Slecht slecht en nog keer slecht

Jullie zijn fuckimg oplichters plegen fraude met mij naam en mij man naam erop terwijl hij niet eens is herft getekend en akkoord ermee ging jullie zijn OPLICHTERS EN MOETEN GESTRAFT WORDEN? SLECHTSTE BEDRIJF OOIT !!!!!!

OPLICTHERS!

Bij deze wil ik jullie allemaal duidelijk maken dat jullie nooit een auto moet leasen of kopen bij hun! BAH, vieze oplichters. Een koopovereenkomst zelf tekenen op mijn bedrijf!!! Terwijl ik nog nooit heb getekend komen ze nu dreigen met "incaso" ik ga jullie helemaal kapot maken! Hier maak ik een zaak van ik heb alle bewijs dat ik nooit heb getekend of überhaupt mijn volledige documenten heb verstuurd! Heb zelfs een mail van ze dat ze nog om me documenten vroegen dat het niet compleet was! Hoe kun je dan een koopovereenkomst vast stellen? Daarnaast was ik alleen een gerantsteller, gaan ze vervolgens de auto op mij bedrijfs naam zetten wat overgens niet eens kan, het hoorde op mij vrouw de naam te staan en niet op de mijne. Jullie hebben ook mijn naam en achternaam helemaal verkeerd geschreven, kortom jullie hebben mij gegevens gefraudeerd, alle bewijs ligt hier en maak ik er zeker een zaak van. Uiteindelijk op jullie eigen kosten! Vieze geld dieven.

Waardeloos - afspraak gemaakt, bevestigd, niemand aanwezig

Op zaterdag 20 maart via de website een afspraak gemaakt voor een bezichtiging en proefrit op zondag 21 maart. Hier per mail een bevestiging van ontvangen. Bij aankomst niemand aanwezig in de garage. Gebeld; werd niet opgenomen. Via whatsapp; dag later een reactie 'sorry is misgegaan, hoe kunnen we weer een nieuwe afspraak maken?' Wat denken jullie zelf? dus nee, geen aanrader. Zou naar een betrouwbare dealer uitwijken.

Beste, Bedankt voor je review. Helaas hadden wij inderdaad storing in ons online afspraken systeem waardoor de Zondag als 'beschikbaar' was komen te staan. Helaas zijn wij er pas achter gekomen op het moment dat het eerste telefoontje binnenkwam. Wij hebben het daarna direct handmatig uitgezet. Wij begrijpen dat je dit als vervelend hebt ervaren aangezien jullie voor niets naar ons toegekomen zijn. Via deze weg willen wij onze excuses aanbieden voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Hollandia Automotive

Super fijne meiden bij Hollandia

Mijn ervaring is super fijn geweest met de meiden Kim en Daniella, ze informeren je uitstekend en geven je goed advies, erg proffesioneel ook. Had na het eerste gesprek met Daniella meteen volle vertrouwen in het bedrijf. De dames zijn voor mij echt tot het uiterste gegaan! Er kan niemand tegen de dames op! Daniella en Kim jullie zijn echte toppers.

Heel vriendelijk & snel mijn droom auto

Wij zijn geweldig geholpen door Guido! Kregen goed advies, denkt met je mee en een man met geweldige humor! Binnen no time konden wij met onze Mercedes weg rijden! Kortom geweldige service en een prachtige auto! Zeker de moeite waard voor nog een auto.

Zeer behulpzaam en creatief

Netjes te woord gestaan, eerlijk geïnformeerd, met videobellen goed een eerste inschatting van de auto kunnen krijgen. Heb er een goed gevoel aan overgehouden. Keurig gedaan Hollandia!

Super service

Nadat wij de aanvraag voor een financiering gedaan hebben werden we super snel en vriendelijk geholpen. Ze denken mee en bieden geweldige service. Eerlijk en betrouwbaar.

Nooit kopen cq leasen

Donderdagavond bel ik hun op om 17.30 en vraag hun hoeveel range rover sport ze op voorraad hebben . Hun antwoordde zeven stuks . Ik dacht mooi dan kan ik een mooie keuze maken . Vrijdagmorgen vroeg kwam ik daar en er Stond maar wel geteld 1 range rover . Alles net verkocht ( wat toevallig allemaal s nachts denk ik ) . Nu een paar weken later adverteren ze nog steeds met 7 Range rovers op voorraad

Een warm welkom, goed advies met een goede auto als resultaat

We zijn goed ontvangen door Clay. Na eerst wat rond te hebben gekeken ben ik goed voorzien van de juiste informatie. De verkoop was snel geregeld en Clay heeft er voor gezorgd dat ik de auto dezelfde dag nog kon ophalen. Hij heeft hem zelfs nog even laten polijsten op eigen initiatief.

Na de verkoop is het gedaan

Tot aan de handtekening gaat alles prima. Vriendelijk personeel, wat ze overigens ook blijven. De auto moest nog gepolijst worden, fijn natuurlijk. Ik ben een stukje gaan wandelen. Toen ik terug kwam was mijn inruilauto al weg wat ik erg vreemd vond. De verkoper had hem al leeg gehaald. Toen ik thuis kwam kwam ik er achter nog wat spullen te missen. Meteen gemaild en ze zouden het op sturen kreeg ik als antwoord. 4 weken later nog steeds niks gezien en ook op mails reageren ze niet! Ook op garantiepunten krijg ik geen enkele reactie. Lijkt een bedrijf met garantie tot de deur en snel geld verdienen. Jammer want het leek in eerste instantie allemaal prima.

Mijn droom auto binnen 2 wkn geregeld!

