Weten wat service en relatiebeheer betekent!

Mijn aankoop (Porsche Panamera) was heel prettig; Arie en zijn collega’s zorgen ervoor dat er een goede sfeer is, onderhandeling met inruil was zeer fair en beide een goed gevoel; inmiddels al weer meer dan een jaar een tevreden klant. Ook bij een vervangingsreparatie later zeer klantvriendelijk en voor goede prijs geholpen, ook door de mensen achter de schermen. Ook bij zakelijke behoeftes qua auto’s eerst even langs dit bedrijf. Wat mij betreft mag Arie de volgende ook leveren! Een 911 moet toch een keertje toch?? Maurice, Beverwijk

Bedankt voor de mooie review Maurice! Super om te horen dat alles goed is verlopen en uiteraard staan we weer voor je klaar als je op zoek bent naar je volgende auto. Een 911 lijkt ons een mooie keuze! Vriendelijke groet, Het team van Hollandia

Onbetrouwbaar en liegen

Aankoop van een prachtige bmw bij dit bedrijf! Nette service en goeie afspraken mee te maken!

Update per 12-01-2024 Alles is opgelost met de klant! Beste Gordon, In ieder geval goed om te horen dat je de BMW prachtig vindt! Wij hebben een aantal keer geprobeerd om contact op te nemen over de bekeuring, maar dat is helaas niet gelukt. Zou je Thijs kunnen bellen op zijn zakelijke nummer: 06 3859 9318? Dan maken we alles zo snel mogelijk in orde! Alvast bedankt, Het team van Hollandia

al een aantal jaren een lease bij hollandia

Ik had mijn auto super snel, en wordt altijd goed geholpen en ze willen altijd mee kijken en denken met andere opties als ik hier om vraag. Super service!

Bedankt voor de mooie review Hamza! Als we je nog ergens mee kunnen helpen horen we het graag. Vriendelijke groet, Het team van Hollandia

Heel goed geholpen

Bij aankomst mooie showroom met heel veel keuze bijna aan de krappe kant zoveel auto’s. Gevraagd voor verkoper van de range rover sport die te koop stond , daar kwam Guido op af en gelijk koffie en leuk gesprek gehad Goed kunnen onderhandelen over de prijs en een leuke deal gesloten voor deze super mooie auto . Hij stond mooi gewassen en blinkend klaar toen wij hem ophaalde . Als klapper kregen we nog een etentje aangeboden vanwege prettig zaken doen .

Wij waarderen de review Jan! En we zullen Guido laten weten dat alles goed verlopen is. Vriendelijke groet, Het team van Hollandia

Prima!!

Netjes behandeld.....financiering niet rond kunnen krijgen maar toch keurig de borg terug gekregen!

Hi Rob, Bedankt voor de review! Vriendelijke groet, Het team van Hollandia

Als je een goede auto wilt Moet je bij hollandia zijn

Mijn ervaring bij hollandia: Het duurde niet lang voordat ik met mijn droom auto ervandoor kon gaan Had een geweldige gesprek met Guido en hij probeert de beste mogelijk heid voor je tezoeken Zeer goede en nette bedrijf Zou mijn volgende auto in de toekomst zeker daar weer gaan halen

Wat een leuke en lieve reactie. Fijn dat je tevreden bent en natuurlijk altijd welkom!

Innoverend

Was net een achtbaan met Guido maar we zijn weer veilig aangekomen top afgesloten Guido

Geweldig! Altijd welkom bij ons in ieder geval, dat weet je!

Top top top

Dit is top top Dankje voor de goede service masterrrrrrrrrrr. En klant vriendelijke Top Top Top

Goed om te horen. Service is belangrijk en proberen wij ook ten alle tijde voor 100% te leveren!

Top bedrijf!!!

Vriendelijk ontvangen zoals altijd natuurlijk! Vorig jaar een Audi benzine gekocht op financiering, maar bleek dat ik te veel km maakte en moest een diesel hebben, je komt op de zaak je kiest een auto en binnen n uur had ik mn nieuwe financiering en me contract! Nooit gedacht dat het zo makkelijk kon bij een garage, maar bij deze top heren fixen ze het zo voor je, n bak heerlijke koffie erbij gekregen en volop advies gekregen in ondertussen meteen me nieuwe contract kunnen ondertekenen! Ik heb er geen woorden voor hoe goed deze garage is. Echt een aanrader voor mensen die twijfelen of niet echt weten wat ze willen, je word geadviseerd en geholpen bij je keus. Buiten alles om top en vriendelijk personeel. Een dikke 10 voor de heren en de sfeer binnen het bedrijf.

