Twee fraaie Zweedse vliegen in 1 klap!

Al een tijdje op zoek naar een Saab cabrio. Waar vind je die en vooral - omdat het niet de jongste auto’s zijn – dat het een betrouwbaar, goed onderhouden exemplaar is met zicht op de historie. En toen kwamen we – via de mooi vormgegeven en ‘verhalende’ website - bij Danny terecht. Danny is vriendelijk, prettig en uitnodigend in het contact. Alles doen om het de klant naar de zin te maken. Deskundig en betrouwbaar en een liefhebber met passie voor Zweedse auto’s. Ons exemplaar was voor onze komst ‘zonder een verplichting tot koop‘ al gereedgemaakt en ter plekke waren we er al snel uit dat deze 9.3 mee zou gaan naar Ouddorp. Alzo geschiedde! Ondertussen ter plekke nog een fraaie Volvo V70 gezien. Ook hierin kwamen we tot een deal. Met de ‘thuisbreng/omruil service’ is de V70 door Danny keurig voor de deur afgeleverd. Betrouwbaarheid is echt als dat zichtbaar wordt in daden. De, Saab vertoonde een trilling, is nooit prettig. Wel prettig als dit zonder gedoe opgelost kan worden. Alle vertrouwen dat dit goed komt. Prima after sales voor beide auto’s! Bedankt Danny!

Super goede service

Super goede service en een nette prijs! Na de aanschaf van de auto bleek de dynamo aan zijn eind te zijn. Dit werd snel kosten vrij opgelost. Zeer tevreden met de auto sinds de aanschaf en verder geen problemen mee gehad.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Deskundig, communicatief en mooie selectie auto's

Op de website van Danny een mooie Volvo V70 gezien en daarom, na afspraak uiteraard, vanuit het Zuid-Oosten van het land richting Assen gereden. De ontvangst was vanaf het begin zeer prettig en hij gaf ons meteen het gevoel dat we ons thuis voelden waarbij Danny deskundigheid en betrouwbaarheid uitstraalde. Het bekijken van de Volvo die we op het oog hadden deed de rest en ook over het voorstel van Danny waren we zeer te spreken. Autohuis24 was dus voor ons de eerste keer om zaken mee te doen maar ik sluit niet uit dat we daar in de toekomst nog eens een keer terug zullen komen. We zullen het aanbod zeker in de gaten houden. Ik kan Autohuis24 daarom van harte aanbevelen. Drentse nuchterheid en geen poeha, dat is wat Danny kenmerkt en dat spreekt ons aan.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Perfect, professioneel en papa.

Daar sta je dan. De poort is dicht want ik heb geen afspraak gemaakt. Heb een mooie Saab 9-3 gezien bij Autohuis24 en neem het risico. Danny gebeld. Hij komt meteen. Geweldig. Meteen een proefrit kunnen maken en een offerte ontvangen. Ik stond verbaasd over de snelheid, correctheid en empathie die Danny ten toon spreidde. "Bel maar als je iets wilt weten!" Alsof ik de enige klant was. Dat gevoel had ik wel en dat voelde heel goed. Als oud-schooldirecteur vond ik het geweldig om te horen dat er één dag was, waarop Danny extra aandacht besteedt aan zijn gezin. De papa-dag. Heeft natuurlijk niets te maken met de Saab, maar tekent wel de persoon Danny. Ik rij al 50 jaar auto en heb veel autohandelaren ontmoet. Danny steekt er ver boven uit. Sociale vaardigheden, empathie, vakkennis en liefde voor zijn product heb ik als uniek ervaren. Uiteindelijk op vrijdag 26 november auto opgehaald en een prettige rit naar Zeist gemaakt. Ik beveel Autohuis van harte aan. Ga zo door, Danny.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer nette en vriendelijke behandeling

Zeer vriendelijk . Snelle afhandeling. Ondanks nog een afspraak nam hij toch de tijd voor ons! Doordat er net een nieuwe pak op zat gelijk auto meegenomen. Super rit naar huis gehad met onze nieuwe Volvo S80.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Perfect geholpen en auto super afgeleverd

Eerst telefonisch contact gezocht met Danny nadat we een fraaie Volvo V70 op zijn website zagen. Zijn correctheid en stiptheid heeft ons direct 'gevangen'. Enkele dagen later waren we in Assen voor een proefrit. Zijn correctheid, oprechtheid en verstand van zaken was opnieuw een verademing. Auto was top en de deal gesloten. Bij aflevering stond de auto er fantastisch met wederom Danny's oog voor detail. Wij kunnen - de auto's van (!!) - Danny van harte aanbevelen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer prettig contact en vlotte afhandeling

De passie die Danny voor auto's heeft is meteen merkbaar. Het contact was erg prettig en ik kon de auto snel meekrijgen. Ik ben heel blij met mijn unieke exemplaar:)

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vanaf het eerste contact een prettig gevoel

Danny heeft verstand van de aangeboden auto’s en is prettig in de omgang Mijn Saab cabrio bevalt mij bijzonder goed en ik was blij verrast dat de auto ook nog eens thuis bezorgd kon worden

Prima!

