Super geregeld bij Danny Autohuis24

Uiteraard begin je met een zoektocht naar je gewenste auto, hmm daar is ie dan, eigenlijk alles wat ik aan een "nieuwe" auto zou willen qua opties. Maar even kijken was een probleem, 300km verder, een en ander via mail en telefonisch geregeld, dan neem je een dag om de auto te zien en misschien te kopen, eenmaal aangekomen eerst ontvangen met een kop koffie met een relaxt gesprek, auto bekijken en een proefrit, ik vroeg al ga je mee, eeh nee rij maar gerust dan zie ik je wel terug komen. Zo gezegd zo gedaan en yep overstag.... alles geregeld en tijd genoeg met 300km om de auto echt te voelen. Papieren geregeld en de inruil van mijn trouwe Passat. Danny, super bedankt voor alles. Indien er iets is meld ik me wel ;-)

• Deskundigheid/Vakmanschap

Geweldige ervaring auto,s en wijn !!

Fijn geholpen door Danny, voor een nette prijs mooie volvo xc70 gekocht en oude ingeruild.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Bedankt! Fijn te horen dat jullie tevreden zijn. Fijne kilometers in de Volvo :)

Prettig en transparant.

Mijn mooie witte eend is net afgeleverd. Vanaf het eerste telefonische contact tot en met de aflevering is het contact plezierig en transparant geweest. Geen verborgen agenda’s, maar zowel een faire prijs voor de Eend als een faire prijs voor mijn auto. Absoluut een aanrader

• Deskundigheid/Vakmanschap

Fijn te horen dat je tevreden bent met het Eendje! Geniet van de auto en dank voor het vertrouwen!

Prima informatie en een goede auto gekocht.

Wij hebben een fijne auto, Saab 9.3 , gekocht bij Danny. De auto ziet er piekfijn uit en rijdt ook prima. Bij het ophalen van de auto zijn wij vriendelijk ontvangen en hebben een duidelijke uitleg gekregen. Wij hebben veel vertrouwen in Danny en hebben hem als kundig en eerlijk ervaren.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zegt wat hij doet, doet wat hij zegt.

Jonge verkoper met passie voor auto's, zeker klassieke auto's. Neemt de tijd voor jou kijkt samen met jou of we bij elkaar kunnen komen betreft mogelijke prijs. Dan zeker de ruimte om een proefrit te maken en tijdna de rit om te evalueren. Hij staat voor kwaliteit en maakt dit waar. In ons geval was de levering top en super snel. Maandag de auto bezichtigd en zaterdag na een afleverbeurt op naam

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prettig en persoonlijk contact.

Wij zagen bij AutoHuis een mooie Saab cabrio staan. Na een prettig telefonisch onderhoud afgereisd naar Assen. Geen spijt, prima auto en een zeer prettig contact met Danny. Afspraken zijn stipt na gekomen.

Prettige service

Ik heb met veel plezier en vertrouwen een auto gekocht bij AutoHuis24. Deskundig advies, vriendelijke omgang en meedenkend in de aankoop.

Aangenaam bedrijf

Eerste aankoop hier Goed gevoel met andere volvo ziel

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zorgeloos een goede aankoop!

Een Kia aangeschaft bij Autohuis24. Prettig contact, eerlijkheid over zaken, geen bordkartonnen auto verkoop technieken, komt afspraken na, goede prijs en goede inruilprijs. Als ik toe ben aan een nieuwe auto, kom ik zeker terug bij Autohuis24. Een echte aanrader!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Geweldig...de auto werd zelfs thuis afgeleverd !!!

Goede ontvangst...snelle afhandeling...en de auto werd, nadat deze nog een onderhoudsbeurt had gehad, na 2 dagen met een volle tank thuis afgeleverd.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ik kom uit Rotterdam en heb de reis gewaagd naar Assen om een Volvo V40 bij Danny te bekijken. Vriendelijke ontvangst en de auto zag er netjes uit! Ik heb de auto inmiddels een maand en ben tot nu toe tevreden!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Klantvriendelijk en goede service!

Ondanks een haperende start prima aankoop en goede afhandeling.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Wij vinden AutoHuis24 Super!!!

Fijn contact gehad met Danny. Kennis van zaken en erg behulpzaam.

