Je word genaaid waar je bij staat!

WEES GEWAARSCHUWD VOOR HOLLANDIA AUTOMOTIVE! Nog geen jaar geleden heb ik een auto gekocht bij deze mensen, na 4 maanden is de dynamo stuk. Ik gaan daar heen en laten hem repareren, kost 1000 euro zeggen ze. ze zijn goed van hart zeggen ze, wij moeten de helft betalen. 4 maanden later dynamo is weer stuk. IK heb naar ze toe gebeld en gezegt dat die dynamo weer stuk is, maar dit is absoluut normaal dat een dynamo in 1 jaar tijd 2 x stuk is. Ik breng die auto naar Hollandia Automotive. Zeggen ze met 2 uurtjes is die auto klaar, na 1 week gebeld zeggen ze woensdag is die auto klaar. ik heb woensdag weer gebeld, zij zouden nooit gezegt hebben dat die auto woensdag klaar zou zijn! Dus een week erna wil ik weer bellen.. Hebben ze mijn telefoonummer geblokkeerd! Na 2 weken was de auto klaar en de dingen die ik gevraagd had hebben ze niet eens gedaan! MENSEN WEES GEWAARSCHUWD!!!! GA HIER AUB NIET HEEN! ZE LATEN JE BETALEN VOOR ONDERDELEN MET GARANTIE! ZE HEBBEN GEEN GOEDHEID IN HUN HART! Echt waar die mensen zijn nog geen 1 ster waard

Wil je opgelicht worden, dan zit je hier goed

Inruil auto niet overgeschreven, waardoor alle bekeuringen rechtstreeks op mij verhaalt worden. Dit pas na 6 weken te regelen afspraken gemaakt over de gemaakte kosten komen ze gewoon niet na.

Perfect!

Echt super geholpen. De mensen zijn vriendelijk en absoluut niet stijf. Gewoon normaal en down to earth zoals je eigenlijk ook mag verwachten. Ben bij de Porsche amsterdam geweest en daar heb ik 10 min in de showroom gelopen zonder aangesproken te worden. Heb hier twee weken geleden een prachtige Cayenne Hybride geleaset en mn Q5 ingeruild. Ik heb er gisteren nog rode gordels door ze in laten plaatsen. Als verrassing kreeg ik hier een hele leuke korting op zonder dat ik er om had gevraagd! echt een top geregeld. Ga morgen met mn broer bij een panamera kijken.

Nieuwsgierig

Zou graag reacties willen zien op de slechte beoordelingen en niet alleen op de goede. Zijn de klachten al goed afgehandeld bijv.

Fijne ervaring

De beste koffie van Nederland is een beetje overdreven, maar de auto's daarentegen zijn echt van hoog kaliber. Heel blij met onze Mercedes GLE en de service verleend door Hollandia Autolease. Tot de volgende!

Niet vertrouwde

Slechts communicaties veel smoesjes en niet eerlijk. U gaat voor een afspraak daar bijna voor niks zonde voor je energie en tijd. Ik heb van alles gedaan wat ze willen maar helaas toch niet na afspraak gekomen. Mijn advies is nooit €0,1cent eerder betalen tot de zaak eind beoordeling zij is daar goed in om jou te stimuleert, mocht kleine foutje alles wat u heeft overgemaakt kreeg je niet terug. Gaat naar depot zeggen ze. Dat is jammer.

Oplichters

Pas op voor deze oplichters. Ze houden zich niet aan de wettelijke verkoopregels. Ze doen alles om je geld af te pakken. En de auto's die ze verkopen kloppen niet. Allemaal slechte mensen pas op

Bij deze wil ik jullie allemaal duidelijk maken dat jullie nooit een auto moet leasen of kopen bij hun! Terwijl ik nog nooit heb getekend komen ze nu dreigen met "incaso" ik ga jullie helemaal kapot maken! Hier maak ik een zaak van ik heb alle bewijs dat ik nooit heb getekend of überhaupt mijn volledige documenten heb verstuurd! Heb zelfs een mail van ze dat ze nog om me documenten vroegen dat het niet compleet was! Hoe kun je dan een koopovereenkomst vast stellen? Jullie hebben ook mijn naam en achternaam helemaal verkeerd geschreven.