Hey S. Aamrani, Dit zijn de reviews waarvoor we het doen! Heel erg bedankt en natuurlijk staan we weer voor je klaar als je op zoek bent naar de volgende auto. Vriendelijke groet, Het team van Hollandia Autolease

Goed goed advies gekregen

Helaas niet gelijk een koop kunnen doen maar wel goed advies gekregen om binnenkort wel een deal te kunnen sluiten ze denken goed met je mee goede behandeling. Mvg

Zo moet het ook. Niet opjagen, gewoon duidelijkheid geven en jou de beslissing laten maken. Je bent altijd welkom bij ons, maar dat weet je zelf ook wel natuurlijk :)

Goed bedrijf met goede garantie

Draagarm bleek krom te zijn en was binnen 2 weken verholpen. Over garantie niks te klagen. Ook niets hoeven te betalen.

Hi Michael, Bedankt voor de review! We vinden het belangrijk dat onze auto's in orde zijn en zullen dit soort zaken altijd direct oppakken! Vriendelijke groet, Het team van Hollandia Premium & Porsche centre

Goed opgelost

Op 2/8/2022 heb ik uit boosheid een vrij negatief bericht geplaatst over Hollandia Automotive Het ging me allemaal te snel had de helft niet goed begrepen. Hollandia heeft verschillende pogingen gedaan om contact met me op te nemen maar door mijn boosheid had ik niet opgenomen Uiteindelijk heb ik deze week toch maar opgenomen Het was Sayhan, en ze legde me alle verwarring uit Ik kon me daar in vinden en we zijn er samen helemaal uitgekomen. Had ik achteraf maar eerder opgenomen dan had het me niet zoveel stress gegeven. Ik kan niet anders zeggen dat Sayhan dit netjes voor me oplost heeft met me. Op deze manier zou ik zeker in de toekomst weer bij Hollandia een auto kopen Sayhan, nogmaals bedankt voor het mee denken en oplossen van ons misverstand

Hi Bury, Bedankt voor de review! Het kan gebeuren natuurlijk. Goed om te lezen dat alles nu in orde is en we zullen Sayhan meedelen dat hij alles goed heeft opgelost! Vriendelijke groet, Het team van Hollandia Premium & Porsche centre

Super tevreden

Super tevreden met mijn nieuw bolide. Bedankt heren van Hollandia Autolease

Hi Michelle, Bedankt voor de review, en veel plezier met de nieuwe bolide! Vriendelijke groet, Het team van Hollandia Premium & Porsche centre

vlugge afronding van mijn aanvraag

Mijn financiering aanvraag was snel behandeld en goedgekeurd. Goed geholpen en tijdig voorzien van updates. Auto gepoetst en wel aan me geleverd. Probleem met de auto (lampje ging branden) direct de volgende dag uitgelezen en verholpen zonder kosten (garantie). Bijzonder fijne ervaring.

Opgelicht

Leuke auto op het oog, langs geweest gelijk aanbetaling gedaan 1500 euro en alle documenten aangeleverd die nodig waren voor de financiering die weken daarna. Vaak gebeld word gewoon niet opgenomen vaste telefoon en 06numer word ook niet gereageerd zelfs de mails worden ook niet beantwoord ze hebben zoo veel dingen beloofd maar niet waar gemaakt. Meerdere x contact gezocht met guido totaal niet menselijk tegenover klant ze stuuren je gewoon weg met hun praatjes ze hebben geen enkele belofte nagekomen leterlijk aan de lijntje wordt je gehouden 6 weken later hoor ik de auto is verkocht Oplichters eerste klas beloven van alles maar komen niks na het liefst willen ze je de duurste auto aansmeren en rekenen daarna duizenden euro’s voor een auto die ik wou maar niet kunne leveren en als der wat is met je auto je alles voor de helft van de prijs krijgt maar je dat niet vertellen Je dat uiteindelijk gewoon weg uit je eigen zakken betaald. PAS OP PAS OP