Wij hebben een goed behandeld en geholpen

Wij waren opzoek naar een auto en zijn uitstekend geholpen en behandeld door eigenaar van AuteHuis24

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Waardeloos !!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb onlangs mijn eerste auto gekocht. Na lang zoeken kwam ik uit bij Danny. Ik kom zelf uit omgeving Den Haag dus ik had een lange rit voor de boeg. Telefonisch had ik aangegeven dat dit mijn eerste auto zou worden. Danny heeft mij uitstekend geholpen en alles rustig uitgelegd. Prettige manier van communiceren en ik voelde mij op mijn gemak om elke vraag te stellen. Ik ben niet voor niets 2 uur gaan rijden. De auto’s die Danny te koop heeft staan zijn erg scherp geprijsd in vergelijking met alle andere auto aanbieders. Na een proefrit hebben wij het een en ander besproken en een half uurtje later mocht ik mijzelf trotse eigenaar noemen van mijn eerste auto! Al met al een enorm positieve ervaring.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettige behandeling bij aankoop van onze nieuwe auto. Ook inruil van onze oude auto ging vlekkeloos. Alles ter plekke geregeld. Duidelijke afspraken en alles snel geregeld.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Via marktplaats het oog laten vallen op een mooie 3.5 jaar jonge ford ka 1e eigenaar met de unieke en zeldzaam voorkomende km stand van 2595. Ik had een soortgelijke auto om in te ruilen en kreeg hier een acceptabele prijs voor retour. Vervolgens hierop gereageerd dat ik serieus interesse had om deze te kopen en wilde een afspraak maken. Echter er waren potentiële kopers die net voor mij waren en zij gingen voor, hier wilde Danny ook geen concessies over doen. Wij gingen ervan uit dat deze deal helaas aan onze neus voorbij zou gaan toen Danny de dag erna belde dat deze kopers hadden afgehaakt , gewoon onbegrijpelijk. Dus de dag erna een afspraak gemaakt , was helaas een beetje ver, retour 640 km. maar toch gedaan aangezien ik hier een heel goed gevoel bij had. Ontvangst en aflevering was prima geregeld, auto stond al klaar, papieren zaken snel geregeld en vervolgens de weg naar het diepe zuiden retour gereden. Aan deze aankoop een goed gevoel overgehouden , goede en vriendelijke verkoper met verstand van zaken, wellicht tot een volgende keer.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een prachtige mini gekocht bij Danny. Vriendelijk geholpen, goed advies gekregen en fijn zaken doen! De auto rijdt super. Erg blij met de aankoop en hoe dit verlopen is.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Meedenkend in de wensen van de klant. Neemt de tijd, deskundig en zeer sociaal. Al met al dik tevreden.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima geholpen door Danny, vriendelijke vent die staat voor wat die aanbied. En passie voor wat hij verkooopt. Wil net even dat extra stapje voor je doen. Echt super.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We hebben bij Danny een prachtige Volvo C70 gekocht. Vanaf het eerste moment waren de contacten zeer plezierig; Danny nam er flink tijd voor en was vanaf de proefrit tot en met de aflevering zeer vriendelijk en behulpzaam. We zijn er in ieder geval van overtuigd dat we met een eerlijk en betrouwbaar persoon zaken hebben gedaan! Van harte aan te bevelen.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben ver moeten rijden voor onze occasion en dat bleek de moeite waard. Danny is een zeer professioneel, vriendelijk en eerlijke verkoper en we zijn erg blij met onze aankoop. Ook na de verkoop heeft hij ons nog geholpen met een aantal zaken en nam hij de tijd.\r\nEen absolute aanrader!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mooie jong gebruikte wagen gekocht bij deze firma.\r\nVlotte onderhandeling, auto stond er keurig bij.\r\nEnthousiaste eigenaar die zelf de inkoop en verkoop doet, waardoor alles goed transparant was voor ons.\r\nAls u een klein en persoonlijk bedrijf zoekt voor een leuke eerlijke auto kan ik Danny zeker aanbevelen!\r\n

Over AutoHuis24

Welk advies heb jij voor Danny van AutoHuis24 zodat hij zijn klanten nog beter gaat helpen. Je waardering stellen wij zeer op prijs. Veel rijplezier met je nieuwe auto!