Bijzonder deskundig, sympathiek en meedenkend

Al sinds de aanschaf van mijn ‘96erVolvo 944 Turbo series 2 heb ik alleen maar uitstekende ervaringen met deze zeer deskundige en sympathieke Volvo specialisten! Laatst was ik er omdat de motor niet stationair bleef lopen. Er werd, na een korte testrit, direct de juiste diagnose gesteld en een vacuümslang vervangen. Hier hoefde ik geen extra afspraak voor te maken, hoewel ze het erg druk hadden. Ik kon, na een bijzonder billijk bedrag van E 15,- te hebben afgerekend, direct weer op pad! Ik was bijzonder blij dat dit wederom zo snel en deskundig kon worden geregeld. Hulde !!!

2 super gasten met kennis en kunde...

Voor mij is het zo'n 40 km rijden maar ga toch graag heen omdat ze zoveel kennis hebben. Ze denken altijd in oplossingen en proberen het probleem zo schappelijk mogelijk op te lossen. Omdat ze alleen Volvo's doen, weten ze ook alles van. Ook in onderhoud zijn ze erg goed voor een interessante bedrag. Als garages een Michelin ster zou krijgen, had VOMD het allang binnen.

Service ongekend goede service

Ik was er al eens geweest om mijn versnellingsbak te laten spoelen en remolie te laten verwisselen ik vond dat de service erg goed was en ook de kennis van zaken. Net kwam ik langs voor een probleem remlicht relais ik was eerst bij de Volvo dealer geweest in mijn woonplaats hele discussie van hebben niet de voorraad en misschien is wel wat anders. En dat het op vrijdagmiddag. Ik heb daarna Vomd gebeld die zeiden Kom maar even langs en ze constateren dat inderdaad het relay stuk was en ze hadden hem notabene op voorraad en gratis vervangen dat is 100% service.

perfecte jongens veel kennis en eerlijk

ik kom er nu denk ik 3-4 jaar na een slechte beurt van de dealer daar ga ik nooit meer terug ik ben hier heel blij mee

Heerlijk om met specialisten te werken

Na eerst een objectieve mening over de algehele staat van mijn uit Zweden zelf geïmporteerde volvo XC70 te hebben gevraagd, heb ik besloten om het onderstel van mijn 16 jaar jonge XC70 aan te pakken. Incl de reparatie van de haaksbus tbv de AWD en het spoelen van de versnellingsbakolie. Keurige prijsopgave en uitvoering van de werkzaamheden conform. Daarnaast nog goede tips om de auto in top conditie te houden. Het resultaat mag er wezen. Wat een fijne auto, stabiliteit en koersvast zoals het hoort. De investering waard.

XC90 T8

Mijn Hybride Volvo had een storing waar een andere garage niet uit kwam. Ik kon snel terecht en ben fijn geholpen. De kapotte onderdelen mocht ik zien en mijn vele vragen werden beantwoord. Volgende beurt kom ik bij jullie!

Professioneel eerlijk en deskundig!

Ik kom uit Laren NH en heb speciaal mijn Volvo C30 daar laten keuren en distributieriem laten vervangen, dit bedrijf is zeer deskundig, klantgericht oprecht en meedenkend, een schone uitstraling, geen prutsers of lopende bandwerk( Volvo dealers) De mensen die daar werken hebben een hart voor Volvo cars en hebben meer kennis dan een gemiddelde Volvo dealer, de klant is echt koning, ze denken met je mee in oplossingen en geven eerlijke adviezen. Ik ben zeer onder de indruk en spreek alle lof uit voor de vakmensen die daar werkzaam zijn !!! EEN Vette aanrader, oké ik ben dan Ajaxiet maar de term geen woorden maar daden dat maken ze volledig waar! Ga zo door jongens! ps ; menig Volvo werkplaats kan hier nog een puntje aan zuigen.

Vakmanschap en juist advies en kennis

Vorig jaar een mooie witte C70 cabrio aangeschaft uit 2001 en imp.USA. (Zonnige en warme dagen)Eerst naar een andere Volvo garage geweest maar zeker niet naar tevredenheid.Had eerder op het net gezocht en was al eerder VOMD tegengekomen.Ik wilde een aantal dingen laten doen en of nakijken.Mail gestuurd en na beantwoording ik naar Dordt. Ik ging voor het "spoelen"van de automatische versnellingsbak maar ondertussen veel meer dingetjes gedaan en opgemerkt en direct of later opgelost.Alles wordt heel uitvoerig en duidelijk uitgelegd en toestemming gevraagd of je de reparatie wil laten doorgaan.Ik zal zolang ik mijn Volvo heb geen andere specialist aan mijn wagen laten werken dan de "kenners "bij VOMD. SUPER!

Voelde wat trillingen in het stuur bij het remmen bij “hogere” snelheid en verloor een beetje koelwater en mijn motorkap bleef hangen. Ik kwam onaangekondigd langs, en er werd tijd genomen voor een proefrit en een kijkje op de brug om te kijken wat er evt aan de hand was. Met een goed gevoel kon ik weer verder.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer kundig, oprecht en denken mee. Top service!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij zijn erg tevreden over dit bedrijf. We hebben een V70 bouwjaar 2004. \r\n

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed en uitstekende technische konnis
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede garage, oprecht en deskundig, fijne service.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf S60 Grote beurt + APK\r\nAl ruim 2 jaar klant. Bij VOMD staat service en deskundigheid op 1. Geen onnodige reparaties, geen onnodige dure vervanging van hele units als alleen een slangetje kapot is. Ik vertrouw mijn Volvo geheel toe aan deze experts! Mijn volgende Volvo gaat zeker weer in onderhoud bij VOMD.

• Reden bezoek Andere reden

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitermate plezierig ontvangen en geholpen. Deskundig en betrouwbaar. Denken volop mee.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben in het bezit van een V70 Edition Sport 170 pk met automaat van 2007. De heren van VOMD hebben veel vakkennis en hanteren een persoonlijke benadering, denken met de klant mee.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Indien u een goed en betrouwbaar adres zoekt voor onderhoud van uw Volvo, dan kan ik VOMD van harte aanbevelen. Carlo en Alexander zijn experts en wanneer zij diagnose stellen, kunt u er zonder twijfel van uitgaan dat dit ook klopt. Denken vervolgens mee, ook op langere termijn (onderhoud is behoud) Wij wonen zelf in Zeeland, maar overwegen niet eens een adres dichter in de buurt voor het onderhoud van onze XC70 D5! Zolang we Volvo rijden, wordt deze door VOMD onderhouden, en daar rijden we graag een blokje voor om.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Herstel voortrein XC70. Snel, vakkundig.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Deskundig en vriendelijk

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Volvo V70\r\nLampje Storing Motormanagement