goed en zeer betrokken

Eerste keer naar deze garage gegaan.zeer goede prijs gekregen voor mijn inruil auto.zeker een aanrader als je een goede auto zaak zoekt.

tevreden

Ik heb hier mijn eerste auto gekocht na het behalen van mijn rijbewijs en had binnen 2 dagen mijn auto al bezorgd gekregen. Zeer tevreden met mijn keus en raad iedereen aan om er een kijkje te gaan nemen.

Slechte communicatie , mooie auto gekocht

Auto gekocht hier , toen we naar huis reden motor management lampje gaan branden. Dit laten uitlezen, moest een nieuwe benzinetank in. Hollandia opgebeld, ze zouden dit maken onder garantie en een nieuwe benzine tank. Ik moest vanuit Limburg weer terug naar Beverwijk. 1,5 week geen auto gehad , zou een nieuwe benzine tank in zitten. 3 uur gereden om auto weer op te halen, ik haal de auto op en ga tanken terug in Limburg. Benzine loopt me direct weer onder auto uit. Naar welling Peugeot garage in Heerlen gereden. Reparatie was niet goed uitgevoerd en benzinetank wat erin zat was vervormd. Welling contact opgenomen met Guido van Hollandia lease. Welling mocht de reparatie uitvoeren. Hollandia zou een nieuwe benzine tank bestellen en laten leveren bij Welling. Het factuur van welling zou Hollandia betalen. Nu uiteindelijk is de auto gelukkig gemaakt door welling , en betaald Hollandia het factuur.

goede outo gekocht hier met die speciale wax optie erbij is goed hij glimt nog steeds. dankjewel arie ik kom binnekort nog langs met mijn zusje

Top auto en top service.

Krusinskijj@gmail.com

Po nowym roku zakupiłam samochód marki VW Golf, zamówie zrealizowane bardzo szybko a samochód w pełni przygotowany spałnia wszystko co chciałam. Dodatkowo zaproponowano mi bardzo atrakcyjne warunki finansowania dzięki czemu mogłam sobie pozwolić na lepszy samochód. Wszystko świetnie, bardzo polecam.

Hi Andrzej, Hi Justyna, Thank you for the provided Feedback. We are pleased to read that you're satified with your new Golf. We also like to thank you both for the traditional Polish lunch which you have brought for us all. It was delicious! All the best, Do Zobaczenia!

Good service and fair price

I was looking around for a volkswagen Polo and drove from Germany to the showroom of Hollandia. A very friendly lady helped me with showing some cars. After a few test rides I decided to come back another time as I wasn't sure if I would like to go for a Polo or Golf. Good prices with private lease options for cars in a very good condition. If I decide to switch my car, I will come back to this place. Michael.

Hi Michael, You're more than welcome. As you know we always have 500+ cars available. Whenever you're ready, we'll see you around! Best Regards, Team Hollandia Automotive

Mercedes CLA rijd geweldig

Ik ben blij dat we toch voor de witte CLA zijn gegaan na advies van Guido. We zijn er dolgelukkig mee. Bedankt beste Heer.

Beste Denny, Het interieur was belangrijk voor jullie dus was deze CLA net even wat mooier dan de andere welke we hadden staan. We zijn blij om te horen dat het een juiste keuze is geweest en wensen jullie veel plezier toe met de nieuwe auto. Met vriendelijke groet, Team Hollandia Automotive

Belabberd,

Tijdje gelede me auto hier ingeruild met ruim 2 ton op de teller. Even later op de site te zien met 130k. Zit nog steeds op me geld te wachten

