen ze alle tijd om alles uit te leggen. Vorige auto schokbreker stuk s' avonds gebeld volgende middag klaar.

Top service!

Een eerlijke prijs voor mijn inruiler en een prachtige occasion gekocht! Netjes afgeleverd volgens afspraak. Bij de aankoop een beschadigd deeltje over het hoofd gezien, s'morgens gemeld en s'middags alweer klaar!! Ga zo door Koekoek Automotive!

Fantastische service

Héél aardige en nette mensen, keurige garage. Prima service en afhandeling. Top!!

Goed en correcte afhandeling aankoop occasion.

Aankoop en verkoop van vorige auto is goed en correct verlopen.

Netjes, correct en behulpzaam

Goed geholpen, niet opdringerig.

Vandaag mijn auto gekocht bij koekoek automotive voor een eerlijke prijs. Wij werden zeer vriendelijk en professioneel ontvangen. Zeer tevreden over de nieuwe aankoop!

Professioneel, gepassioneerd en adequaat

Prachtig bedrijf met dito mensen.

Een luisterend oor is de garantie voor de juiste auto

Er wordt hier geluisterd naar de wensen van de klant Die wensen worden meegenomen in een voorstel en, waar mogelijk, zelfs verbeterd Een vlotte en nette afhandeling zorgt voor een tevreden klant !!

betrouwbaar

Open en eerlijk, rustig

Goede inruilkorting gehad op mijn vorige auto en met veel vertrouwen een nieuwe auto aangekocht. Goed de ruimte gekregen tot aankoop voertuig. Tot op heden +30k km verder geen issues gehad,

Deskundig, je voelt je echt klant!

Je voelt je als klant welkom door échte aandacht. Men heeft verstand van zaken en er wordt tijd voor je genomen. Plezierige ervaring!

Prettige service en zeer goede kennis van zaken

Tijdens het zoekproces naar een andere auto werd er in alle opzichten goed meegedacht. Hierin kon ik goed merken dat Koekoek Automotive met veel kennis en passie handelt. Mooi bedrijf!

Kwaliteit auto’s en goede service voor een eerlijke prijs

Bij mijn zoektocht naar een nieuwe auto kwam ik al snel bij Koekoek Automotive terecht. Snel geholpen en had binnen de kortste keren een passende auto gevonden. Bij een melding die de auto aangaf kon ik op een voor mij passend moment direct heen. Geen enkele negatieve opmerking, alleen maar lovende woorden!

vriendelijke en betrouwbaar autobedrijf

Zeer vriendelijk geholpen met de aankoop van onze auto.

Prima en snel en vakkundig

Snelle service Goede afhandeling Goede auto’s

Net bedrijf dat de tijd neemt voor zijn klant.

vlotte aankoop Golf 7 Variant

- zeer tevreden over de aankoop van een VW Golf Variant 1.6 TDI van 2014. - nette inruilprijs voor mijn oude auto gekregen

Klant vriendelijk en goede service.

Mooie bedrijfsbus gekocht , ford connect , deze auto bevalt ons zeer goed !! Goede service door Koekoek automotive. Zijn zeer tevreden over dit autobedrijf.