Waardeloos - afspraak gemaakt, bevestigd, niemand aanwezig

Op zaterdag 20 maart via de website een afspraak gemaakt voor een bezichtiging en proefrit op zondag 21 maart. Hier per mail een bevestiging van ontvangen. Bij aankomst niemand aanwezig in de garage. Gebeld; werd niet opgenomen. Via whatsapp; dag later een reactie 'sorry is misgegaan, hoe kunnen we weer een nieuwe afspraak maken?' Wat denken jullie zelf? dus nee, geen aanrader. Zou naar een betrouwbare dealer uitwijken.

Beste, Bedankt voor je review. Helaas hadden wij inderdaad storing in ons online afspraken systeem waardoor de Zondag als 'beschikbaar' was komen te staan. Helaas zijn wij er pas achter gekomen op het moment dat het eerste telefoontje binnenkwam. Wij hebben het daarna direct handmatig uitgezet. Wij begrijpen dat je dit als vervelend hebt ervaren aangezien jullie voor niets naar ons toegekomen zijn. Via deze weg willen wij onze excuses aanbieden voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Hollandia Automotive

Super fijne meiden bij Hollandia

Mijn ervaring is super fijn geweest met de meiden Kim en Daniella, ze informeren je uitstekend en geven je goed advies, erg proffesioneel ook. Had na het eerste gesprek met Daniella meteen volle vertrouwen in het bedrijf. De dames zijn voor mij echt tot het uiterste gegaan! Er kan niemand tegen de dames op! Daniella en Kim jullie zijn echte toppers.

Heel vriendelijk & snel mijn droom auto

Wij zijn geweldig geholpen door Guido! Kregen goed advies, denkt met je mee en een man met geweldige humor! Binnen no time konden wij met onze Mercedes weg rijden! Kortom geweldige service en een prachtige auto! Zeker de moeite waard voor nog een auto.

Zeer behulpzaam en creatief

Netjes te woord gestaan, eerlijk geïnformeerd, met videobellen goed een eerste inschatting van de auto kunnen krijgen. Heb er een goed gevoel aan overgehouden. Keurig gedaan Hollandia!

Super service

Nadat wij de aanvraag voor een financiering gedaan hebben werden we super snel en vriendelijk geholpen. Ze denken mee en bieden geweldige service. Eerlijk en betrouwbaar.

Nooit kopen cq leasen

Donderdagavond bel ik hun op om 17.30 en vraag hun hoeveel range rover sport ze op voorraad hebben . Hun antwoordde zeven stuks . Ik dacht mooi dan kan ik een mooie keuze maken . Vrijdagmorgen vroeg kwam ik daar en er Stond maar wel geteld 1 range rover . Alles net verkocht ( wat toevallig allemaal s nachts denk ik ) . Nu een paar weken later adverteren ze nog steeds met 7 Range rovers op voorraad

Een warm welkom, goed advies met een goede auto als resultaat

We zijn goed ontvangen door Clay. Na eerst wat rond te hebben gekeken ben ik goed voorzien van de juiste informatie. De verkoop was snel geregeld en Clay heeft er voor gezorgd dat ik de auto dezelfde dag nog kon ophalen. Hij heeft hem zelfs nog even laten polijsten op eigen initiatief.

Na de verkoop is het gedaan

Tot aan de handtekening gaat alles prima. Vriendelijk personeel, wat ze overigens ook blijven. De auto moest nog gepolijst worden, fijn natuurlijk. Ik ben een stukje gaan wandelen. Toen ik terug kwam was mijn inruilauto al weg wat ik erg vreemd vond. De verkoper had hem al leeg gehaald. Toen ik thuis kwam kwam ik er achter nog wat spullen te missen. Meteen gemaild en ze zouden het op sturen kreeg ik als antwoord. 4 weken later nog steeds niks gezien en ook op mails reageren ze niet! Ook op garantiepunten krijg ik geen enkele reactie. Lijkt een bedrijf met garantie tot de deur en snel geld verdienen. Jammer want het leek in eerste instantie allemaal prima.

