uitstekende service en zeer vriendelijk personeel

Al ca 9 jaar doe ik zaken met Autoblom met een zestal auto's Ik blijf terugkomen omdat ik het een vertrouwd adres vindt voor reparaties en ook koop avn tweedehands auto's

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf + Ik heb een mooie auto gekocht tegen een goede prijs.\r\n+ Goed nakomen van afspraken, ook als er misverstanden waren\r\n- Vreemd dat men geen facturen wil geven voor handelingen tijdens de garantieperiode

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede, betrouwbare en eerlijke partij, niet te duur.\r\nDenkt goed mee om onderhoud betaalbaar te houden. Voert werkzaamheden deskundig uit.\r\nLeenauto\'s kunnen beter.\r\nInformatie klant bij uitloop op planning of extra verwachte werkzaamheden kunnen (moeten) beter.

Bedankt voor uw review, Doordat we de leenauto's gratis aanbieden aan onze vaste klanten, is het helaas niet haalbaar dat het allemaal nette/nieuwe auto's zijn. Door de drukte schiet het er soms bij in klanten te informeren over uitloop, we zullen ons best doen dit te verbeteren.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettige manier van omgang met de klanten. Kundig en goed betaalbare service.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf \'Ouderwetse\' top allround service met ook nog altijd een \"luisterend\" oor. Personeel kundig en voorkomend personeel nooit te beroerd om net dat beetje extra te doen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede ervaringen, snel, efficient, niet pushy of glad. Goede prijs, alles geregeld wat geregeld moet worden, pot snoep in de auto bij het ophalen. Goede en leuke communicatie.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn ervaring met auto bedrijf blom was uitstekend.\r\nDoordat ik bij mijn vorige auto een miskoop had gedaan had ik nu zo m\'n twijfels om weer zomaar een auto te kopen.\r\nDus heb ik eerst een aankoopkeuring laten doen door een andere garage.\r\nEn uit de keuring kwam dat alles goed was met de auto.\r\n

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf erg slecht jammer .\r\nhad mijn zinnen gezet op een mooie MB maar na heel veel extra kosten is de auto op orde.\r\n

Hallo Jan, Uit mijn administratie komt naar voren dat u een Mercedes CLK van 2003 op 7-10-2017 gekocht heeft, waarbij u, in ruil voor korting, heeft afgezien van garantie, en u wist dat de auto in het verleden schade heeft gehad. Jammer dat u ontevreden bent over de auto die u bij ons gekocht heeft, en ook jammer dat u ons niet de kans heeft gegeven uw ontevredenheid en de problemen aan de auto op te lossen. Dat hadden wij namelijk graag voor u gedaan. Mochten we nog iets voor u kunnen betekenen, wilt u dan telefonisch contact met ons opnemen? Groeten, Autobedrijf Blom

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hartelijk ontvangst. Auto stond al rijklaar. Zeer tevreden!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eerlijk, kwaliteit voor je geld. \r\nVriendelijk.\r\nHier ben je een klant, geen nummer, persoonlijk.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf koffie en thee staat klaar. vaak kan je wachten op je auto en kan je weer verder. luisterend oor. probeert verder te denken als alleen het probleem.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het personeel is klantvriendelijk, vakkundig, geduldig en meedenkend. Chapeau!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd goede service voor een scherpe prijs en een goed advies. Betrouwbaar en vriendelijk bedrijf

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer tevreden, waren altijd bij dealer maar die zit op grote afstand. Bij Blom kan ik snel terecht, ze zijn kundig en professioneel. Ze zijn eerlijk in wat ze wel en niet kunnen en wat voor onderdelen ze waar betrekken. Dat maakt het werk dat ze voor je doen transparant en bij complexe zaken zijn wij uitgenodigd om mee te kijken. Daarnaast wordt je op de hoogte gehouden van de voortgang. \r\nWat daarbij prettig opvalt is hoe opgeruimd en schoon de werkplaats is. Die algemene indruk van kantoor tot aan werkplaats en daarbij de ligging op een mooie plek filtert door in alles. Dan werkt naar mijn idee het hele team met plezier. Top garagebedrijf.

Bedankt voor uw uitgebreide review, fijn dat u tevreden bent!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Voor de 2e keer op rij een Mercedes gekocht bij Blom.\r\nWaarom bij Blom: \r\nEen scherpe prijs met service en vriendelijkheid.\r\nJe voelt je klant en zij weten waarover ze praten.\r\nEen voorbeeld voor velen in de autobusiness.

Fijn om te horen dat jullie tevreden zijn!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf we zochten een B-klasse via internet en zagen een mooie met de gewilde opties bij autogarage Blom, even naar de referenties gekeken en we zijn gaan kijken.Na een goed gesprek de inruil besproken en het was snel geregeld. Het was ons de moeite waard. Bedankt Blom!

Fijn dat we jullie naar wens hebben kunnen helpen! Veel plezier met de Mercedes!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk en erg klantvriendelijk.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al meer als 30 jaar klant naar tevredenheid.\r\nEerst vanuit Geldermalsen, nu vanuit Bussum

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Tot nu toe betrouwbaar gebleken\r\n\r\nVerder vriendelijke uitstraling\r\nRedelijk snelle service\"

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf heel klantvriendelijk bedrijf die hun afspraken goed nakomt en zeer betaalbaar.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Snelle afhandeling. Prettige samenwerking.

Over Auto Blom

AUTOBEDRIJF BLOM - BETROUWBAAR, BETAALBAAR! Autobedrijf Blom is al sinds 1985 het goede adres voor onderhoud, reparatie, APK keuring en verkoop van gebruikte auto's. Wij zijn een Bovag erkend autobedrijf. Naast originele onderdelen maken we ook uitgekiend gebruik van gebruikte onderdelen zodat u zeker bent dat u nooit teveel zult betalen. Duurzaamheid en Bovag kwaliteit blijven zo gewaarborgd. Ons bedrijf heeft wat betreft de aflevering, garantie en onderhoud een naam hoog te houden. Ons motto is niet voor niets: "Betrouwbaar, betaalbaar". Dat we betrouwbaar willen zijn, kunt u zien aan het feit dat we transparant zijn over onze prijzen.

Filter op Taal