Goede service.

Waar ik ook voor kom, ik word altijd goed en voordelig geholpen.

Beste Aad Bedankt voor de review en het mooie cijfer Met vriendelijke groet, Team Bot

Zeer vriendelijk en voelt heel vertrouwd

We liepen binnen omdat we onze huidige Peugeot 3008 online zagen staan. Tim hielp ons en gaf gelijk een no-nonsense goed en vertrouwd gevoel. Helemaal geen vervelend " auto- verkoper gedrag" maar gewoon vertrouwd en goed Gunfactor stijgt bij mij bij dit bedrijf en fijn geholpen tot nu toe en heb het vertrouwen dat t ook zo zou blijven mocht t nodig zijn.

Beste Wendy, Bedankt voor uw leuke review en het mooie cijfer. nogmaals heel veel plezier met jullie nieuwe auto. veel fijne kilometers. Met vriendelijke groet, Tim

Nette verkopers.

Netjes geholpen auto ook netjes afgeleverd.

Eerste keer voor onderhoud ivm beëindiging vorige garage. Uitstekende service en vriendelijk personeel.

deskundig en voorkomend

zie boven

Superservice

We hebben onze c3 in oktober gekocht De auto heeft nog netjes een beurt gehad en is helemaal in orde gemaakt service was meer dan goed Er werdt zelfs mee gedacht over het probleem van even geen vervoer hebben tot de c3 klaar was

Beste Danielle, Bedankt voor de review en het mooie cijfer. wij denken graag mee met de klant. Met vriendelijke groet, Team Bot

zeer goed

de auto was op tijd klaar en duidelijkheid wat er gebeurd is en wat de kosten zijn .goede service

Prima bedrijf, vriendelijk personeel.

Klein maar fijn autobedrijf. Kundig en vriendelijk personeel. Fijne afhandeling. Aanbevelenswaardig !

Goede service zoals altijd.

Weer uitstekend geholpen en niet te duur.

Goede service door mensen, die hun vak verstaan

Een jaarlijkse service gehad. Auto rijdt weer als een zonnetje

Snelle adequate service

Service is op korte termijn ingepland en verricht.

Mijn auto is voor een grote beurt geweest, alles is vooraf netjes besproken en vooraf nog voor de kosten gebeld. Auto was op tijd klaar.

grandioos geholpen!

We zouden een weekje op vakantie doch daar dacht onze auto anders over. Dankzij de hulp van de garage (personeel dus) konden we toch vertrekken en na terugkomst is de storing definitief verholpen! Dit bedrijf is een echte aanrader!

Degelijk

Afspraak kan online worden ingepland met dag ervoor een herinnering. De communicatie is niet bot maar uiterst vriendelijk en duidelijk. Prijs-kwaliteit verhouding geeft de doorslag om hier volgende keer weer een afspraak te maken.

Ik kom hier al 15 jaar naar tevredenheid

Meer dan de best gedaan! Uitstekend!

Een probleem aan de auto is nooit leuk. Een opgelost probleem wel, en daar is wat ons betreft Bot goed in. Het oplossen van problemen. Bedankt!!

Professioneel geholpen.

Goed geholpen, snel service verleend. Vooraf kosten opgegeven.

Altijd goed.

Heel goed.

Service met een Hoofdletter.

Een bezoek aan Autobedrijf Pot is een genoeglijke ervaring. Vriendelijk met humor, gastvrijheid met chocolademelk. Dienstverlenen zijn zit in het DNA. Enne oh ja........ ze repareren er ook heel kundig auto's.

Beste Eef, Dank u wel voor de leuke reactie en het hele mooie cijfer! Wat een lovende woorden, dat doet ons goed! Team Autobedrijf P.Bot BV

Zoals altijd fijn geholpen.

Aardig en kundig personeel. En iet te duur.

Geheel volgens afspraak

Netjes op tijd geholpen met een afspraak en goede prijs opgave

Goed geholpen.

Contacten zijn heel toegankelijk en de medewerkers nemen de tijd voor je.

Hoogstad 51 3131KX Vlaardingen