Klantvriendelijk, meedenkend.

Prima ervaring met deze garage.

Uitstekende service vwb onderhoud van mijn auto.

Als ik voor een klein mankementje langs kom word ik direct geholpen om het op te lossen.

Goede communicatie en vakkundig

Duidelijke communicatie voordat een reparatie cq onderhoud wordt uitgevoerd.

Professioneel en klantgericht

Gewoon weer netjes alles geregeld volgens afspraak

Top geholpen

Transparant, duidelijke communicatie.

Goede service!

Een top garagebedrijf waarbij de klant centraal staat. Problemen worden altijd opgelost en de werkzaamheden worden uitgevoerd met faire prijzen. Kortom omrijden waard!

Zeer vriendelijk en professioneel

Prettig geholpen en vooralsnog zeer tevreden

Betrouwbaar, hulpvaardig en vriendelijk

Uitstekende garage. Auto al jaren in onderhoud. Zeer tevreden.

Betrouwbaar en goed geholpen

Onderhoud aan mijn auto is zeer vakkundig en netjes gedaan.

Vriendelijk, betrouwbaar en zeer kundig bedrijf

Vandaag de auto gebracht voor een APK en kleine beurt. Belt van tevoren netjes op om door te geven wat de kosten ongeveer zijn. Diezelfde dag was de auto al klaar! Top service!!

heel tevreden over service en kwaliteit

zeer tevreden

Goede en snelle service!!

Er wordt eerlijk advies gegeven en wordt overlegd bij noodzakelijke reparaties, welke snel en zorgvuldig uitgevoerd worden

Deskundig en vriendelijk.

Er wordt met je mee gedacht. De medewerkers zijn vriendelijk en kundig.

Fantastische Service!!!

Altijd geweldige service en kwaliteit. De auto wordt altijd goed nagekeken zelfs op punten waarvoor de auto niet komt. Hierdoor ben je altijd op de hoogte van de staat van de auto. Kom er nu een paar jaar en ga er niet meer weg. Als alle garages zo zouden zijn had iedereen weer vertrouwen in deze branche. Garagebedrijf J. van den Heuvel ga zo door!!!

Top service!

Arno reageert altijd snel en secuur, goed werk en vriendelijk.

Meedenkend en luisterend oor

Als je aangeeft wat voor soort auto je aan 't zoeken bent, zoeken ze mee en geven tips qua prijsklasse en kan er in goed overleg een uitkomst komen, en voor aanschaf andere auto en inruil andere auto

Wordt netjes geholpen en komen afspraken na

Zeer goede service en klantvriendelijk

Prima. Zeer goede service en zeer klantvriendelijk. Afspraken worden netjes nagekomen

Altijd goed geholpen met alles.

Bij dit bedrijf wordt je altijd geholpen op een fijne wijze en wordt er mee gedacht voor een goede oplossing. De afspraken die worden na gekomen en indien nodig wordt er altijd overlegd. Kan weinig minpunten bedenken alleen misschien iets meer aandacht als de auto klaar en weer kan worden opgehaald maar verder zeer tevreden met alles en mijn complimenten hiervoor.

Perfecte service

Ik kom hier al jaren. En zal dat blijven doen. Er word mee gedacht, goede en snelle service. En fijne medewerkers.

Altijd goed

Je wordt er netjes en correct geholpen

Goede, snelle betrouwbare service en advies.

Hier wordt altijd met de klant meegedacht.

goede service

Ze staan meteen voor je klaar en denken met je mee !! Goed bedrijf waar service op de eerste plaats staat.

Service en klantvriendelijkheid

Ik ben al 20 jaar tevreden klant bij vd Heuvel!