Top bedrijf met aandacht en tijd voor de klant

De heren Koekoek nemen uitgebreid de tijd voor jou als klant. Leuke gasten en hebben zeker verstand van zaken

Super vriendelijk, gastvrij, vlotte service

Wij komen al jaren bij Koekoek automotive en zijn in al die jaren nog nooit teleurgesteld geweest in dit prachtige bedrijf. Ga zo door!

Fijn klantgericht bedrijf!

Rini heeft een auto voor mij geïmporteerd, geeft goed en duidelijk advies, heeft kennis van zaken! Ik ben zeer tevreden over de handelingen.

Helemaal top.

Zeker een aanrader, dit autobedrijf. Ik heb verschillende bedrijven bezocht. Maar hier voelde het meteen goed.de juiste auto. De juiste prijs. En oprechte interesse. Helemaal top. Ik kom hier zeker terug.

Eerlijk en betrouwbaar

Eerlijk en betrouwbaar bedrijf met een goed oog voor de klant! Wij zijn erg tevreden over onze inruil/aankoop en zullen hier in de toekomst zeker weer komen.

Super fijne service en een welkom gevoel!

Bij binnenkomst gelijk een goed gevoel! Dit merk je direct bij het in gesprek gaan met degene die er werken! Alles goed afgehandeld, en blij met de wagen! Bedankt heren! Kom zeker terug ;)

Klantvriendelijk en behulpzaam!

Vriendelijke mensen die goed naar je luisteren en bereid zijn om samen oplossingen te zoeken bij problemen!

Eerlijk en behulpzaam bedrijf

Telefonisch bij hen een auto gekocht, juist en correct omschreven. Fijn zaken mee te doen.

Prima en snel geregeld

Prijs van te voren af gesproken en bij afhalen geen gezeur over de prijs.

Heel professioneel mijn auto gekocht

Heel nette manier van afhandelen van de verkoop van mijn auto. Zeker aan te raden.

Prettig, professioneel en realistisch

Ik heb mijn auto aan Rini verkocht. Zijn bod was realistisch en scherp. Tijdens de bezichtiging merkte ik dat hij veel verstand van zaken heeft.

Prettige sfeer, nuchter, eerlijk en klantgericht

Ik kende het bedrijf niet maar daar stond nu eenmaal de auto die mij aansprak. De eerste indruk was direct raak: Dit is voor mij een no-nonsense bedrijf waarbij er goed geluisterd wordt en op een duidelijke en eerlijke manier zaken wordt gedaan. Mijn vele vragen werden steeds snel en correct beantwoord. Direct een goede prijs / inruilprijs is ook prettig. Er wordt gelet op details om de nieuwe auto zo mooi mogelijk af te leveren aan mij. Kortom een zeer prettige ervaring bij een kundig en prettig bedrijf.

Top service

Paar maanden geleden heb ik een prachtige auto gekocht bij Koekoek, na een periode van gebruik bleken er onverwachte storingen in de auto te zitten, deze storingen zijn vakkundig verholpen, tijdens dat de auto in garantie bij koekoek stond kreeg ik een gelijkwaardige leen auto mee, deze heeft er voor gezorgd dat mijn bedrijf kon blijven door draaien. Kortom: Top service, beloofde kwaliteit, komt afspraken na, altijd een vriendelijke medewerker of eigenaar aan de lijn.

Prettige communicatie en keurige aftersales!

Na een mooie proefrit uiteindelijk overeenstemming bereikt over de aankoop van een prachtige Audi A6. De manier van handelen is buitengewoon prettig. Vriendelijk, transparant en tegelijkertijd duidelijk wat er wel en niet mogelijk is. Na oplevering bleek er na twee weken iets niet in orde met de auto. Zonder enig probleem is dat op een voor mij als koper zeer aangename verholpen. Wederom was de benodigde communicatie snel, helder en to the point. Kortom prettig zaken doen!!

Super ervaring, betrouwbare auto's

Goed geholpen bij Koekoek Automotive, ze hebben naar mijn mening de mooiste auto's op voorraad en je wordt hier super goed geholpen tot dat je je droomauto hebt gevonden!

Zolang ik auto rij kom ik hier al. En koop mijn auto’s ook alleen hier. Altijd makkelijk en goed voor elkaar

Hele goede en nette service

Mooie audi a6 gekocht. Auto is 7 jaar oud maar ziet eruit als nieuw! Service was perfect. Tot het wegwerken van de kleine krasjes door steenslag. Kan niet beter! Tot een volgende keer!

Top geweldige service zeer goed bevallen

Samengevat: - Eerlijk - Transparant - De klant staat op 1 - Draait er niet om heen - Betrokken - Kundig Mijn verhaal: Via internet zag ik een auto staan die beter paste bij onze gewijzigde gezinssituatie. Ik kende Marten K. Koek niet en het zat ook zeker niet in de buurt. Maar contact was prettig en de auto beviel goed. Ik kreeg het gevoel dat zij graag wilden dat ik met een goede auto naar huis ging. Dit waardeer ik enorm! Daardoor kijk ik bij een volgende auto zeker of er een occasion bij Autoservice M. Koekkoek staat. De transparantie ondervond ik al toen ik voor het eerst langs kwam om naar de auto te kijken. We gingen met elkaar in gesprek. Ik vertelde mijn verhaal over de auto en Martijn vertelde eerlijk wat hij er voor kon geven. Geen lange verhalen, geen verkooppraatjes, geen strakke pakken, geen dure panden...gewoon EERLIJK én RECHT DOOR ZEE! Achteraf las ik de missie op hun website. Deze klopt helemaal! Ik kocht een nette Audi A4 avant, complete auto voor een eerlijke prijs. Wellicht tot een volgende auto! Nogmaals ontzettend bedankt voor de service! Aanbevelen? Ja 30-05-2021

Snelle service

De auto op woensdag gekocht en op zaterdag al opgehaald inclusief de gevraagde aanpassingen, gewassen en al. Snelle service en na een week ook een bericht of de auto naar wens is.

Klantgerichte autoliefhebbers!

Zij snappen wat de klant zoekt en handelen er ook echt na vanaf het begin tot eind. Vakkundig, prettig contact en oprechte interesse!

Voelde heel prettig om een auto te kopen.

Voelde bij binnenkomst gelijk goed.Een heel ontspannen sfeer en ook heel gemoedelijk. Je krijgt genoeg tijd om de auto te bekijken en ook voor de proefrit.En heel belangrijk er wordt niks opgedrongen zoals dat bij andere vaak gebeurt.Zullen het bedrijf zeker aanbevelen.

Goed bedrijf, vriendelijk en altijd bereikbaar.

We zijn super fijn geholpen, een fijne onderhandeling, vriendelijke mensen, ze hebben onze nieuwe auto keurig afgeleverd Onze dank hiervoor Groetjes van fam. Dijkstra

Top service

Snelle en duidelijke communicatie. Na het sluiten van de deal werd de auto binnen 2 dagen klaar gemaakt voor verkoop en afgeleverd. Nogmaals bedankt voor de snelle service!

Goed contact en heldere communicatie.

Bij interesse in een occasion netjes te woord gestaan. Heldere communicatie over de occasion. En afspraken goed nagekomen.