Beste Richard, Bedankt voor de feedback. Wij vinden het vervelend dat u onze services zo heeft ervaren en willen graag toelichting geven: Wij willen u erop attenderen dat ons aanbod aan auto's NAP geverifeerd is en daarom niet kan afwijken. Het zou voorgekomen kunnen zijn dat een van onze medewerkers een typfout heeft gemaakt in een advertentie, daar wij er honderden online hebben staan welke dagelijks bijgehouden worden. Het blijft een menselijke handeling. Wel vinden wij het prettig dat u dit onder de aandacht heeft gebracht zodat wij vanaf nu scherper zullen zijn met het controleren van de advertenties voor plaatsing. Alhoewel onze klanten natuurlijk ten alle tijden zelf de KM standen en NAP gegevens mogen en kunnen controleren. Wij kunnen niets vinden over een eventuele achterstallige betaling in combinatie met de door u verstrekte persoonsgegeven, dus hebben wij het vermoeden dat u ons wellicht verward met een ander bedrijf. Is dit naar uw mening onjuist? Stuur ons dan een email via de bekende kanalen zodat wij het nader kunnen bekijken. Hopelijk heeft onze toelichting u meer duidelijkheid gegeven. Nogmaals dank voor de genomen tijd en moeite om deze review te schrijven. Met vriendelijke groet, Team Hollandia Automotive

Vlotte afwerking

Heel tevreden. Goede prijs en afwerking van financieel gedeelte volgends afspraak. Aanrader.

Bedankt voor de positieve feedback, Dirck. Je bent natuurlijk altijd van harte welkom in onze showroom!

Uitstekend geholpen

Uitstekend geholpen bij de keuze van m'n nieuwe auto (occasion)

Het was leuk je te mogen ontvangen in onze showroom, Astrid. Kom gerust nog eens langs wanneer je in de buurt bent.

Goede auto en service

Top auto. Mee op vakantie geweest (meer dan 6000KM) en totaal geen problemen gehad. Bedankt voor de goede service

Graag gedaan meneer van den Beeck, wij hopen dat u heeft genoten van de vakantie!

Top service

Top service, kundig personeel. Had een probleem met me Audi, kon volgende dag al terecht en is meteen opgelost.

Hallo Niek. We zijn blij dat we je zo snel en effectief van dienst konden zijn. Geniet van je Audi!

perfect geholpen

ik ben met de aanschaf van mijn auris uitstekend geinformeerd over de ins and outs. Met een lekkere bak koffie ruim 2 uur de tijd genomen om autos te bekijken zonder dat er in mijn nek werd gehijgt mogen meer autobedrijven een voorbeeld aannemen

Goed geholpen

Erg tevreden met de aanschaf van mijn nieuwe auto netjes geholpen en ook na de aflevering nog contact gehad met de vraag of ik nog steeds tevreden was voor mij een 10+

Wij zijn blij om te horen dat u onze service zo goed ervaren heeft. Kom gerust nog eens langs wanneer u in de buurt bent, de koffie staat in ieder geval al klaar!

Blij en tevreden

Hier mijn BMW 4 serie gekocht, leuk bedrijf die met je mee denkt en waar je op je gemak kunt rond lopen en je mening geven. De auto van mijn dochter ga ik ook zeker hier aanschaffen

Fijn om te horen, Ashley. Wij helpen uw dochter graag verder om een auto uit te zoeken. Tot binnenkort!

uitstekend

via internet door terecht gekomen, na goede gesprek en een nachtje slapen alles rond gemaakt, en een week later in een mooie auto naar huis gereden

We zijn goed ontvangen. Dat is voor ons 👍

Advies is positief en ga zo door. Advies iets meer aandacht besteden aan de Klant en afwikkeling van het geheel. Groet van Rob en Marina

Ben erg goed behandeld

Hoi heb er een mooie en goede auto gekocht met veel plezier .fijn personeel klant gericht zal zo weer doen .gr

Erg goed

Mooie zaak, mooie auto's en goed personeel. Wat wil je nog meer

Erg mooie auto's met redelijke prijzen

Staan heel veel mooie auto's

Hele goede ervaring. Ik raad het zeker aan om hier te kijken voor een auto.

top

Goede ervaring. Net een auto gekocht. Ben heel blij

mooie zaak

Ik heb niks gekocht, maar ik zag zulke mooie auto's staan dat ik even ben gaan kijken. Wat een mooie zaak!