Zeer Slechte communicatie!

Bij Hollandia een Mercedes glc gekocht, op het eerste gezicht een hele mooie auto alleen na de hand in de zon bleek de auto enorm gekrast te zijn, dit aangegeven en er miste nog verschillende andere dingen aan de auto, na pijn en moeite afspraak daarvoor gemaakt auto daarheen gebracht (2 uur heen 2 uur terug) hele dag auto kwijt geweest en helemaal NIKS opgelost en een probleem alleen maar erger gemaakt!! Wachten nu al 2 1/2 week op antwoord op de vele mailtjes die we gestuurd hebben , gelukkig hebben we alles opgenomen zodat we bewijs hebben van de afspraken ,we wachten nog een halve week af en anders zijn we helaas genoodzaakt om andere stappen te ondernemen, jammer genoeg zijn ze wel heel snel als ze je iets kunnen verkopen maar service van 0,0

Niet wat ik had verwacht

De auto die je krijg is niet de auto op de foto’s die je ziet. De auto werd aangeleverd met de verkeerde velgen is na bellen wel kosteloos veranderd, maar niet naar wat ik op de foto zag en waarvoor ik hem koos. Ook had ik aangegeven dat ik niet de eigenaar wilde zijn bij het leasen en dat ben ik nu wel met alle kosten die erbij komen. Ik heb aangegeven wat er allemaal miste waarbij ook de achteruitrij camera die in de beschrijving stond. Er werd gezegd dat ik de auto moest achter laten en ze gaan het gereed maken, maar hebben alleen de velgen veranderd en dat was het. De auto is naar mijn app ook gelijk van de site gehaald. Al met al een slechte ervaring en zit nu vast aan hogere kosten dan gepland. Gelukkig kunnen wij het wel betalen. De auto is voor de rest in prima staat.

Beste Guilliano, Bedankt voor je review. Jammer dat je de service zo hebt ervaren. Ik denk dat we het juist goed hebben opgelost wat betreft de velgen en de totale situatie. Het komt helaas weleens voor dat er een optie vermeld staat bij de advertentie welke niet overeen komt met de daadwerkelijke opties. Dat is niet omdat wij dat handmatig hebben geselecteerd, maar omdat dit dan is meegekomen op basis van het kenteken bij het invoeren in het systeem. Buiten het feit dat wij hiervoor ook een disclaimer op de website hebben m.b.t. eventuele onjuistheden proberen wij toch altijd mee te denken voor een juiste oplossing. Een achteruitrijcamera zouden we daarom graag voor je in willen bouwen vooralsnog, Hierbij kunnen we samen de kosten delen om je tegemoet te komen. Dat lijkt me toch netjes opgelost? :) Je kunt contact met ons opnemen voor een afspraak. Team Hollandia Automotive

Had 2 storingen in mn auto. ik heb Hollandia opgebeld en ik kon gelijk langs komen. Ze hebben de auto uitgelezen en daarna gelijk het probleem verholpen De auto rijd weer als nieuw! Hollandia. Bedankt voor de top service

Graag gedaan, Jos! Team Hollandia Automotive

Fantastisch!!

Wij hebben onze nieuwe E-Golf bij Hollandia gekocht en we zijn geweldig geholpen en nog steeds als we een vraag hebben of wat dan ook ze staan ons altijd te woord!

tevreden over mijn aankoop

Zeer tevreden over mijn aankoop. Goed geholpen en fijn dat de auto thuis is gebracht. Zo heb ik toch nog met mijn nieuwe aanwinst op vakantie kunnen gaan en extra kunnen genieten. Dank

Dat is fijn om te horen!! Heel veel plezier met de auto :) Team Hollandia Automotive

Super goede service!

Heb ze gecontacteert voor een auto ben supersnel en super goed geholpen!

Geweldig!!

Ik ben erg tevreden met de goeie service en natuurlijk mijn mooie nieuwe auto. Top!!

Zeer slecht

Pas op voor deze oprichters. Ze liegen en bedriegen de boel. Nooit met hun in zee gaan

Beste Michel Hendrikus, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wij hebben geen gegevens m.b.t. deze naam in ons systeem staan en kunnen het daarom helaas niet linken aan een dossier of situatie. Graag zouden we met je in contact komen om te begrijpen waar de frustratie zit om te zien of we je vooralsnog kunnen helpen, wellicht op een manier waarnaar jij verlangt :) Je bent in ieder geval van harte welkom!

Je word genaaid waar je bij staat!