Was de rit naar Assen vanuit Rotterdam zeker waard. Danny neemt de tijd voor je en heeft verstand van zaken. Kans is groot dat ik hier weer een auto koop.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Uitstekende service en een mooi aanbod van auto's.

Mijn ervaring met AutoHuis24 was geweldig! Ik belde voor een proefrit en kon gelijk terecht. Ik had een mooie grijze Volvo 850 op het oog. Het was een prachtig exemplaar. De foto's op de site gaven de auto goed weer maar in het echt was deze zelfs mooier. De verkoper (Danny) was heel toegankelijk. Ik was voor mijn eerste auto op zoek en had veel vragen. Danny gaf heldere antwoorden op de vragen en was erg behulpzaam. AutoHuis24 zorgt ervoor dat je naar huis rijdt met een goed functionerende auto. De auto kreeg een APK-beurt en de antenne en de achterbanden werden verangen. Zelf ervaarde ik dit als zeer prettig! Kortom AutoHuis24 is zeer toegankelijk, is erg behulpzaam, heeft een goede service en heeft een mooi aanbod.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Passie, kwaliteit en betrouwbaarheid.

Aangekomen bij Autohuis24 voelde het al meteen goed, de ontvangst was persoonlijk en warm. Danny heeft een grote passie voor auto’s, is vakkundig en dat geeft vertrouwen. De mooie youngtimer Volvo C70, waar we al heel lang naar op zoek waren, stond reeds klaar. Een plaatje van een auto, “UNIEK". Onder het genot van een kopje koffie, heeft hij mij alles verteld over de historie en de technische specificaties van deze auto. Geheel volgens afspraak is de Volvo enkele dagen later keurig bij mij thuis afgeleverd. Bij Autohuis24 kun je met een gerust hart een auto kopen. Bedankt Autohuis24, bedankt Danny.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Top ervaring. geen andere bewoording voor

Je maakt dit niet vaak mee dat iemand heel ver gaat bij , going the extra miles, zowel bij aankoop, en na de aankoop. Goede uitleg, historie auto, ook bij tegenslag heel goed meedenken en oplossend vermogen. Vriendelijk en behulpzaam , Bedankt Danny

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prima auto gekocht, van prima autohuis.

Ik werd door Danny vlot en goed geholpen. De deal was snel Ron en qua levering kwam hij met een goed voorstel. De auto voldoet aan al mijn eisen. Rijdt heerlijk. Service en kwaliteit krijg je bij Danny. Vriendelijk en attent.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Hart voor de auto’s die hij wil verkopen

Prima gesprek onderhandeling koop/ verkoop auto - Danny straalt oprechtheid uit Goede prijs kwaliteit

• Deskundigheid/Vakmanschap

Danny is een man met een hart voor auto's. En ook voor ons favoriete merk: Volvo Wij hebben een mooie XC70 bij hem gekocht en we hopen hier weer minstens 10 jaar in te mogen rijden

• Deskundigheid/Vakmanschap

Correcte benadering met gevoel voor passie voor het merk

Prettige manier van zaken doen. Denkt in oplossingen

• Deskundigheid/Vakmanschap

Betrouwbaar adres met veel kennis van zaken.

In eerste instantie kwam ik bij Autohuis24 voor een Saab 9-3 cabriolet.. na verteld te hebben dat ik de Saab dagelijks wou gaan gebruiken.. wees Danny mij op een prachtige Volvo C70 die hij daar ook had staan. Hier kun je het gehele jaar mee rijden.. deze heeft namelijk een stalen dak, je tovert 'm zo om van coupé naar cabriolet en andersom. Ik was meteen enthousiast! Danny kon veel over de historie van deze C70 vertellen en had de auto goed na laten kijken, nieuwe APK en waar nodig onderdelen vervangen, zodat de auto er perfect voor stond.. proefrit gemaakt en daarna, onder het genot van een bakje koffie, een goeie deal gesloten. Betrouwbaar bedrijf, zeker aan te bevelen!

