Blij en tevreden

Hier mijn BMW 4 serie gekocht, leuk bedrijf die met je mee denkt en waar je op je gemak kunt rond lopen en je mening geven. De auto van mijn dochter ga ik ook zeker hier aanschaffen

Fijn om te horen, Ashley. Wij helpen uw dochter graag verder om een auto uit te zoeken. Tot binnenkort!

uitstekend

via internet door terecht gekomen, na goede gesprek en een nachtje slapen alles rond gemaakt, en een week later in een mooie auto naar huis gereden

We zijn goed ontvangen. Dat is voor ons 👍

Advies is positief en ga zo door. Advies iets meer aandacht besteden aan de Klant en afwikkeling van het geheel. Groet van Rob en Marina

Ben erg goed behandeld

Hoi heb er een mooie en goede auto gekocht met veel plezier .fijn personeel klant gericht zal zo weer doen .gr

Erg goed

Mooie zaak, mooie auto's en goed personeel. Wat wil je nog meer

Erg mooie auto's met redelijke prijzen

Staan heel veel mooie auto's

Hele goede ervaring. Ik raad het zeker aan om hier te kijken voor een auto.

top

Goede ervaring. Net een auto gekocht. Ben heel blij

mooie zaak

Ik heb niks gekocht, maar ik zag zulke mooie auto's staan dat ik even ben gaan kijken. Wat een mooie zaak!

Goede ervaring

Geen aankoop gedaan helaas, maar wel een hele mooie zaak en goed personeel

Goed!

Erg mooie auto's. Goed personeel en betaalbare prijzen.

Helaas niet wat ik zocht. Wel hele mooie auto's en goede service. Prima

Een goede ervaring

De auto's zagen er goed onderhouden uit. De prijzen waren betaalbaar en het personeel wist veel over de auto's

Erg goede ervaring

Ik werd al heel snel geholpen en iedereen was erg vriendelijk en behulpzaam. Ik kwam binnen met nogal wat vragen en heb op alles een goed en duidelijk antwoord gekregen. Top!

Heel blij met onze bmw 320i gt!

Hele mooie auto gekocht

Perfect geholpen, financiering duurde iets langer dan verwacht maar overall heel tevreden!

Hele mooie auto's en een goede service.

Er staan erg mooie auto's en de service was heel goed. Ik werd erg vriendelijk ontvangen en ben heel goed geholpen. Erg tevreden

ZEER SLECHT ONVERTROUWELIJK AL BIJ ADV

Op marktplaats staat er goed kope polos nog met zin van TSI Je klik link krijg je TDI ZELFS DIE IS DUURDER DAN VERTELD WORDT. Zeer verwarrent onvertrouwelijk https://www.hollandiaautolease.nl/autos/volkswagen-polo-1-2-tdi-5drs-bluemotion-comfortline-99-p-m?utm_source=marktplaats&utm_medium=referral

goede service, goed behandeld

perfect, zeker aan te bevelen

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service, en alles online. Dit soort autobedrijven zijn schaars tegenwoordig
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Munterslaan 2