Fijn bedrijf

Fijne, goede garage met vakkundig personeel

Netjes geholpen

Ben zeer correct geholpen door Arno. Auto mooi afgeleverd met afspraak voor het plaatsen van beschermingsplaat bodem. Dit moet nog gebeuren.

Nog nooit problemen gehad,en als er iets is wordje meteen geholpen.

Goede Garage en klant vriendelijk.een goede aanrader.

Perfect geregeld alles

Aflevering nieuwe auto tot in de puntjes verzorggd

Altijd goed en netjes behandeld

Zeer goede service

n zeer betrouwbaar toegankelijk bedrijf, zorgvuldig en meedenkend. snel contact en regelen van je hulpvraag. n aanrader !

Service is top zoals gewoonlijk

prettig en betrouwbaar bedrijf

prettig en betrouwbaar bedrijf

Fantastische service

Zeer betrouwbaar kundig en vriendelijk garagebedrijf!

Afspraak is afspraak

Plezierig, vertrouwd, correct en kosten bewust

Een hele goede garage

Je wordt netjes behandeld ze geven goede uitleg van gebeurt is Super vriendelijk

Prima service!

Prima service!

Goede garage

Goed advies bij het kopen van andere auto

Snel geholpen en fijn meegedacht

Een brandend lampje die een storing aangeeft in de auto... wat nu? Ik kon direct langs komen en er werd naar gekeken. Ik kreeg duidelijke uitleg. Ingeplande afspraak verliep goed en er werd goed meegedacht over de vervanging van de distributieriem. Heel fijn bedrijf

Geweldige service!!!!

Niet gepland, maar toch meteen geholpen.

Voor het eerst onze auto naar deze garage gebracht voor een vrij grote reparatie. Waar andere garages een prijs zeggen en dat is het. Komt dit garage bedrijf met een goede onderbouwing duidelijke uitleg/verhaal naar de klant toe. Men heeft alles uitgevoerd volgens afspraak. Tijdens de reparatie gebruik kunnen maken van een leenauto tegen een schappelijk bedrag. Prijs/kwaliteit en klantvriendelijkheid staan hoog in het vaandel bij deze garage, zou hem dan ook zeker nog eens brengen.

Klantvriendelijk en behulpzaam

Er wordt altijd voor een oplossing gezorgd.

Fijn , duidelijk , eerlijk

Fijne duidelijke afspraken en naar ons gevoel heel eerlijk

Kundige en goede monteurs

Hier werken nog echte monteurs en niet alleen de computer uitlezen en repareren wat de computer aangeeft

Betrouwbaar bedrijf

Heb hier een Mini Cooper gekocht en mijn oude auto verkocht. Mijn ervaring was erg goed. Ze doen wat ze beloven. Ze hebben verstand van zaken.

Top ervaring

Hij was duidelijk en naar ons gevoel heel eerlijk , super fijne onderhandelingen / contact .

Top ervaring