• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk personeel

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het is altijd weer zeer fijn om deskundige hulp en adviezen te krijgen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goeie ervaringen. Verstand van zaken.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een bedrijf met hart voor uw Volvo die nog kunnen luisteren naar een motor. Daarnaast beschikken zij over alle adequate apparatuur om uw auto uit te lezen. Schromen niet om een onderdeel uit elkaar te halen in plaats van volledig te vervangen. Aanrader!\r\n(eigenaar van een C70; XC70; S60)

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vakkundig en vriendelijk

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer plezierig geholpen, goed advies en volledige transparantie op de reparatie.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik plaatste weken geleden al een positieve beoordeling over VOMD. Waar blijft deze? Zitten nu nog in 2018. hoe kan dit?

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Oude Volvo V70 met bonkende schokbrekers. Goed advies gekregen. Binnen een kwartier een diagnose en een schappelijke offerte. Prettige ontvangst. Gericht op oplossingen. Met respect voor klant en zijn of haar budget. In dit geval reparatie klaar terwijl ik wachtte. Aan te bevelen.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Laatst had ik met mijn Volvo 940 uit 1996 een acuut probleem. Bij starten kreeg ik al een tijdje de indruk, dat de accu, een Bosch 72 Ah van 3 jaar oud, alweer aan vervanging toe was. Op een morgen kreeg ik \'m niet meer gestart. VOMD gebeld. Advies: Als het lukt om een jump-start te regelen, zien we je zo en anders even laten weten. Bij de VOMD aangekomen vonden de mannen het direct al erg onwaarschijnlijk dat de Bosch accu nu alweer vervangen zou moeten worden. En de Bosch dynamo was ook nog maar 3 jaar oud. Metingen gaven toch de conclusie dat er niet genoeg werd bijgeladen.\r\nDe diagnose werd desondanks snel en vakkundig gesteld.\r\nHet officiele remedie zou zijn: De kabelboom vervangen, maar er werd direct achteraan gezegd: Dat gaan we niet doen; we hebben een prima alternatief dat ook op de lange termijn goed werkt. Er werd even een andere klus afgerond en de reparatie kon direct uitgevoerd worden!\r\nNog geen half uurtje later stond de auto weer gerepareerd op straat. Kosten slechts E 37,50. En hij start als de brandweer. Geweldige service en vakbekwaamheid! Zo blijft het fijn om Volvo- rijder te zijn!!!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn Volvo V70 uit 2007 maakte rechtsvoor een irritant krakend geluid waardoor mijn rijplezier compleet verdwenen was. Mijn garage om de hoek kon het euvel niet vinden en bij de Volvo dealer werd ik met mijn klacht nog net niet weggestuurd want ja, een wat oudere Volvo met bijna 3 ton op de teller dat was blijkbaar te min.....\r\n\r\nVia Internet gezocht naar een oplossing en al heel snel VOMD gevonden. Direct gebeld en kon de volgende dag al langskomen voor een diagnose die heel snel gesteld werd namelijk een veerpootrubber wat de ellende veroorzaakte. \r\nDe uitleg van Alexander wat er nu precies aan de hand was maakte gaf mij gelijk het gevoel dat hier iemand met verstand van zaken bezig was. Omdat de auto ook een beurt nodig had en de voorste remmerij aan vervanging toe was besloot ik ter plekke dit door VOMD te laten doen. Bij een verdere inspectie door Alexander bleken de banden hun beste tijd gehad te hebben dus ook deze maar gelijk in de offerte op laten nemen.\r\n\r\nVandaag de auto opgehaald en het lijkt wel een nieuwe auto.... \r\nDe offerte kwam overeen met de definitieve factuur dus geen verrassingen achteraf en zo hoort het ook.\r\n\r\nWat een bevlogen man die Alexander als hij over Volvo\'s vertelt....het deed mij een beetje denken aan die man die ooit in het tv-programma Showroom lyrisch was over zijn Bugatti.\r\n\r\nVoor mij geen garage om de hoek meer maar VOMD!!\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede ervaring, inderdaad, ze gaan verder dan de dealer, bij een grote beurt ook het scharniertje vervangen van de tankdop voor €16.25, dan doe je het goed bij mij!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Inmiddels een aantal keer langs geweest voor onderhoud en reparaties. Zeer vakkundig, weten wat ze doen, en gaan pas wat doen als het probleem helder is geidentificeerd -> dus geen onnodige kosten. Zeker een aanrader voor elke Volvo!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Langs geweest voor advies. Zonder dingen aan te smeren duidelijk geadviseerd en de tijd genomen. Prettige mensen.
  • Reden bezoek Andere reden

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al enkele jaren klant met diverse Volvo modellen (940, S90, 760, XC90). Reparaties worden in overleg uitgevoerd en naderhand wordt uitgelegd wat ze hebben gedaan. \r\n\r\nAls er onverwachte mankementen aan het licht komen tijdens het werk wordt er contact opgenomen. Bij urgente problemen proberen ze mee te denken om het probleem zo snel mogelijk op te lossen. \r\n\r\nVakmensen met uitstekende kennis van zowel de oudere als de nieuwere modellen van Volvo.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf voor een grote beurt en apk geweest \r\nmet een Volvo S60\r\nuit 2005\r\nzoals gewoonlijk vertrouwt, en een eerlijk advies over \r\nmogelijke aandacht punten voor het komende jaar\r\nkeurig zoals het hoort \r\nga zo door mannen\r\n\r\n

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Deskundig en servicegericht, autoliefhebbers

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf vriendelijk behulpzaam eerlijk en zeer deskundig. Nemen de tijd om e.e.a uit te leggen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Inmiddels meerjarige plezierige ervaring met deze garage met de goede prijs/kwaliteit verhouding en met de doeltreffende adviezen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Geweldige service en weten alles van Volvo\'s en vast ook nog wel meer.\r\nDenken klantgericht mee over onderhoud en het probleemloos op de weg houden van de auto.\r\nDeze garage is een aanrader voor iedereen met een Volvo (hoe oud die ook is)

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf zeer goed
  • Reden bezoek Andere reden

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wederom zeer tevreden met VOMD. Afspraak was na vakantie heel snel in te plannen en werkzaamheden prima uitgevoerd.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf uitstekend, ik wou dat ik deze enthousiaste vakidioten eerder had ontmoet. Een oude volvo bij de merkdealer is geen goede optie omdat ze constant proberen de helft van je auto te vernieuwen. Met de merkdealers heb ik slechte ervaringen. En Alexander en Carlo proberen constant met de klant tot een goede prijs/kwaliteitsverhouding te komen

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Alleen maar lof voor Carlo en Alexander. Deskundig, eerlijk enthousiast om (oude) Volvo\'s zo lang mogelijk betrouwbaar op de weg te houden. En, als er een reparatie gedaan moet worden, die in geen verhouding staat tot de levensverlenging\', zeggen ze dat ook eerlijk. Niet dat ze het niet willen doen, maar ik kreeg wel de keuze mijn geld niet meer in de reparatie te stoppen, maar in een volgende mooie V50. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.