De grootste oplichters die er bestaan

Heb een mini via Hollandia gekocht met een lening die helaas is overleden omdat er een hele nieuwe motor in moest. De kosten zouden nog duurder worden fan de auto waar was Kortom economische totallos. Omdat ik mijn auto nodig heb om naar mijn werk te komen was ik bij Hollandia van harte welkom om te kijken of er zo snel mogelijk een oplossing kon komen zodat ik mobiel was Ik kwam daar met mijn zus en we hebben even rondgekeken of iets leuks bij stond Ik zag een citroen c1 die wel interessant leek Doordat ik al en nog steeds een lening heb van de mini was een nieuwe persoonlijke lening geen optie Maaaaarrrrrrrrr Als je een kvk nr hebt dan kunnen we zo een lening aanvragen En laat ik nou sinds kort een eigen bedrijfje hebben Oh top geen probleem Het enige wat ze me hadden was kvk nummer en adres gegevens van bedrijf Ik moest snel tussen neus en lippen even het koopcontract tekenen zodat ze de lening aan konden vragen maar ze moesten nog wel andere gegevens hebben van het bedrijf voor de aanvraag Dit heb ik niet gegeven Inmifdels had mijn v binnen 24 uur een andere auto voor me gekocht en ik heb gelijk Hollandia laten weten dat ik van de auto niet meer wilde Ineens was mijn lening goedgekeurd Hoe kan een lening goedgekeurd worden zonder ook maar iets van bankgevens of iets van de belasting Dus omdat ik van de koop af wilde was dat niet mogelijk in dat stadium Ja het kon wel dan kost het je 15% van het aankoopbedrag en krijg je gelijk te maken net incassonet Dankzij hun zit ik met een persoonlijke lening voor mijn mini die ik niet meer heb en met annuleringskosten van een auto die ik niet meer wilde maar waar ik ineens een goedkeuring voor had voor een nieuwe lening zonder ook maar iets van documentatie Ook heb ik gevraagd naar de papieren van aanvraag en goedkeuring, die kreeg ik niet, eveneens de naam van de bank niet. Ik denk dat ik deze incasso via incassonet ook maar niet zo serieus ga nemen Guido en Arie, ik geloof in Karma Watch your back

Dikke auto’s!

Heel erg goed geholpen gelijk koffie gekregen! Vriendelijk personeel, als je snel wilt rijden zou ik bij Hollandia Automotive een auto kopen.

top

Hele mooie showroom, keurig geholkpen in november vorig jaar. Ik heb ook een financiering gekregen bij hun terwijl ik elders overal ben afgewezen. echt superblij. Auto netjes gepoetst en nooit problemen gehad

Het heeft eventjes geduurt maar ben wel super tevreden over me nieuwe auto!

Helemaal top!

Ik ben heel erg goed geholpen. Ze zijn heel erg vriendelijk. Ik heb de beste auto gekregen en ben er erg blij mee.

mijn ervaring was geweldig!

ik ben heel erg goed geholpen. Ik kon binnen 2 dagen al wegrijden met mijn auto. Ik wil Arie, Berivan en Seyhan bedanken!

showroom vol bijzondere wagens

Ik liep er al een keertje binnen ongeveer een jaar geleden en de veranderingen zijn bizar.................. het segment is omhoog gegaan en het aanbod aan SUV's is enorm. Heel blij met mijn Range Rover SPORT. Service en levering conform afspraak en nog een fles wijn erbij gekregen ook nog. Heren, bedankt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

SDS Sloop i

Mij ervaring was de beste of de beste goed behandeld en goed contact en transparence

Goeie service

Mercedez daar gekocht super aardige mensen van alles kunnen krijgen ( broodjes koffie gebakjes goed geholpen.2 weken later auto opgehaald ging ietsjes minder maar daarna weer goed opgelost. Verder goeie service

Zo zo

Ah je rijd binnen een dag ok maar als de banken snel zijn ik zit al 10dagen te wachten dat is snel

Beste Han, Bedankt voor je review. Met direct/snel rijden bedoelen we vanaf het moment van goedkeuring van onze partners. Het is dus vaak afhankelijk van wat er nog nodig is om de aanvraag volledig af te kunnen ronden. Vanaf het moment dat de goedkeuring is afgegeven worden de auto's direct klaargemaakt om de nieuwe eigenaar te kunnen verwelkomen. Ook dan is het van belang dat alles goed word nagekeken zodat jij veilig, met garantie de weg op kunt. Al met al proberen wij er altijd zorg voor te dragen dat onze klanten zo snel mogelijk de weg op kunnen. Dat lukt ook meestal overigens! Bedankt voor je begrip, Team Hollandia Automotive