Super goed geholpen door Guido, erg veel geduld en goed geadviseerd, hij heeft meer als z’n best gedaan! Erg goede ervaring en heb eindelijk mijn droom auto . Mocht je zonder gezeik gewoon snel een betrouwbare auto en dealer zoeken ben je hier op de juiste adres!! Thanksss Hollandia ik kan weer de straten onveilig maken lolll

Pedro Marques

Zeer vriendelijk service. Duidelijk en helder. Door mij drukke baan waren ze bereid te wachten tot 20:00 uur zodat ik de tijd had om de auto op te hallwn. Zeker een aanrader.

Beste Pedro, Bedankt voor deze leuke review, het was natuurlijk voor ons geen probleem om even wat langer op je te wachten zodat je de auto kon ophalen. Hopelijk zien we je weer in de toekomst! Veilige Kilometers, Team Hollandia Automotive

Ik was op zoek naar een bijzondere auto, ik heb ze gevonden. Een goed georganiseerd team, ik had heel snel auto's in bezit. Als u op zoek bent naar een auto, kunt u ze bezoeken, zolang u een kopje koffie met ze drinkt, wordt de droomauto van u.

Beste Patrik, We zijn je graag van dienst geweest! Met vr grt, Team Hollandia Automotive

Goed geholpen, netjes behandeld en leuk perso

Bedankt! Je hebt dan ook wel de mooiste Audi A4 van Nederland bij ons gekocht! Geniet ervan. Met vr grt, Team Hollandia Automotive

super geholpen

super geholpen

WERELD BEDRIJF

DIT JAAR AL 2x EEN AUTO AANGESCHAFT BIJ ARIE & GUIDO, GOED GEHOLPEN EN SNEL KUNNEN RIJDEN!!!

Dus dan kunnen we er in ieder geval van uit gaan dat je de 3e auto ook bij ons komt halen! Met vr grt, Team Hollandia Automotive

Een hele fijne totaal ervaring!

Ik werd meteen geholpen door één van de medewerkers. Al na enkele minuten werden er een aantal wagens voorgesteld die perfect pasten binnen mijn wensen. Ook fijn dat er een lounge aanwezig is waar ik na de uitleg en het bezichtigen even met men vriendin kon zitten om de bekeken wagens te bespreken.

Dankjewel voor de leuke feedback! Met vr grt, Team Hollandia Automotive

Superrrr

Dikke auto's pff niet normaal Gr Pedro

Dat horen we graag, Pedro! Bedankt :) Met vr grt, Team Hollandia Automotive

Niet tevreden

Ik had gereageerd op een voertuig. Krijg ik een mailtje dat ik de auto kon komen kijken. 1,5 uur gereden om te gaan kijken naar die auto, is de auto verkocht. Dit was zo onproffesioneel. Ben helemaal klaar met dit bedrijf. Sterker nog, ze laten niet weten of iets verkocht is of niet.

Beste G, Wij begrijpen je frustratie met betrekking tot de reis die je hebt moeten maken vanuit Rotterdam. Mijn collega is zojuist bij ons begonnen en was in de veronderstelling dat juist deze auto nog beschikbaar was. Dit bleek helaas om een zelfde auto te gaan, maar niet hetzelfde kenteken. Mocht je toch nog van plan zijn om een auto te willen kopen/leasen, dan ben je natuurlijk van harte welkom. Wij willen je daarom een eenmalige korting aanbieden van 250 euro op je eventuele aankoop. Wij hopen je daarmee een beetje tegemoet te komen, zodat je uiteindelijk toch niet voor niets naar ons toe bent gekomen. De koffie staat in ieder geval klaar voor je! Met vr grt, Team Hollandia Automotive

Mooie showroom

Leuke showroom met veel aanbod en fijn dat ze ook op zondag open zijn :)

Iedere Zondag geopend inderdaad! Het was leuk je te hebben mogen ontvangen in onze Showroom. Bedankt voor je feedback! Met vr grt, Team Hollandia Automotive

Leuk bedrijf!

Leuk bedrijf gezellige werknemers. Heel erg goed geholpen!!!

goed en zeer betrokken

Eerste keer naar deze garage gegaan.zeer goede prijs gekregen voor mijn inruil auto.zeker een aanrader als je een goede auto zaak zoekt.

tevreden

Ik heb hier mijn eerste auto gekocht na het behalen van mijn rijbewijs en had binnen 2 dagen mijn auto al bezorgd gekregen. Zeer tevreden met mijn keus en raad iedereen aan om er een kijkje te gaan nemen.

Slechte communicatie , mooie auto gekocht

Auto gekocht hier , toen we naar huis reden motor management lampje gaan branden. Dit laten uitlezen, moest een nieuwe benzinetank in. Hollandia opgebeld, ze zouden dit maken onder garantie en een nieuwe benzine tank. Ik moest vanuit Limburg weer terug naar Beverwijk. 1,5 week geen auto gehad , zou een nieuwe benzine tank in zitten. 3 uur gereden om auto weer op te halen, ik haal de auto op en ga tanken terug in Limburg. Benzine loopt me direct weer onder auto uit. Naar welling Peugeot garage in Heerlen gereden. Reparatie was niet goed uitgevoerd en benzinetank wat erin zat was vervormd. Welling contact opgenomen met Guido van Hollandia lease. Welling mocht de reparatie uitvoeren. Hollandia zou een nieuwe benzine tank bestellen en laten leveren bij Welling. Het factuur van welling zou Hollandia betalen. Nu uiteindelijk is de auto gelukkig gemaakt door welling , en betaald Hollandia het factuur.

goede outo gekocht hier met die speciale wax optie erbij is goed hij glimt nog steeds. dankjewel arie ik kom binnekort nog langs met mijn zusje