Klantvriendelijk, professioneel

Goede srevice en meedenkend Onze jeugd heeft inmiddels ook de weg naar het bedrijf gevonden ! Goed voorbeeld doet volgen

Ben prima geholpen, men denkt mee voor een goede oplossing.

Altijd goede en snelle service

Ik heb top ervaring met Garage bedrijf vd Heuvel. Staan altijd klaar. Erg vriendelijke mensen die duidelijk zijn en vooral betrouwbaar! Heel fijn bedrijf!

Super garagebedrijf

Bij Arno wordt je correct en met verstand van zaken te woord gestaan.Alle reparaties en onderhoudsbeurten perfect uitgevoerd!Goede monteurs!

Uitstekende service, kwaliteit en flexibiliteit. Al jarenlang een tevreden klant

Ik kom er al meer dan 20 jaar.

Altijd een eerlijk advies. Denken goed mee. Overleggen altijd als er onverwachte kosten komen. Zeker een aanrader. Heb veel vertrouwen in deze garage.

Geweldig en vertrouwd

Ik kom er ruim 15 jaar en ben altijd perfect geholpen.De service is geweldig,zéér klantvriendelijk en staan meteen voor je klaar.

Droomauto gevonden! Door Arno

Arno heeft ons goed geholpen bij het vinden van een auto. Denkt mee, geeft eerlijk advies en goede service.

Altijd direct tijd

Als ik een storing lampje in mijn auto heb en ik kom langs zonder afspraak kunnen zij direct eventjes kijken.

Altijd goed, snel en vakkundig geholpen.

Prima garage

Zeer tevreden denkt altijd met je mee

Komt afspraken na

Arno is een persoon die weet wat zijn klanten wensen. Luistert naar ze en gaat met die informatie op zoek naar een andere auto. Prijs kwaliteit verhouding klopt in zijn zoektocht. Zoek je een andere auto? Ga naar garagebedrijf van den Heuvel uit Oijen

prima bedrijf

altijd snel en goed geholpen

Goede service, vd Heuvel denkt mee met jou als klant!

Goede en snelle service. Topbedrijf

Fijne garage met uitstekende service

Ik ben al meer dan 20 jaar een zeer tevreden klant. Prima service en vakbekwame mensen.

Fijne garage

Heel vriendelijk en behulpzame mensen die daar werken ,

Snelle en goeie service

Ben al jaren lang vaste klant. Bij problemen auto kan ik altijd langskomen. Goeie en snelle service.

In oplossingen meedenken

Pragmatische oplossingen, wanneer probleem erom vraagt. Denken vanuit de klant

Ben goed tevreden

Goede afspraak en fijne mensen

Netjes geholpen - alternatief aangeboden

Staat klaar als t nodig is

Professioneel, duidelijk

Verwachtingen worden waargemaakt, levert kwaliteit en biedt duidelijkheid.

Je word op de hoogte gehouden. Vriendelijke mensen. Ze houden je niet aan het lijntje. Zeer te vreden.