WEES GEWAARSCHUWD VOOR HOLLANDIA AUTOMOTIVE! Nog geen jaar geleden heb ik een auto gekocht bij deze mensen, na 4 maanden is de dynamo stuk. Ik gaan daar heen en laten hem repareren, kost 1000 euro zeggen ze. ze zijn goed van hart zeggen ze, wij moeten de helft betalen. 4 maanden later dynamo is weer stuk. IK heb naar ze toe gebeld en gezegt dat die dynamo weer stuk is, maar dit is absoluut normaal dat een dynamo in 1 jaar tijd 2 x stuk is. Ik breng die auto naar Hollandia Automotive. Zeggen ze met 2 uurtjes is die auto klaar, na 1 week gebeld zeggen ze woensdag is die auto klaar. ik heb woensdag weer gebeld, zij zouden nooit gezegt hebben dat die auto woensdag klaar zou zijn! Dus een week erna wil ik weer bellen.. Hebben ze mijn telefoonummer geblokkeerd! Na 2 weken was de auto klaar en de dingen die ik gevraagd had hebben ze niet eens gedaan! MENSEN WEES GEWAARSCHUWD!!!! GA HIER AUB NIET HEEN! ZE LATEN JE BETALEN VOOR ONDERDELEN MET GARANTIE! ZE HEBBEN GEEN GOEDHEID IN HUN HART! Echt waar die mensen zijn nog geen 1 ster waard

Wil je opgelicht worden, dan zit je hier goed

Inruil auto niet overgeschreven, waardoor alle bekeuringen rechtstreeks op mij verhaalt worden. Dit pas na 6 weken te regelen afspraken gemaakt over de gemaakte kosten komen ze gewoon niet na.

Perfect!

Echt super geholpen. De mensen zijn vriendelijk en absoluut niet stijf. Gewoon normaal en down to earth zoals je eigenlijk ook mag verwachten. Ben bij de Porsche amsterdam geweest en daar heb ik 10 min in de showroom gelopen zonder aangesproken te worden. Heb hier twee weken geleden een prachtige Cayenne Hybride geleaset en mn Q5 ingeruild. Ik heb er gisteren nog rode gordels door ze in laten plaatsen. Als verrassing kreeg ik hier een hele leuke korting op zonder dat ik er om had gevraagd! echt een top geregeld. Ga morgen met mn broer bij een panamera kijken.

Leuke reactie, dankjewel! Altijd welkom, dat weet je :)

Nieuwsgierig

Zou graag reacties willen zien op de slechte beoordelingen en niet alleen op de goede. Zijn de klachten al goed afgehandeld bijv.

Fijne ervaring

De beste koffie van Nederland is een beetje overdreven, maar de auto's daarentegen zijn echt van hoog kaliber. Heel blij met onze Mercedes GLE en de service verleend door Hollandia Autolease. Tot de volgende!

Niet vertrouwde

Slechts communicaties veel smoesjes en niet eerlijk. U gaat voor een afspraak daar bijna voor niks zonde voor je energie en tijd. Ik heb van alles gedaan wat ze willen maar helaas toch niet na afspraak gekomen. Mijn advies is nooit €0,1cent eerder betalen tot de zaak eind beoordeling zij is daar goed in om jou te stimuleert, mocht kleine foutje alles wat u heeft overgemaakt kreeg je niet terug. Gaat naar depot zeggen ze. Dat is jammer.

Beste Soumaila, Wij vinden het jammer dat je onze service zo hebt ervaren. Vooral omdat wij ervan overtuigd zijn dat wij er juist alles aan willen doen om te zorgen dat onze klanten tevreden zijn. Helaas kan het soms voorvallen dat, bijvoorbeeld na aanleveren van aanvullende gegevens, het totaalplaatje niet overeen komt met wat op dat moment geschetst was. Hierdoor kunnen de mogelijkheden beperkt worden. Dit vinden wij ook heel vervelend! Ondanks dat er dan veel tijd en energie in gestoken is brengen wij geen additionele kosten in rekening en kun je inderdaad, ten alle tijden, je betaling gebruiken voor een ander voertuig :)

Oplichters

Pas op voor deze oplichters. Ze houden zich niet aan de wettelijke verkoopregels. Ze doen alles om je geld af te pakken. En de auto's die ze verkopen kloppen niet. Allemaal slechte mensen pas op

Beste Michel, Allereerst bedankt voor het schrijven van een review! Wij hebben in ons systeem gekeken en met de opgegeven naam komt er geen klantinformatie naar boven. Wij houden ons wel degelijk aan de wettelijke regels en willen er ten alle tijden alles aan doen om onze klanten tevreden te stellen. Voor het grootste deel lukt dit ook zeer zeker overigens. Zou je contact met ons willen opnemen zodat we kunnen begrijpen waar het in jouw beleving fout gaat/ is gegaan? Wij zijn immers ook nooit te oud om te leren :) Je bent in ieder geval van harte welkom.