Vriendelijk en betrouwbaar

In maart 2021 bij Autohuis24 van Danny de Hoop een mooie cabrio Saab 9.3 1,8t Vector gekocht. Uiterst vriendelijk en vakkundig door Danny geholpen. Autohuis24 een mooi bedrijf met uitstekende relationele contacten waardoor een goed aanbod van youngtimers beschikbaar is. Ook de aangeboden garantie regeling bewijst zijn waarde. Een eventueel gebrek in de garantieperiode kan bij een plaatselijke dealer worden opgelost. Door waarschijnlijk een misverstand bleek van de Saab slechts 1 stabilisatorstang vervangen. de andere bleek na inspectie door de plaatselijke dealer ook aan vervanging toe te zijn. Zonder kosten voor mij en problemen is dit door Danny met de plaatselijke dealer opgelost.

Kundig, vriendelijk, plezierig

Danny neemt de tijd voor je vragen. Dat is prettig. Je rijdt een heel eind om die ene auto te komen bekijken en dan wil je ook graag alle tijd om te wikken en te wegen. Dat is bij Danny verzekerd.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Toont oprechte interesse in de klant

Prettige eerste ontmoeting. Zakelijk en empatisch. Neemt de tijd. Bekijkt samen naar de mogelijkheden en beperkingen van de te kiezen auto en eventuele alternatieven. Behulpzaam bij invullen van diverse gegevens. Geeft vertrouwd gevoel. Auto wordt volgens afspraak geleverd en tijd uitgetrokken voor instruktie. Dit bedrijf is zeker aan te bevelen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Uitstekende hulp, Danny denkt mee met je wensen.

Danny maakt, ook in de avond, tijd om een bezichtiging te plannen. Vervolgens denkt hij mee met je wensen en weet deze ook te vervullen. Zeer goede nazorg ook.

Goede service en betrouwbaar

Ik heb hier een hele mooie Audi A5 cabrio gekocht waarvan de 2 heikele punten bij de Audi's uit dit jaar (distributieketting en het olieprobleem) al keurig verholpen waren. Het was de rit (ruim 4 uur) meer dan waard. Hij neemt rustig de tijd, legt alles goed uit, vriendelijk en een top service door de auto uiteindelijk binnen een week bij mijn huisadres af te leveren! Net voor het mooie weer aanbrak ;)

• Deskundigheid/Vakmanschap

Betrokken ondernemer met kennis van zaken

Als potentiële koper van een goede tweedehands auto heb je de keus uit een enorm aanbod. Danny is een jonge ondernemer die begrijpt dat je daar als ondernemer zelf het verschil in kunt maken. En ook laat zien hoe je daarin het verschil maakt. Rustig, kennis van zaken en afspraak is afspraak. Ik heb aan alles gemerkt dat hij mij zo goed mogelijk wilde helpen, hij heeft daadwerkelijk dat belangrijke 'stapje extra' gezet.

Bedankt voor de mooie review:) Veel fijne kilometers met de Volvo. Gr Danny

Hele prettige ervaring door betrouwbaar en eerlijk advies

De aanschaf van een Saab Carbio 93 is heel prettig verlopen. Vriendelijk ontvangst, eerlijk en betrouwbaar advies. Danny is iemand die écht voor zijn product staat. Het was dan ook totaal geen enkel probleem om een onafhankelijke deskundige aankoopkeuring op de auto uit te laten voeren. Uitkomst van deze keuring was dat het een eerlijke, goede auto is met een goede prijs. Een bevestiging van alles wat Danny had aangegeven. Aflevering verliep soepel en de auto is zelfs op mijn thuisadres afgeleverd!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Bedankt voor je mooie review! Leuk dat ik je heb mogen helpen aan een unieke Saab.:) Gr Danny

Goede service en bijzonder vriendelijk.

(H) eerlijke auto bij Danny gekocht. Ontvangst was zeer vriendelijk. Kleine rondleiding gehad langs de mooie autos, mijn pa en ik hebben als auto liefhebbers wat mooie verhalen mogen aanhoren. Danny (en vader) bedankt. Mvg Gert-jan.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Bedankt Gert-Jan, leuk dat je mij gevonden hebt. Je hebt een prachtige auto gekocht! Gr Danny

Over AutoHuis24

Welk advies heb jij voor Danny van AutoHuis24 zodat hij zijn klanten nog beter gaat helpen. Je waardering stellen wij zeer op prijs. Veel rijplezier met je nieuwe auto!