perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Danny begreep goed wat ik zocht en kon hier goed op inspelen.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede ervaring, proefgereden, dag later de auto gekocht. Ik kan niet oordelen over deskundigheid omdat ik verder geen vragen had.( Ik kocht dezelfde auto die ik eerder had.)\r\n

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het is prettig zakendoen met Danny. Hij heeft kennis van zaken en de prijsstelling van zijn auto``s is scherp.\r\nWe hebben een mooie en erg nette auto bij hem gekocht (Ford S Max) die keurig onderhouden was. De prijs was tov andere aanbieders scherp gesteld.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb vorige week bij Danny een auto gekocht. Het is altijd lastig om een goede prijs overeen te komen. Gelukkig dacht Danny goed mee en zijn we tot elkaar gekomen. Ook bij een enkele vraag achteraf heeft Danny telkens keurig antwoord gegeven op mijn vragen en wilde, ongevraagd, zelf navraag doen bij een fabrikant, om informatie voor mij te achterhalen.\r\nHet is prettig zaken doen met Danny.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik was opzoek naar een jong gebruikte Hybride auto. Hierover keurig en netjes geïnformeerd door Danny die weet waar hij over spreekt.\r\n\r\nHierna is Danny opzoek gegaan en binnen korte tijd had hij een mooie CT200h gevonden. Na een testrit de auto naar tevredenheid gekocht. \r\n\r\nIk ben door Danny uitstekend geholpen. Hij weet waar hij over spreekt!!\r\n\r\n\r\n

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Danny is een spontane leuke jonge man😃\r\nAls verkoper een eerlijke handelsman👍\r\nWij bevelen het autohuis24 aan met een dikke 10!!!\r\nGroetjes,Elizabeth en Johan 😉

Bedankt voor jullie review! Het was prettig zaken doen :) Heel veel plezier met die mooie Peugeot!

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf XC70 bij Autohuis24 gekocht a 16.000 euro met GGG garantie.\r\n\r\nNa aflevering:\r\nSchokbrekers achter moeten worden vervangen\r\nAirco geeft rare geluiden en hoor je overmatig\r\nElektr Achterklep werkt niet goed\r\nKoelvloeistof zakt meerdere keren\r\nBreuk in kabel naar achterruit sproeier\r\n\r\nggg garantie dekt alleen delen die niet aan slijtage onderhevig zijn. Bij een auto is ongeveer alles aan slijtage onderhevig. Kortom; vergoeden NIETS.\r\nZonde van het geld en zou ik nooit meer afsluiten\r\n\r\nEigenaar Autohuis24 heeft zelf een poosje in deze auto gereden voor de verkoop maar niets gemerkt aan gebreken (...)\r\nEigenaar was geweldig meewerkend bij aanschaf maar na melding vd gebreken (binnen 2 weken) is die houding verdwenen.

