Beste Guilliano, Bedankt voor je review. Jammer dat je de service zo hebt ervaren. Ik denk dat we het juist goed hebben opgelost wat betreft de velgen en de totale situatie. Het komt helaas weleens voor dat er een optie vermeld staat bij de advertentie welke niet overeen komt met de daadwerkelijke opties. Dat is niet omdat wij dat handmatig hebben geselecteerd, maar omdat dit dan is meegekomen op basis van het kenteken bij het invoeren in het systeem. Buiten het feit dat wij hiervoor ook een disclaimer op de website hebben m.b.t. eventuele onjuistheden proberen wij toch altijd mee te denken voor een juiste oplossing. Een achteruitrijcamera zouden we daarom graag voor je in willen bouwen vooralsnog, Hierbij kunnen we samen de kosten delen om je tegemoet te komen. Dat lijkt me toch netjes opgelost? :) Je kunt contact met ons opnemen voor een afspraak. Team Hollandia Automotive
Graag gedaan, Jos! Team Hollandia Automotive
Dat is fijn om te horen!! Heel veel plezier met de auto :) Team Hollandia Automotive
Beste Michel Hendrikus, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wij hebben geen gegevens m.b.t. deze naam in ons systeem staan en kunnen het daarom helaas niet linken aan een dossier of situatie. Graag zouden we met je in contact komen om te begrijpen waar de frustratie zit om te zien of we je vooralsnog kunnen helpen, wellicht op een manier waarnaar jij verlangt :) Je bent in ieder geval van harte welkom!
Leuke reactie, dankjewel! Altijd welkom, dat weet je :)
Beste Soumaila, Wij vinden het jammer dat je onze service zo hebt ervaren. Vooral omdat wij ervan overtuigd zijn dat wij er juist alles aan willen doen om te zorgen dat onze klanten tevreden zijn. Helaas kan het soms voorvallen dat, bijvoorbeeld na aanleveren van aanvullende gegevens, het totaalplaatje niet overeen komt met wat op dat moment geschetst was. Hierdoor kunnen de mogelijkheden beperkt worden. Dit vinden wij ook heel vervelend! Ondanks dat er dan veel tijd en energie in gestoken is brengen wij geen additionele kosten in rekening en kun je inderdaad, ten alle tijden, je betaling gebruiken voor een ander voertuig :)
Beste Michel, Allereerst bedankt voor het schrijven van een review! Wij hebben in ons systeem gekeken en met de opgegeven naam komt er geen klantinformatie naar boven. Wij houden ons wel degelijk aan de wettelijke regels en willen er ten alle tijden alles aan doen om onze klanten tevreden te stellen. Voor het grootste deel lukt dit ook zeer zeker overigens. Zou je contact met ons willen opnemen zodat we kunnen begrijpen waar het in jouw beleving fout gaat/ is gegaan? Wij zijn immers ook nooit te oud om te leren :) Je bent in ieder geval van harte welkom.
Beste, Bedankt voor je review. Helaas hadden wij inderdaad storing in ons online afspraken systeem waardoor de Zondag als 'beschikbaar' was komen te staan. Helaas zijn wij er pas achter gekomen op het moment dat het eerste telefoontje binnenkwam. Wij hebben het daarna direct handmatig uitgezet. Wij begrijpen dat je dit als vervelend hebt ervaren aangezien jullie voor niets naar ons toegekomen zijn. Via deze weg willen wij onze excuses aanbieden voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Hollandia Automotive
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.