Geheel volgens afspraak

Netjes op tijd geholpen met een afspraak en goede prijs opgave

Goed geholpen.

Contacten zijn heel toegankelijk en de medewerkers nemen de tijd voor je.

Goed en betrouwbaar.

Goede service en duidelijke uitleg over reparaties.

Duidelijk snel en eerlijk

Helemaal top, snel duidelijk en eerlijk

Goede nette snelle service.

Vriendelijk te woord gestaan via de telefoon en op de werkplaats. Meedenkend met het probleem wat ik had. Ik raad dit bedrijf zeker aan.

Vriendelijke service en betrouwbaar

Goede uitleg vriendelijk

Altijd vriendelijk personeel. Haal en breng sevice bij apk -keuring frantastisch aangezien ik al wat ouder ben en wat verder weg woon

Snel en prettig geholpen

Heel snel en prettig geholpen en niet onbelangrijk de rekening viel mee

Vriendelijk ontvangen als nieuwe klant na beëindiging klant te zijn van garage Autoservice Vld.

Fijne en duidelijke uitleg van service medewerker ontvangen bij eerste bezoek aan jullie.

Betrouwbaar en goede werkzaamheden

Deskundig en vriendelijk

Deskundig

Is goed

Alles is volgens sfspraak en goed verlopen.

Uitstekende service waar ze je altijd helpen.

Super service

Fijne garage

Op vragen ( heb totaal geen verstand van auto’s) kreeg ik uitgebreide en duidelijke antwoorden.

Prettig en vakkundig!

Een zeer vertrouwd adres. Men doet geen dingen die niet nodig zijn. Je word plezierig en vakkundig geholpen. Al met al, een aanrader!!

Vakkundig, professioneel en klantvriendelijk

Ze doen wat ze beloven, zijn zeer klantvriendelijk en doen absoluut geen reparaties zonder dut eerst te overleggen Kortom fantastisch.

Prima service en vriendelijk personeel

Er wordt altijd na het controleren besproken wat er gedaan moet worden en wat geadviseerd wordt. Dan weet je ook al de prijs die het met zich meebrengt. Het is geen 5 sterren, omdat elke keer mijn km's die ik met deze auto gereden heb en bij wordt gehouden, gereset wordt. Zo weet ik dus niet meer hoeveel km ik er in totaal mee heb gereden en dat vind ik juist fijn om bij te houden.

Beste Melissa, Dank u wel voor de leuke reactie en het mooie cijfer! Onze excuses voor het resetten van de kilometers, volgende keer kan u het bij de werkplaats aangeven en zal er rekening mee worden gehouden. Team Autobedrijf P.Bot BV

Vriendelijke snelle reperatie en ook nog eens zonder een afspraak te hoeven maken.

Zie hier boven.

Perfect geholpen met de reparatie van onze bedrijfsauto

Deskundig team in de garage. Een roetfilter van onze bedrijfsauto functioneerde niet meer goed. Snel verholpen, ook op tijd voor de APK. Ondanks enorme drukte, gaf men alle aandacht en dacht men mee voor een betaalbare oplossing.

Beste Rene, Dank u wel voor de leuke reactie en het hele mooie cijfer! Wij zijn blij om uw bedrijf op de weg te houden! Team Autobedrijf P.Bot BV

goed en snel

de service is goed en snel

Professioneel en persoonlijk tegelijk.

Bereikbaar, meedenkend, ook al zijn ze onderbezet... altijd rustig.

Afspraak op tijd. Prima geholpen. Aardig personeel. Technisch goed werk geleverd.

een eerlijke garage

Ik kom er al jaren. Altijd goed geholpen en een eerlijke rekening

Hoogstad 51

3131KX Vlaardingen