Vervelend dat u niet tevreden bent met de auto. Zoals er besproken is, hebben we reeds een oplossing aangeboden. Wanneer u echter zelf deze afspraak afzegt om de auto te bekijken en niet wilt dat de auto bij ons nagezien wordt, kan ik helaas niks uit coulance voor u betekenen. Daarnaast vinden we het erg jammer dat u eerst negatieve verhalen begint te schrijven en dreigt met juristen nog voordat we de auto gezien hebben en reactie hebben kunnen geven.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het was prettig zaken doen met Danny voor de aanschaf van een gebruikte auto.\r\nDanny is een betrouwbaar persoon gebleken met deskundigheid en passie voor auto\'s.\r\nIk zou de volgende auto weer bij Danny aan schaffen.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Via Gaspedaal mijn nieuwe auto gevonden bij dit bedrijf. Heb de contacten met Danny als prettig en persoonlijk ervaren. Reageert snel op e-mails, denkt mee en biedt een goede prijs/kwaliteit verhouding. Ik kan iedereen aan raden om bij hem op zoek te gaan naar een nieuwe auto.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We hebben zeer goede ervaringen met AutoHuis24. We waren op zoek naar een goede betrouwbare auto. Niet te duur, niet teveel kilometers en toch een kwalitatief goede wagen. Deze zagen we bij Danny op de site. We zagen niet dat we beter een afspraak konden maken, oeps, maar geluk was aan onze zijde en Danny was zelf aanwezig toen we op de stoep stonden. Hij nam volop de tijd om ons te informeren over de auto. Danny heeft veel kennis van auto\'s en kon zich ook goed in leven in de situatie waar wij in zaten nm. met spoed op zoek naar een auto. Na enkele tips en goede uitleg wat we konden verwachten hebben we de aankoop gedaan bij AutoHuis24. Er zijn nu twee maanden voorbij en we hebben absoluut geen spijt van de aankoop.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Danny heeft zijn passie voor auto\'s zeker.\r\nHij denkt mee met de klant, komt zijn afspraken na.\r\nMooie auto\'s voor een scherpe prijs.\r\nZeker een aanrader voor als je op zoek bent naar een auto.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Danny heeft bij ons een positieve en betrouwbare indruk achtergelaten. En we zijn blij met de aangekochte occasion.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Jong en enthousiast bedrijf dat net even dat beetje extra aandacht en passie heeft voor mensen die opzoek zijn naar een auto. \r\nVriendelijk, eerlijk en meedenken met de wensen van een klant ook bij het zoeken naar een auto. Wij zijn door Danny enorm geholpen bij onze zoektocht over de grens naar een BMW cabrio en hadden na een dikke week zonder gedoe onze droomauto met kenteken op de oprit! \r\nEnorm fijn om iemand daarbij te hebben die je kunt vertrouwen en waarbij service en vriendelijkheid, oprecht en belangrijk zijn.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Keurig geholpen. Helder en duidelijke communicatie.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hier een bedrijf dat weet wat persoonlijk advies is. Toegewijd en geïnteresseerd in de behoeften, liefde voor auto\'s en jarenlange ervaring maakt dat mijn vrouw de auto van haar dromen heeft gevonden. Ook speciale zoekopdrachten kun je bij Danny neerleggen. \r\nIk raad dit bedrijf van harte aan!\r\nGroeten Jannet en George Kuntz
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf On October 2018 we were lucky enough to meet Danny and his autos in Assen. So we found an excellent car that fully satisfied our price-quality needs. Excellent service and support! We are very pleased with the purchase of the car in the AutoHuis24! Many thanks to Danny!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Correct geholpen. Aangeschafte auto afgeleverd zoals afgesproken.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Afgelopen zomer Saab Cabrio gekocht. Eerlijke goede betrouwbare auto voor een nette prijs.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Van A-Z perfect geholpen door Danny. Danny komt zijn afspraken na, is vriendelijk en doet wat hij belooft. Daarnaast heeft hij een mooie collectie occasions. Wij zijn erg blij met onze Volvo V70 die door Danny in perfecte staat is opgeleverd. Top bedrijf!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nette Volvo V70 2.4D gekocht met niet te veel kilometers. Ziet er keurig uit en rijdt super. Paar kleine storingen volgens afspraak verholpen!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In één woord prima

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf super goed geholpen door Danny.\r\nEen fijne auto en hele goede service!\r\nTop en een aanrader voor goed, duidelijk en eerlijk advies.

• Service N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bijzonder prettig geholpen bij de aanschaf van onze Volvo C70 cabriolet, De auto voldoet aan onze verwachtingen. Een kleine storing is in overleg goed opgelost. Prettige bijkomstigheid deze zomer: Lekker cabrio weer.

Pottenbakkerstraat 3 9403VK Assen

Over AutoHuis24

Welk advies heb jij voor Danny van AutoHuis24 zodat hij zijn klanten nog beter gaat helpen. Je waardering stellen wij zeer op prijs. Veel rijplezier met je nieuwe auto!