Bij deze wil ik jullie allemaal duidelijk maken dat jullie nooit een auto moet leasen of kopen bij hun! Terwijl ik nog nooit heb getekend komen ze nu dreigen met "incaso" ik ga jullie helemaal kapot maken! Hier maak ik een zaak van ik heb alle bewijs dat ik nooit heb getekend of überhaupt mijn volledige documenten heb verstuurd! Heb zelfs een mail van ze dat ze nog om me documenten vroegen dat het niet compleet was! Hoe kun je dan een koopovereenkomst vast stellen? Jullie hebben ook mijn naam en achternaam helemaal verkeerd geschreven.

Waardeloos - afspraak gemaakt, bevestigd, niemand aanwezig

Op zaterdag 20 maart via de website een afspraak gemaakt voor een bezichtiging en proefrit op zondag 21 maart. Hier per mail een bevestiging van ontvangen. Bij aankomst niemand aanwezig in de garage. Gebeld; werd niet opgenomen. Via whatsapp; dag later een reactie 'sorry is misgegaan, hoe kunnen we weer een nieuwe afspraak maken?' Wat denken jullie zelf? dus nee, geen aanrader. Zou naar een betrouwbare dealer uitwijken.

Beste, Bedankt voor je review. Helaas hadden wij inderdaad storing in ons online afspraken systeem waardoor de Zondag als 'beschikbaar' was komen te staan. Helaas zijn wij er pas achter gekomen op het moment dat het eerste telefoontje binnenkwam. Wij hebben het daarna direct handmatig uitgezet. Wij begrijpen dat je dit als vervelend hebt ervaren aangezien jullie voor niets naar ons toegekomen zijn. Via deze weg willen wij onze excuses aanbieden voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Hollandia Automotive

Super fijne meiden bij Hollandia

Mijn ervaring is super fijn geweest met de meiden Kim en Daniella, ze informeren je uitstekend en geven je goed advies, erg proffesioneel ook. Had na het eerste gesprek met Daniella meteen volle vertrouwen in het bedrijf. De dames zijn voor mij echt tot het uiterste gegaan! Er kan niemand tegen de dames op! Daniella en Kim jullie zijn echte toppers.

Heel vriendelijk & snel mijn droom auto

Wij zijn geweldig geholpen door Guido! Kregen goed advies, denkt met je mee en een man met geweldige humor! Binnen no time konden wij met onze Mercedes weg rijden! Kortom geweldige service en een prachtige auto! Zeker de moeite waard voor nog een auto.

Zeer behulpzaam en creatief

Netjes te woord gestaan, eerlijk geïnformeerd, met videobellen goed een eerste inschatting van de auto kunnen krijgen. Heb er een goed gevoel aan overgehouden. Keurig gedaan Hollandia!

Super service

Nadat wij de aanvraag voor een financiering gedaan hebben werden we super snel en vriendelijk geholpen. Ze denken mee en bieden geweldige service. Eerlijk en betrouwbaar.

Nooit kopen cq leasen

Donderdagavond bel ik hun op om 17.30 en vraag hun hoeveel range rover sport ze op voorraad hebben . Hun antwoordde zeven stuks . Ik dacht mooi dan kan ik een mooie keuze maken . Vrijdagmorgen vroeg kwam ik daar en er Stond maar wel geteld 1 range rover . Alles net verkocht ( wat toevallig allemaal s nachts denk ik ) . Nu een paar weken later adverteren ze nog steeds met 7 Range rovers op voorraad

Een warm welkom, goed advies met een goede auto als resultaat

We zijn goed ontvangen door Clay. Na eerst wat rond te hebben gekeken ben ik goed voorzien van de juiste informatie. De verkoop was snel geregeld en Clay heeft er voor gezorgd dat ik de auto dezelfde dag nog kon ophalen. Hij heeft hem zelfs nog even laten polijsten op eigen initiatief.

Na de verkoop is het gedaan

Tot aan de handtekening gaat alles prima. Vriendelijk personeel, wat ze overigens ook blijven. De auto moest nog gepolijst worden, fijn natuurlijk. Ik ben een stukje gaan wandelen. Toen ik terug kwam was mijn inruilauto al weg wat ik erg vreemd vond. De verkoper had hem al leeg gehaald. Toen ik thuis kwam kwam ik er achter nog wat spullen te missen. Meteen gemaild en ze zouden het op sturen kreeg ik als antwoord. 4 weken later nog steeds niks gezien en ook op mails reageren ze niet! Ook op garantiepunten krijg ik geen enkele reactie. Lijkt een bedrijf met garantie tot de deur en snel geld verdienen. Jammer want het leek in eerste instantie allemaal prima.

Mijn droom auto binnen 2 wkn geregeld!

Super goed geholpen door Guido, erg veel geduld en goed geadviseerd, hij heeft meer als z’n best gedaan! Erg goede ervaring en heb eindelijk mijn droom auto . Mocht je zonder gezeik gewoon snel een betrouwbare auto en dealer zoeken ben je hier op de juiste adres!! Thanksss Hollandia ik kan weer de straten onveilig maken lolll