Mijn droom auto binnen 2 wkn geregeld!

Super goed geholpen door Guido, erg veel geduld en goed geadviseerd, hij heeft meer als z’n best gedaan! Erg goede ervaring en heb eindelijk mijn droom auto . Mocht je zonder gezeik gewoon snel een betrouwbare auto en dealer zoeken ben je hier op de juiste adres!! Thanksss Hollandia ik kan weer de straten onveilig maken lolll

Pedro Marques

Zeer vriendelijk service. Duidelijk en helder. Door mij drukke baan waren ze bereid te wachten tot 20:00 uur zodat ik de tijd had om de auto op te hallwn. Zeker een aanrader.

Beste Pedro, Bedankt voor deze leuke review, het was natuurlijk voor ons geen probleem om even wat langer op je te wachten zodat je de auto kon ophalen. Hopelijk zien we je weer in de toekomst! Veilige Kilometers, Team Hollandia Automotive

Ik was op zoek naar een bijzondere auto, ik heb ze gevonden. Een goed georganiseerd team, ik had heel snel auto's in bezit. Als u op zoek bent naar een auto, kunt u ze bezoeken, zolang u een kopje koffie met ze drinkt, wordt de droomauto van u.

Beste Patrik, We zijn je graag van dienst geweest! Met vr grt, Team Hollandia Automotive

Goed geholpen, netjes behandeld en leuk perso

Bedankt! Je hebt dan ook wel de mooiste Audi A4 van Nederland bij ons gekocht! Geniet ervan. Met vr grt, Team Hollandia Automotive

super geholpen

super geholpen

WERELD BEDRIJF

DIT JAAR AL 2x EEN AUTO AANGESCHAFT BIJ ARIE & GUIDO, GOED GEHOLPEN EN SNEL KUNNEN RIJDEN!!!

Dus dan kunnen we er in ieder geval van uit gaan dat je de 3e auto ook bij ons komt halen! Met vr grt, Team Hollandia Automotive

Een hele fijne totaal ervaring!

Ik werd meteen geholpen door één van de medewerkers. Al na enkele minuten werden er een aantal wagens voorgesteld die perfect pasten binnen mijn wensen. Ook fijn dat er een lounge aanwezig is waar ik na de uitleg en het bezichtigen even met men vriendin kon zitten om de bekeken wagens te bespreken.

Dankjewel voor de leuke feedback! Met vr grt, Team Hollandia Automotive

Superrrr

Dikke auto's pff niet normaal Gr Pedro

Dat horen we graag, Pedro! Bedankt :) Met vr grt, Team Hollandia Automotive

Niet tevreden

Ik had gereageerd op een voertuig. Krijg ik een mailtje dat ik de auto kon komen kijken. 1,5 uur gereden om te gaan kijken naar die auto, is de auto verkocht. Dit was zo onproffesioneel. Ben helemaal klaar met dit bedrijf. Sterker nog, ze laten niet weten of iets verkocht is of niet.

Beste G, Wij begrijpen je frustratie met betrekking tot de reis die je hebt moeten maken vanuit Rotterdam. Mijn collega is zojuist bij ons begonnen en was in de veronderstelling dat juist deze auto nog beschikbaar was. Dit bleek helaas om een zelfde auto te gaan, maar niet hetzelfde kenteken. Mocht je toch nog van plan zijn om een auto te willen kopen/leasen, dan ben je natuurlijk van harte welkom. Wij willen je daarom een eenmalige korting aanbieden van 250 euro op je eventuele aankoop. Wij hopen je daarmee een beetje tegemoet te komen, zodat je uiteindelijk toch niet voor niets naar ons toe bent gekomen. De koffie staat in ieder geval klaar voor je! Met vr grt, Team Hollandia Automotive